U 2018 Serà ufficialmente "Visita l'annu di Nepal"

Dopu parechje longu è assai difficiuli, u Nepal si cumencia da sentu un pocu ottimistimu nantu à u so futuru, almenu in terms of tourism. U ultimu mesu, u guvernu nepalesu hà iniziatu a pianificazione di u futuru di u viaghju in questu paese è hà prescrittu u passu più forte di a dichjarazione 2018 "Visita l'annu di Nepal", cun l'uggettu di attraversu 1 milioni di visitanti.

In l'ultimi anni, una seria di disastri prufessiunale anu purtatu à una dramba di diminuite in visitatori à u Nepal, un destinazione populari per a trekking è l'alpinismo.

Per esempiu, in a primavera di 2014, una valuta fatale nantu à u Monte. Everest ricunniscì a vita di 16 porters chì travagliani, purtendu un finale brusgiatu à questa tempi scalendu quandu i servizii di serviziu di cummerciale è i so funziunari Sherpa anu annullati. Cchiu` appressu chì falà, una borti massica chjamata a regione Annapurna, chì riclamava a vita di più di 40 persecuti. Dicho incidente hè stato cun u terrimotu horribulu in a primavera di u 2015, chì uccisi più di 9000 persone in tuttu u paese, è risultati à l'annullamentu di una nova tempesta scalada in Everest è d'altre grandi muntagna.

In u risultatu di sta catena di accidenti chjappi, u settore turisticu in Nepal hà fattu un successu dramaticu. Arcuni rapporti indicanu chì hè culpitu da ellu 50 per centu, o più. Hè pruvucatu alcuni trà i tugulidi lucali è scoglii lucali in certeu e so porte è devi dumila à migghiara di u travagliu. Sembra chì quandu u paese vi prute à ricustruisce, i visitori straneri anu sceltu di stà.

Ma, ci hè un sguardu di speranza in l'urizzatu. A primavera di 2016 è l'allenamentu di trekking in l'Himalaya si sò scappau senza moltu di incurvazioni, cù più di 550 settimana di l'Everest in l'ultimi setti di maghju. E mentri li rapporti indicanu chì u nùmeru di visitanti straneri hè ancu falatu da anziani anni, i viaghjatori cumminciavanu à riturnà in nùmmuru nicu, ma sempri numerosa.

Turismu nantu à Rebble

Questu hà datu unipochi in u settore turisticu Nepali un raghjolu per esse ottimista, cum'è presidente Bidya Devi Bhandari. Hà invintatu u pocu novu un prugramma in u Nepal chì hè dumandatu à inizià i viaghjatori di ritruvemu in numeri più numerichi durante a staghjone 2016/2017. L'speranza hè chì stu prugramma accuminzanu a darà u fruttu in 2018 quandu u sectoru di viaghju hà da espansione di u pienu di l'ultimi anni.

In più chì, però, Bhandari dici chì hè travagliatu nantu à un pianu di 10 anni di u turismu Nepali chì rilassà u percorsu per u futuru. Dichimu pianu ùn hà micca solu di i manere di crescenu più visitori di i paesi di u circondu, ma ancu altri parti di u mondu. U guvernu riesce ancu di invistisce à migliurà a infrastruttura locale, cusì simplice per l'escaladori è i trekkers per acquistà permessi, à migliurà a previsioni climatica per l'area remota, a custruzione di centri di salvezza in l'Everest è a regione Annapurna, è più. U pianu avissiru facilità a riparazione di e siti patrimuniale mundiale malati in u terramotu, ancu a custruzione di novi musei è altre monumenti culturali è religiosi.

A parte di u pianu di fà u Nepal più attraente à i vitturi hè di migliurà a sicurezza di u viaghju di l'u viaghju di l'aire.

Stòricamente parlante, u paese hà avutu un scontru pobouritu quandu viaghja à accidenti di l'acupuncture, ma Bhandari aspetta di cambià da l'impeghjendu rigori è rigioni stretta. Hè ancu aspessu à aghjurnà i sistemi di radar chì operanu nant'à Nepal cumu dinò, chì porta a tecnulugia muderna à a industria. In cima di questu, u Prisidenti aspetta à migliurà l'installazione à l'Adupatoriu Tribhuvan Internaziunali in Kathmandu, è ancu di u ruppu nantu à novi aeroporti in qualche di i rigioni turisti più frequenti di u cuntrariu.

Puderanu cum'è prufilu?

Tuttu chistu sappi boni per i viaghjatori cù a speranza di visità Nurmandia in un futuru vicinu, ma qualchissia di e prumettante deve esse pigliatu cù un granu di salitu. U guvernu ùn hè notuve per esse ineficu è corrupta, chì hà presu a diversa di dumandassi se Bhandari veramenti voli cumpruntà tutte e cose chì hà propositu, o se ellu hè esse cusì u dirittu cusì à aiutà à sustene l'esperienze di quelli chì travagliendu in u settore turisticu.

In u passatu, u guvernu nepalesu hà fattu una propensità per spuglià miliuna di dolaru è sò vinutu cù pocu per affirmà. Ch'ella ùn sia più chjaru secondu u casu ùn sia viscuvatu, ma avà più maiò chì l'alimanu Nepali necessitanu à esse centu in l'ottucinu i so scopi. U futuru ecunomicu di u paese dipende da ellu, è saria una vergogerie s'ellu hè vinutu curta una volta.