U castellu di Chaumont-sur-Loire in u Valle della Loira

Visita una di i châteaux bleu de la Loire

U Château di Chaumont-sur-Loire

U château anticu, custruitu in vendita à u fini di u seculu X, diventò notoriatu in u XVI secolo quandu fù acquistatu da Catherine de Medicis, vedova di u Re Henri II in 1560. In un attu tipu di vendetta contre l'amante prediletti d'Henri è u so arcu rival, Diane de Poitiers, u patrone, hà obligatu à Diane à dà u Chenonceau, chì Catherine è Diane avianu assai cambiata, à cambià per Chaumont.

Ùn sìanu disposti da a storia; Chaumont hè bella. Hè un gracious stone in pietra bianca chì viria nantu à u Valle della Loira. Fighjunu è chì stilla cum'è una furtizza nantu à a parti uccidintali, hà più funzioni rinascenti in l'altri dui fronti. Fighjate per l'intersezzione "D" di Diane de Poitiers, inturniatu di arcuni è quivers, corno di circus, delta è crescenti di a luna chì eranu a Diana di a caccia di Roma.

U château hà avutu una esistia abbastanza gloriosa, particularmente in i 18 è 19 seculi sottu u so ghjovanu, Le Ray de Chaumont, chì vultò u locu in un centru suciale è intellettuale. Li figuri attruvamu à u castellu, cumpresu u scultore Italianu di u seculu XVIII, chì faci una bella medaglia di terracotta in a biblioteca, l'scrittore Germaine de Stael è Benjamin Franklin.

Cchiu` appressu lu Prìncipi è a Principessa di Broglie hà aghjustatu à a prupietà, custruendu questi stilti in 1877 cù tutti i cunfrunti cunducini per i cavalli, cù l'electricità installata in u 1906.

Hanu dinò l'architettu di paisaggiu, Henri Duchene, per crià u park rolling chì vede oghje. U prìncipi purtò u cachet; a Principessa, figlia di un barone di zuccheru, purtò u flusu.

Ciò chì vede

Oghje visitate i chjusi di i dui grandi rivali Catherine de Medicis è Diane de Poitiers, invece ancu a grandi salle du Conseil, cù u so pianu di rossu spagnolu.

Ùn avete missu l'abitazione di Ruggieri induve Catherine cunsultò l'astri in astrologo. Questu quì induve sicondu a legenda (sempre ci vole à esse uni pochi liggi), hà vistu u destinatu di i so trè figlioli, Franciscu II, Carlu IX è Henri III è l'ascensionu di a famiglia Borbone chì ripiglià u regnu cù l'accordu di Henri IV.

Dopu quì hè abbastanza battaglia per andà in i cucinari restaurati chì alimentonu a casa maiò è fora à i stacci.

U Parcu

U parcculu hè enormu, stendi nantu à u château è più cun dà grandi vini nantu à u fiumu Loire. U parcu hè spuntatu cù diverse sculture granulari, cumpresa quella chì hè in fattu una grandu passara di legno chì offre una vista panoramica di u fiumu.

Un giardinu di 10-hecatre hà allargatu i ghjorni storichi di u Domaine. In questu, u Pr è s Goualoup , u primu ghjinuu chjamatu Ermitage sur lo Loire è creatu da l'architettu è l'especialista giardinu Chinese, Che Bing Chiu, hè designatu in u spiritu di u giardinu Chinese. Cù avè l'idea chì esse evoluzione nantu à l'annata cù pavellioni, arburi è pieddi chì sò aghjettati, hà destinatu à piglià u visitore in u mondu di a meditazione di i studienti chinesi. L'altri seguenu, ma questu hè un prughjettu di longu tempu chì dura assai anni.

U Festival Internaziunali di Giardini

Questa festa festa annata hè sempre d'aprili à uttrovi. Sè vo avete interessatu à l'articulu di giardinu o di giardinu, ùn la manca missu. Nzinu cu u casteddu è l'altri giardini, una visita a Chaumont fa un gran ghjornu.

Eating at Chaumont

Ci hè parechje restaurants in u locu. U grandest, Le Grand Velum , hè statu in una struttura cum'è di l'invernazioni. Trè set menus offerta inventive, belli cù prudutti prisentanu ingredienti staggiani. Ùn avete micca trascuratatu di i postrulè chì anu un cuncu di cioccolata nantu à una basa di biscuttanti cù salsa di cirè, a panna cotta è sorbet.

Le Comptoir Mediterranee (bistrot mediterraneo) offre i platini freschi cum'è pasti è zucchii faciale.

L'Estaminet hè u locu per un luggenu di bocadelli, e pasticceria, cum'è sorbetti.

U Café du Parc hè vicinu à u chateau è offri più freti di lumi.

Informazione Pocu

Domaine de Chaumont-sur-Loire
Tel .: 00 33 (0) 2 54 20 99 22
Web

Open
Château è Terreni à 10h-18h

Verificate quì per i prezzi di ricerca.

Cumu truvà

Chaumont-sur-Loire hè trà Blois è Tours, 115 chm à u sudu di punenti di Parigi.
Cogliu cù l'autostrada A10 è A86 è surtendu in Blois (17 junction) o Amboise (surtite 18) seguite i segni à Chaumont chì hè nantu à u D952.
Di u trenu Diàvule da Parigi Gare d'Austerlitz nantu à l'Orléans - Tour line. Suggerimenti in Onzain poi piglià un taxi da quì.