U Festivale di u Vaghjime più grande: Wurstmarkt

Quale hè chì Knew chì l'Allemagne also did WIne?

Invece questa fera hè chjamata Wurstmarkt (littiralmenti u "mercatu di salsiccia"), u festa di festa hè famosa per a so celebrazione di vini lucali. Hè stata chjamata a versione di vinu di l'Oktoberfest di Munich è si trova ogni secondu è terzu finimila in settembre in a spiaggia di Bad Dürkheim da a strada di u vinu di Germania .

Situatu in u cori di u Palatinatu , a seconda regione di a viticultura di a Germania, u Wurstmarkt à daretu à esse u festival di vinu più grande di u mondu.

L'avvene culinariu hè statu cilibratu circa 600 anni, è ciò chì principia com'è una fiera di i pruduttori lucali è i viticulturi attuale attraversu più di 600 000 visitatori aghju corsi di centu mila litre di vinu annu.

Storia di u Dürkheimer Wurstmarkt

Questa zona hè statu questu u locu di antichi addevu è si pensa chì 2,000 anni fa chì i Rumani stanu di cultivà e so varietà di uvizzati cum'è oghje.

In u XIIe seculu, agricultori lucali è vignaghjoli cuminciàvanu di cogghiri quì pè vende i so prudutti à i peregrinu chì marcanu à a capela ( Michaelskapelle ) nantu à una montagna vicinu ( Michaelsberg) . Ntô 1417, l'avvenimentu era cunnisciutu com'è - surprise! - Michaelismarkt . A festa hè eventualmente cunnisciuta da u Wurstmarkt in 1832 per u gran numaru di salle di vendita.

Mentre chì i piacenu continuanu a so prusterità à u San Micentinu à u 15u seculu, u Wurstmarkt hè issa attrazione in ella stessu. Attentate nantu à u ghjornu di apertura per vede u sindianu in principiu l'avvenimentu cum'è una persone jubilanti.

Attrazioni di u Wurstmarkt in Bad Dürkheim

Oghje più di 150 vini lucali di quasi 40 vinci storichi seranu sposti duranti u Wurstmarkt da riesbitimenti fini à refrescante Eiswein (vinu di ghiaccio). Sip u vostru Wein in grandi fessei, induve cunnosciante di vinu si ponenu nave à longu tavuleti di lignu, o à un Schubkärchler tradizionale (vinu di vinu pocu).

U vinu hè sparatu in clàssici vessi, o pudete saldà u moddu di partitu cù e bè fugliale di dubbeglas per uns 6 euro. Questu hè più chjucu di a massa d' 1 litre d' Oktoberfest , ma hè ancu bonu pettu à u vinu. L'ottima scelta hè di cullà cun gruppu è fà spuntà parechji vetri in voi stessi. E si ùn pò micca manighjatu u pensamentu di un ghjornu solu cù u vinu, restu assicurati chì i tedeschi anu ancu suminatu un salottu di cerviglia.

À u vignaghjolu, i visitori pudarete tastà u gluriosu di u Palatinate. Eccu, truverete vinu; Utilizatu in salsi, quand'ellu facia chourachi è ancu di guarnisce l'hamburger mince. O abbraccia u nome è riimpiarete di succissante Bratwurst è di Nurmbergu di l'altru. Ci hè ancu cuncerti, carnival rides, concorsi letterale in u dialettu regione, carnival rides e pirotje. Cumu a maiò parte di i festivals populi tedescu, avà ancu esse tradiziunali di lettore alemani toccu a musica è schizzi populari di Schlager. Se vulete, canta, ballà nantu à i banci, è ligate i bracci cù u to vicinu in un sensu di Gemütlichkeit pura.

U marcatu di u Wurstmarkt hè u barricu di vinu più grande di u mondu cunfiti cum'è Dürkheimer Riesenfass (o just Fass o Därgemer Fass in u dialettu palatinu local). Hè un diametru di 13,5 metri è ponu accade 44 miliuni di galloni di vinu, ma hè stata trasfurmata in una buttula di vinu è u restu di vendita.

Visiter Information für Wurstmarkt