U Jardinu Botanicu - U Washington Museum of Living Plants

U ghjianu naziunale hà operatu Da u 1850

U Botanicu Gardenu USA, o USBG, stabilitu da u Cungressu in u 1820, hè un museu di una pianta viva in u Mallu Naziunale. U Cunsigliu di novu, in dicembre di u 2001, dopu una renovazione di quattru anni, prisenta un ghjianu interni d'attrazioni di l'internu cù 4000 staggione, tropicale è subtropici.

U Jardinu Botanicu USA hè amministratu da l'architettu di u Capitolu è offre speciali speciali è programmi educativi in ​​tuttu l'annu.

Inoltre, una parte di u USBG, u Parque Bartholdi hè situatu in tutta a strata di u conservatoriu. Stu ghjiru di fiore fiore bellezza hè cusì u so centru, una funtana di stile classica chì hè stata creata da Frédéric Auguste Bartholdi, l'scultore francesu chì hà avutu ancu a Statua di Libertà .

Storia di u Garden Botanicu

In u 1816, l'Istitutu Colombinu per a Princuzione di l'Arts è Scienze in Washington, DC, prupone a creazione di un giardinu botanicu. L'urdinamentu era di cultivà è di manifestazione di e sti prudutti straneri è domestici è facenu dispunibuli per u populu americanu per vede è diventate.

George Washington, Thomas Jefferson è James Madison eranu trà quelli chì encapçanu l'idea di un giardinu botanicu formale permanente in Washington, DC

U Cungressu stabilitu u ghjardinu vicinu à i capitoli di Capitale, nantu à una cumpagnìa tramandava da a Primu Voyage à a Terza Calle tra a Pennsylvania and Maryland Avenues.

U giardinu stete abbitatu finu à chì u Cunsigliu Columbu dissolvi in ​​u 1837.

Cinqui anni dopu, u squadra di l'Esplorazione di l'Uri di u Mari di u Sud hà purtatu una cullizzioni di pianti viventi di u mondu di u mondu à Washington, chì fece rinuvà l'interessu in u cuncettu di un giardinu botanicu naziunale.

Queste i pianti sò stati primati allughjate in un invernamentu detrás di l'Uffiziu di l'Uffiziu di a Patronu di l'Antico, è più tardi sò trasladati à l'antica situ di u giardinu di l'Institutu Colombinu. U USBG hè stata in operazione da u 1850, per trasfurmà à a so domicili di a so longa di l'Avenione di l'Independenza in u 1933.

Hè sottu u pruprietariu di u Cumunicu Comite nantu à a Bibbiuteca di u Cungressu in u 1856 è hè statu guvernatu da l'architettu di u Capitale da u 1934

U Giardinu Naziunale apre a uttùviru 2006 cum'è una prusione di a USBG è serve com'è un anneu d'altrò è u laboratoriu d'insignamentu. U Giardinu Naziunale cuntene un giardinu di l'Alimanu Primu Mannu, un giardinu rosariu estensivu, un giardinu di foglie, è una mostra di una varietà d'arburu, arbustuli è perttivi persunali.

Situazione di u Garden Botanicu

U USBG si trova traversata da u Capitale di u Capitale di u Uri à u Primu St SW, trà Maryland Ave. è C St. Bartholdi Park si trova dopu à u Conservatoriu è hè accessibili da a Ave di l'Independenza, a Washington Ave. o Prima Santa. A Metro più cercana hè u Federal Center SW.

L'Admission à u Jardinu Botanicu hè liberu, è hè apertu di 10 am à 5 pm Bartholdi Park hè accessibile da alba à a sera.