U Mellore di i casteddu Catariu In a Regione Languedoc-Roussillon

Castelli Medievali in i pedi in Pirenei

I Cathari sò persone simple. U marcatu per a so credo si trova in u Sermu nantu à a muntagna.

Queste credenze, sicuru, l'appieghjani à gran difficultà cù a chjesa stabilita, chì si truvà un postu putente à u mondu assai matiali.

Cusì, cum'è parechje società simplicità chì spressione cunvinzii alternattivi, addiventanu pi ferrali per i foglie di a cultura dominante. L'inquisizione pruvà a prova da i Cathars. I Cathars perdiusinu - ma micca prima ch'elli avianu abitatu arcuni castelli boniali per rinfurzà l'ingaghjati dopu à u coddu.

A persecuzione religiosa hè spessu solu di i più crui di u mondu. E i restos di l'isolamentu di a settimana alternativa si pò vede in i castelli Catar è in monasteri di Meteora (imagine) in Grecia.

The Best of Cathar Country à longu l'Aude Sur di Carcassonne

I. L'Easiest Cathar Castles per arrivare

Château d'Arques - U piazze hè vicinu à u castellu, solu un cambiamentu di elevazione elevata ricevi à a porta. Questa hè una di e pochi strutture Cathar chì esistinu nantu à a tarra lucali. Una pianura à l'arburementu chì pruvata da u castellu à a cità di Arques, induve truvà un petit museu chì hè liberu cù u vostru bigliettu à u chateau.

Pudete cumprà a melita lucali à l'entrata.

Arques hè scrittu prima in un documentu scrittu in u 1011. A custruzione di u duminiu di u Castellu (a torre principale) hè stata cuminciata in u 1280. Hà quattru piani, accede à traverse l'escaliati spirale, è cun boni veduti di a campagna vicine. Ver fotos de Château d'Arques.

Château de Puivert - Stu chateau hè nantu à una cullina, ma pudete impurtà più di a strada. Havi una torre cun quattru stori pezzu visitare. Ma a parti interessanti di Puivert hè in u tagliu di petra in a capela, chì revelanu e ghjente di ripiglià strumenti musica medievali. Sti quattru strumenti sò stati riplicate è in u museu Quercorb-Puivert pudete vedere è sènteli esse ghjucatu nantu à una visualizazione multimediali (hè una mostra di a musica nantu à a pagina riferiti quì sopra). In u paesi di Puivert, ci hè ancu una tenda nantu à u fiumu induve puderete cumprà marioneta incisa.

II. I Canti di Casteddu Cathar à Visita

Eccu i più boni castelli, ma alcune oghje pò esse un sfide.

Château de Peyrepertuse a Duilhac - Si vedi sola un casteddu Cathar, fate a Peyrpertuse. Pudete impunite a maiò parte di a strada in u so lungu calcariu, ma u pirou, nantu à u piezzu calcariu calatu, vi porta a volta di u casteddu è passa parechji cambiamenti di elevazioni. Ùn lasciaranu micca di voi usà a strada in una tempesta. Hè trasparenti quandu hè mullutu.

Pudete vede Peyrepertuse facilmente in un ghjornu cù u castellu vicinu di Queribus in Cucugnan è u Château de Puilaurens in Lapradelle. U ghjattinu trà elli hè bellu bellu. Un lunch poni in Cucugnan hè cunsigliatu.

Ci hè trè trè ghjurnati. Avemu avutu un bellu lunch à l' Auberge de Vigneron (A Logis de France Hotel Restaurant). Hè una terrasse è sopra à u Chateau de Queribus, ma ùn anu serve fora di u ghjornu per qualchì raghjone, un fattu chì hà fattu a ghjente bramatu. Aduprà, a menzione di 22 menu di menu parechje un magnifica meraviglia prisentatu bè. (telefone 68 45 03 00 in Francia).

Foto di Peyrepertuse.

Mappa, di, Aude, regione

Per un mapa di Cathar Country, vedi u nostru Aude è Risorse in viaghju

Storia di i Cathars

Sapete nantu à a storia Cathar è a Crusata Albigensiana cù u nostru Catarat Storia è Resource Directory.

Una parolla nantu à a cartula di l'Interitu

Pudete avà esse uffrutu una Cartula Artificiale chì dà ricunniscenza à i musei è i castelli di u paese Cathar. Aghju avutu chì à u tempu di a nostra visita, a carta ùn campà micca à i so prumetti.

Duoppu avemu tombu chì ci era statu un canciamentu di cuntrattu è i posti ch'è no erimu visitavvi ùn anu più un discountu. Leghjite alcune i termini. A carta hè menu caru ora, è ponu offre un ligne discounte si pensa à visità trè o più castelli è musei.