Villefranche-sur-Mer sur Cote d'Azur

Explore this small little beach uncovered on the Cote d'Azur

Villefranche-sur-Mer hè un bonu locu chjucu à u ovest di Nizza è Cannes è à u livanti di u Monte Carlo. Allora hè una bella indiziazione distinta. Ma Villefrance-sur-Mer hè surprisingly quiet and relatively undiscovered, cun una sensibilita loca sensu. Cù una spiaghja aria, paesi è spiaggia distesa, Villefranche-sur-Mer hè una bella scappata da l'affullanza di i più grande città di Côte d'Azur solu à pocu minuti.

Per arrivare a Villefranche-sur-Mer

Villefranche sur Mer hè literalmente cinque minuti di Nizza. Sè incontru à u trasportu publicu, probabili chjaru a manera più faciule di un trenu di Nizza à a direzzione di Monaco / Ventimiglia. Prima di cunsurerà in a vostra assediu, si fermera in Villefranche-sur-Mer. Ci hè ancu una lineu di autobus locale chì diriisce sta via.

Attrazioni à Villefranche-sur-Mer

U vechju Città hè solu un pocu passaghju da a spiaggia è u portu culuritu, è face una maraviglia di l'aprile di l'urdinate senza aspirazione, di shopping, di una pranzu di piacè o di presenza in una cafe chì vi manca u mondu.

A Citadella

A Citadella di Saint Elme, di u seculu XVI, custruita in 1557 per a prutezzione di a cità è u portu hè tistimunianza per l'antica impurtanza di Villefranche. Oghje ci abbitate i musei picculi di u citadinu induve puderete allughjà una ora felice o dui.

St-Pierre Chapel

Questu hè u più chjucu cunigratu in Villefranche-sur-Mer, decoratu da Jean Cocteau in u 1957. Cocteau (1889-1963), u scrittore, dramaturgista, dramaturgu, artista è filmmaker francese chì era parte di l' avantguarda parigina entre e guerri , scupreru a piccula cità in u 1924. I pitture di San Petru è di e donne locale sò assai impressiunanti, è insospevuli. Hè valute a visita. Apertura di l'invernu di 10 ore dopu è 2-6 ore, è l'estiu 10 à a sera da u 7 à 7 ore. Admission € 3.

U Portu di La Darse

Originally dating from 1550, u portu naturali era impurtante cum'è u grandi portu di difesi militari in questa parte di u Mediterraniu. Addiventà un portu riali in u 1713, cumminciendu cumprà un muvimentu secu per a fini di a custruzione di galera grande, un faro à una fabbrima di cordone (La Corderie) è un hospital.

A spiaggia

Finalmente, chill out on a spiaghja chì ùn si sò più chjucu cum'è e spiaghjanti vicinu à fà in a stagione alta. Pudete truvà un caffè è un ice cream vicinu è si prisintassi nantu à l'eau spumante di a baia.

Dove Stay

Bienvenido Hotel, 3 Quai de l'Amiral Courbet, 00 33 (0) 4 93 76 27 62, si spargiu sopra u portu cù boni grandiflas, tutte e vede mare è balconi. Leach reviews, verificate e caru nantu à TripAdvisor.

Hotel Patricia, 310 Avenue de l'Ange Gardien, 00 33 (0) 4 93 01 06 70 hè vicinu à a linea ferrovia, ma hè un edificu pruvinzali delightful cù vista di mare.

Leach reviews, verificate e caru nantu à TripAdvisor.

Le Riviera Hotel , 2 av. Albert 1er, 00 33 9 (0) 4 93 76 62 76 hè una bona opzione di cuntribuzione, simpricimenti, ma apprezzatu bè. Libru una sala cù una vista di u mare. Leach reviews, verificate e caru nantu à TripAdvisor.

Leer à rivista di guest, fate e prezzi è riservà un hotel a Villefranche

Ciò di Scopre vicinu

Villefranche sur Mer fau ancu una gran base cintrali di viaghjate di ghjornu à numerosi attractions.

Nizza , a Regina di a Costa Riviera hè una bisogna per u so glamour, a storia, i so top musei in casa da l'Artisti Impressionist, restaurants, shopping è superb marketing.

Antibes hè un altru cità di Mediterraneu favuritu, faciule d'alcuni cun trenu. Verificate u marina cù i so lochi multi-milioni di iuli, i so platti, u paìsi anticu, u museu Picasso è i risturanti.

Saint-Paul-de-Vence hè unu di i pittoreschi belli più belli nantu à a costa, amativi di e stile francese è vicinu à u Top Maeght Foundation Museum and Art Gallery set in boscilli ombre.

Sè vo avete trasportu, ùn mancu missu a Villa Ephrussi in St Jean Cap Ferrat. Hè interiors espectaculares è belli ghjardi è una vista chì vi piglià u vostru scantu.

Uffiziu Turisticu
Jardin François-Binon
Tel .: 00 33 (0) 4 93 01 73 68
Web

Edita da Maria Anne Evans