U museu podcasts

Sound pruteghja i visitori virtuale in u museu

I ghjorni di i musei chì sò cuntenuti in e so pareti sò longu. I Musei sò stati scumiggianu i so cullezzione è creanu video cuntenutu per i so siti, ma oghji podcasts ponu l'oppurtunità di veramente retroiuliani. Sì i limitazioni fisichi chì anu propiu à produzirè u cuntenutu viscuvaru, i musei anu pudè usà u sonu per scopra più scole di e so cullezzione. Senza un oggettu cum'è u focu primariu, i cudificazione pò esse più texturizati.

À u principiu di u 2006, prima chì u primu iPhone hè statu ancu liberatu, i musei erani piglià à a cumpitenza di podcasti. À quellu tempu u sfida era di trasiri l'ughjettu omnipresente Audioguia o Acoustiguide chì cuntene vedu auturità di i direttori è curati di museu. Sugunamente, qualchissia puderia creà un podcast di museu. Qualcunu cun un mp3 mp3 puderia scaricamentu è ghjunghjite à u museu cun u cuntenutu tutte pratiche per andà. Cusì i musei cuminciaru à creà un cuntinuu supplementu per l'esibizzioni chì i visitori di u museu puderanu esse à più di i mura di u museu.

Nuvè chì u podcastu hè diventatu cumprumannucci principalu, i musei sò intensificati una volta per creà unità di qualità maiò chì si spinge à l'interviewe cù curaturi o scientist. Invece di pruvà à cumplementà l'esperienza di u museu, i podcasti puderanu trattà tuttu u materiale in a so cullezzione, micca solu ciò chì hè in mostra. Mentri certi musei cum'è u museu Isabella Stewart Gardner in Boston anu aduprà i so podcasti à più parte di scambià a scola, l'entrevista è i cuncerti, altri cum'è u Metu anu aghjustatu un novu pianu cù podcasts chì elli stanu cunziuli di l'arte.

Eccu un scogliu di i podcasti di u museu più innovadoru chì pudete download and listen to right now.