Natale in Danimarca

Stu paisi scandinava avianu certi tradizzioni festurali interessanti

"Merry Christmas" in Danese hè "Glaedelig Jul." I vacanze sò una tempura magica di l'annu in Danimarca , chì hà assai tradiziunali è interessanti.

In e settimani dopu à l'alloghju invernu, assai vitturi è i visitanti fècenu stà in un di i numerosi mercati nattali di Natale. Questa hè una bella idea per qualsiasi visitate in prima o a mità di dicembre. Assicuratevi di purtari calzarii impermeabili (tende a caccia in occasione) è capisce u to vestitu.

I mercati tradiziunali sò in luntanu è vi sarà espunutu à u clima invernale in Danimarca, chì pò esse brisu è friddu.

I celebrazioni di Natale in Danimarca

À u principiu di a tempesta di Natale, quattru settimani dopu à Natale, i Danes chjarate a corruzione di l'Adventu tradiziunale, chì hà quattru cannuneri. Una candela hè lumicata ogni dumellu à a vigenza di Natale. I lorci sò avè avè l'aghjuntu di l'Avventu, o l'aghjurnamenti di Natale, chì divutu in tuttu u dicembre.

Comu in altri paisi Scandinavi, Danes marca u festa di Santa Lucia u 13 Dicembre. Era un martirrisu di u seculu u terzu chì hà purtatu alimentariu à i cristiani in guardia. Comu parte di a celebrazione, a ragazza annata in ogni famiglia raporta St Lucia, aduprà nantu à un vistitu biancu cù a corona di candele (o un sustitutu sicura). Ella sirvia à i so genitori Lucia paldi è u caffè o vinu mulled.

A principal parte di celebrazione di vacanze in Danimarca accumincià da u 23 dicu, cù un pranzu chì include puddu rossu di cinnamonu chjamatu groupe.

I zitelli sò una gran parte di e celebrazione di Natale in Dinamarca, quantu sò in i Stati Uniti. Ancu anu un elf chì guarda un ochju nantu à u so cumpurtamentu.

Nisse u Elf Travaglio

Nisse si prumesse pranghjule nantu à i persone durante a festa di Natale. Sicondu a legenda, Nisse hà vittighjenu a vita in antica alloghji è porta a robba di lana di grigio, u caprettu è i calze è i bianchi clogs.

Cum'è un elf bonu, Nisse generalmente aiuta à i persone nantu à a splutazioni è hè bonu cù i zitelli ma ghjucà belli cù a festa di vacanze. A vigiglia di Natale in Dinamarca, assai famiglie chì abbandunonu un puddicu di pudding o gattarelle di risu, perchè ellu amicheghja cun elli è mantene i so belli in limiti.

Visiting Copenhagen's Tivoli Gardens in Christmas

I picculi villaggi in Giardini di Tivoli sò chini di luminu di Natale è Vita di Vacanze, cù una scelta abbundante di decorazioni di Natale danesi, rigali è corsi di danese è di bevande.

In u Staficu Apertu Auroperanu, i zitelli pudete vede u trinezzu di Santa, è ponu piglià l'impresa cù u stessu Santa.

Natale in Dinamarca

A vigenza di Natale, i Danesi anu un pranzu di Natchez d'ànecciu o anca, col coli è patati caramelificati. Dopu, a desserta hè un pudding prune d'arghjentu cù una crema battiata è l'amanduli piculati. U puddu di l'arghjentu cuntene una amandula in tuttu, è quellu chì trova vende un trattatu di cioccolatu o mazzulatu.

A notte di Natale in Danimarca, e famiglie riunite cum'è l'arburi di Natale, cambiassi presenta è carli. Cupcakes danesi chjamati ableskiver sò l'articuli di culleghju tradiziunali nantu à u Natale di Natale, mentri Natale u ghjornu di Natale hè spissu chjassi è tarri di tipi di pisci.

Natale Night in Danimarca

A notte di Natale in i Danimarca i famiglie riunite in l'arburi di Natale, cambiassi presenta è carli. U Natale hè ghjornu annantu à a famiglia per avè un bellu pranzu di tagliati friddi è parechji spezii di pesci, cum'è Aquavit per l'adulte.