U so viaghju sottumarinu per truvà Nemo

Imagineer Tony Baxter Scelta di a Ravenna di Disneylandia in Rides Dopu à a Profonda

Uttobre 2007

In quasi ogni classale animata di Disney film, un ghjovanu carattericu hè sipatu da a so famiglia, spessu sottu tràggichi circustanze, è hà da affruntà un passaghju heroicu per riunite cù i so amori - cum'è u pezzu pagu di truvà Nemo . U prugettu animatu Pixar animatu in u prugramma hè l'ispirazioni pè u prufessione d'altru profezziu chì debuted in 2007 in Disneyland. Aghjustu a mio ricerca di Finding Nemo Submarine Voyage.

Ben, Disneyland ùn hà micca debutatu cum'è una nova ride, esattamente. Imagineers di Disney, i maghi creatives chì sviluppanu i parchi è attraversi di a cumpagnia , aghjunghjenu un superpositu "Finding Nemo" à u Submarine Voyage classico, un passatu predilettu chì apertu in u 1959. U spiegà u bonu in u 1998.

U viaghju di u viaghju di u viaghju sottumessu hè cum'è u caratteru principale in una movie di Disney. À quellu tempu era un fasgianu luminoso di Disneyland - u primu attu di u parcorsu di l' E-Ticket . Dopu d'anni d'indifferenza, ma era scunfinitu è ​​ghjùnsenu per morta. Incredibly, u villano maligno in questa melodrama Disney hè a so cumpagnie Disney. Spinta in u mumentu in una mentalità di fonduta chì abbitava profitti corporali nantu à l'integrità creativa, Disney hà sappiutu u bigaddumore, u ghjocu u ghjocu cù u plug in u so zitellu. Citing high costs of maintenance for the subs, it decommissioned them --literally-- è abbandunò una laguna vunne è un brameddu in u mixte di attrazioni Disneyland.

Per bisognu, sta storia hè una happy Hollywood (OK, Anaheim) finisci. Un altru caratteru maiò in a saga di u viaghju sottumarinu hè Tony Baxter. Cum'è un ghjovanu carusi in u Californiu meridionale, era un frequente visitore di Disneylandu chì hà amatu u subdupali è si spiccò cum'è cavallu biancu chì aiutò à salvà da a certa morte.

Iu senti cun Baxter, ognunu vicepresidentu, un sviluppu creatu in Walt Disney Imagineering, à u principiu di u 2007 per amparà u so viaghju largu è intriga che di l'attrazzioni sottumarrisu. Baxter, hè parechje, hè chjamatu cum'è Nemo.

Baxter Dives in u Subs

Cum'ellu si marchjà è adore u viaghju di Disneylandia di u Voyage per u zitellu, hè stata di l'estiu di u 1969 chì Baxter hà veramente hà sviluppatu a so fervente sentenziale di l'attrazione. Cum'è u ghjovanu, u geek di Disney hà avutu un travagliu in u parcu chì, eventualmente, hà purtatu à un postu di operatore in u subscu. Quasi quaranta anni dopu, pò ancu recite u spiel di pre-ride senza avè micca un battu. "A dinamica generale, i cuntadini di u Nautilus vi ricevi à voi ..." Hà travagliatu in Disneyland per cinque anni.

Immediatamenti dopu à l'università, Baxter hà tornatu à u Scontru in modu di Walt Disney Imagineering. Cum'è a destinazione averia, u so primu assignmentu cum'è Imagineer era di aiutà à installà e 20 000 ligame sotturianu sottu l'attrazione di u Mari in Walt Disney World Magic Kingdom in Florida .

"U cunniscenu ch'elli avianu travagliatu annantu à u californiu ride", dice. "A sperimentazione campu m'hà datu un sensu sensu di ciò chì puderia fà in Imagineering". Foreshadowing i tempi difficiuli à l'attraversu sottu, Baxter dici chì era spessu invocatu per aiutà à riparà a Florida ride.

"A natura caustica di manteniri qualcosa chì si mantene sottu à l'acqua pò esse assai esigenti", observa. E caru. Per esempiu, Baxter dici chì invece di mantene di mantene è reparazione, i parchi d'avè usatu abbitanti furmatu.

U subaru di Walt Disney World apertu pocu dopu à u Parcu Magic Kingdom hà debuted in 1971. Chjusura in 1994. Invece chì ùn ha rimpiazzatu, 20 000 Destinazione di Ligie hè statu stampatu quandu u parcu Florida hà stallatu è pavatu nantu à a so laguna sub. [U ghjornu: U parcu hà esse expanditu Fantasyland è hà incorporatu a terra chì u subgruppu utilizatu per occupà.] Quandu u custuttori di cutters stallà i so periscopelli in Californie è chjusu u so subdupo un pocu anni dopu, almenu u restu un glimmeru di sperenza abbandunà a laguna intacta. Perchè, perchè, averemu discu da discu da lavà unu di l'attrazioni famosi?

Torna in quelli ghjorni chì i parchi di Disney utilitjenu libri di viaghju, Baxter dice chì ogni attrazione hà guà u dirittu direttu, attribuitu. I spensi per operà è mantene un passaghju pò esse equilibratu à l'ingudue hà generatu in a vendita di u bigliettu. Perchè una attrazione à E-Ticket, cum'è u Voyage à Submarine purtatu in Buccaneppe, u so costu di l'operazione puderia esse ghjustificate. Una volta di Disney hà cambiatu in un formatu di pagamentu à un prezzu, però, a percepzioni cambiò. Ùn era micca un impurtante ingaghjamentu chjave da una sola attrazione, è un passu di mantenimentu d'alta, cum'è l'subs è puderà vede cum'è una fossa di spensione.

Sicondu Baxter, u Voyage Submarine hà patutu duranti un periodu difficiue quandu a cumpagnia venerò à l'altare di prufitti maximizzati. Michael Eisner, chì era u CEO di Disney, hè stata salvatore di a cumpagnia à u principiu di u so postu, ma avia vistu a so fala d'aiutu da quandu a so furtuna hà iniziatu à faltere. Eisner hà nominatu Paul Pressler cum'è presidente di Disneylandia à a mità di l'anni 1990. Cù un intensu (quarchi puderianu esse senza desiderutu) fucalizza nantu à i distrettu e spese, è Pressler hà cambiatu u tutale di mantenimentu di mantenimentu. Chiddu hà purtatu à u so tristu, tristu decadenza. Cù pocu supportu è a flotta di Florida, i ghjorni di u Voyage di Submarine eranu numerati.

"U Pechjornu di a mo vita"

U passatu chjusu in u settembru di u 1998. Baxter dici chì hè vivitu ricordi di u ghjornu infami. Cù un fiori di pompa (ancu se i circustanzi eranu difficiuli), Disneylandia hà purtatu in una bandu militari è un almirante per uffinizà in dismantillà e barche. Pressler accurtou Baxter, hà dettu ch'ellu hà pensatu chì l'avvenimentu era cumbugliu, è vulia sapè se ellu feia listessa manera. "Aghju dettu: Sentu. Questu hè unu di i pezzi ghjorni di a mo vita. "

Duranti u so ghjornu finali di l'operazione, Baxter aiuvisa una piccola larga aperta dumande à u babbu si i sirenidi si eranu reale. Dice chì hà dettu adupratu l'attrazione era sempre travagliatu pese à l'annata di u 1950 è di u mantellu mudellu. Baxter arristò in u Voyage Submarine u ghjornu sanu è si caminava à l'ultimu barca. Cumu hà accupatu, hà fattu votu, cù un insinuamentu di Scarlett O'Hara, chì dumani serà un altru ghjornu per u sforzu dilunatu. "I decisu da quì è quì chì, finu à ch'e sò sempre à travaglià per questa compagnia, (a subs) abbinate à novu".

Ciò chì furnitava a passioni di Baxter per i sottumessi in a face di tali afflicazione? Di sicuru, i ricordi di a so zitiddina pianta a pusterità è i so anni, cum'è un operatore di passaghju, cimentu a so fidanzità. Ma ci hè più ind'è u so fervore evangelicu.

Baxter dici chì era chjamatu trè rides chì si sintia furmatu u triangulu di u parcu è a megghiu exemplificatu di a diversità di Disneylandi è un apparenza unica: visitare cù un presidente è sente a presentazione inspirazione di i Grandi Momenti cun u Signore Lincoln (chì hà avutu i so propie difficultà); in u 2007, Disney hà dettu chì l'attratore rioprini), cresce in Dumbo u Flying Elephant, è viaghjà sottu à u caprettu di ghiaccio in u viaghju sottumarinu. "Ci hè più chjinatu à i pittorescenu, a più" normalita "di Disneylandia diventa" Baxter dice. "Pensu chì i suttuguli sò crìtichi à a salute di u parcu).

Subs Get Swept Up in una Tempesta Parca

Una volta chjesa è ùn ne stava più longu, a salute di u percorsu orfanu hà deterioratu ancu più rapidamente. Baxter hà vistu, è aspittava l'uppurtunità di risuscitarà e subs. In u 2001, u film di animazione di Disney, Atlantis: L'Imperu Perdutu furnisce una falsa start. Basatu nantu à a cità mitica sottucattuale, a movie offre offre un attaccà in un passaghju riimaginatu. L'equipa di Baxter hà sviluppatu un attrattu mockup. Allora a film hè stata liberata. L'armata di boxiassu più entusiasu hà tombu u prughjettu di passaghju.

L'annu dopu, l'aspettate sò stati risuscitati è chjappu di novu quandu u filmu animatu Treasure Planet , basatu nantu à a novella klassica, Treasure Island , offre un altru temu possu per un passaghju resuscitatu, ma hà fallutu d'aghjunghje tesori à u casu di Disney. Quattru anni dopu, chjusu, pare chì i sughjetti di u passe pò esse in u mussu secu per sempre.

Allora una serie di l'eventi cunghjentanu, una tempesta perfetta di sorte, per svià a sopra à a laguna. L'effetti naturali à l'Imaginienzia hà sviluppatu una tecnulugia di prugrammazione novu chì "tutti ci avianu favuritu", dice Baxter. Pudava l'urganisimu per incorpore animatori animati in un ambiente "sottuigatu".

Circò à u stessu tempu, un altru cinematograficu di gestatu sottumessu, Finding Nemo , pareva avè un grandi putenziali. È Matt Ouimet hà purtatu una mente più aperta è cheche - à u so rolu di u presidente di Disneylandia cum'è i so predecessori, Pressler è Cynthia Harriss. Quandu Nemo hà pigliatu u mondu da a timebesa dopu à u so libru in u 2003, i Imagineers fighjanu i lampi di u fumu è incendiaru i motori Nautilus in daretu per aduprà i sopra sottu.

"À questu puntu, era savvy about the way things worked in Internet era", dice Baxter. (Ehi! Chì significà cusì ? Quandu s'hè avutu un squadra di custruisce un sottumu adornatu Nemo è u settore nantu à a laguna in Disneylandia induve alcuni sgrossa u monorail pudete vede.

"Unu sapiu chì avaristi un buzz," Baxter dice cun risata. "E avete buzz". A gestione di Disney hà intristinatu nantu à l'interesse di l'attesta di Baxter avia generatu. Per guardà l'impurtanza, l'Imagineers creà una furmazioni chì includia a nova tecnulugia di pruiezione è stage una presentazione per Ouimet. "Ùn aghju micca vugliutu à chistu", u presidente di Disneylandia hà dettu dopu avè sappu di a dimostrazione, sicondu Baxter. "Hè fantastici ... ma, hà da esse cusciottu".

Baxter dici chì ancu s'ellu hà dettu chì u cavallu s'inclusera l'effetti secchi, Ouimet hè cunvinta chì tuttu u passatu era sottuigenu. (Probabilmente puderebbe esse inculpati com'è più. A maiò parte di u cavallu in un locu di spettaculazione innecessa, ma ghjuramente tu si trova in a vittura alla u tempu.) L'impetu à u prezzu enormu, u Ouimet hè stata suffucatu. Addivintò campionu di u ride riimputatu è era crìticu per avanà a pruposta à i putenzi chì sò. (Ouimet hà ritornu da a Ghjucunaghju).

Cù un regnu di cumpetenze di primurà di novu, u subsistema Nemo hà cumpurtatu u lume verde. Hè u primu prughjettu di u parcorsu temàticu pè Disney CEO, Bob Iger. Era ancu u primu prughjettu principalu per John Lasseter in a so pusizzioni cum'è u cunsigliu creativo d'Imagineering. Lasseter depressu u dipartimentu creativu di Pixar è ancu esse u producteur executive di, sì, Trova Nemo .

E hè statu, da tutti i raccunti, un successu unabashed per tutti l'invintati - ancu Baxter. "Cumparatu da induve eranu in u 1998, quandu avemu avutu una sucità chì ùn era impastatu d'affacciari à l'appressu (i sottumessi), hè stata emocionante cusì à vedà l'impegnu è u sustegnu", dice.

L'atracción resultanti hè una giòia per i bombe boomers cum'è Baxter chì anu crisciutu cù u travagliu classicu è i figlioli di l'ughjettu chì sò stati cusultati in tuttu ciò Nemo. Abbraces à l'intreprinziu originali è di u modu di modu di scriviri unicu, mentre ch'ellu incorpora una dosa altamente sofistia di razzle-crescente di u XXI seculu.

"Aghju campatu cerculu", Baxter dice, cum'è i sottu si sò volte à cirque l'agljene di Disneyland. Nove years after attended the grim ceremonial déscommissioning, Baxter hà tornatu à a laguna per aiutà à riciffià i subs. Hè spertu chì ellu puderebbe truvà sopra à u cavallu di u tempu à u tempu, inevitably sportà un grinottu enormi chì ellu ogetta qualchidunu amiche largu dumande à i so parenti si i pisci in natatione fora di e portholes sò reale.