U Turchinu di l'ughjettivu di u viaghju di u Norvegia

Devastanti Terrattu

U Dipartimentu Statale di u Ustitu hà livatu u sguardu di viaghju per u paese di u Himalaya di u Nepal. L'avvirtu uriginale fù rializatu u 8 di ottobre di u 2015 sottumessi à l'inestabilità geologica persunale dopu à u terramotu d'Abril, 2015 chì devastaru a regione. Ma l'oghje sianu stabilizzati drammaticamenti in i mesi chì seguitanu, urdinendu u guvernu americanu per sguassate l'avvirtimentu.

Hè statu un pare sfida di anni per u settore turisticu in Nepal. In a primavera di 2014, 16 porters morse in un accidentu di profonda alta nantu à u Mt. Everest, chì ponu una finita brutta nantu à a staghjoni scalada quì. Cchiu` appressu ca caduta, una bracera massica hà fattu u Himalaya à l'altitudine di a stagione di trekking, chì riclamava a vita di più di 40 persone chì eranu camminati per e muntagne à l'ora. Ma nimu da quelli inzucèvuli paragunate cù ciò chì era di vena.

U 25 d'aprile di u 2015, un terramotu massisimu è putente chì toccu à u distrittu Lamjung, causò assai danni à tuttu u paese. U terremotu distrutte e paesi sferenti è si chjappi siti di Patrimoniu World in Kathmandu, mentre chì riclamava a vita di più di 9000 persone è ne feraru 23.000 altri. Hè statu un colpu devastante à un paese chì pruteghja nant'à i sfidi ecunomichi è furnisce infrastruttura moderna à i so populu.

Recuperazione è Recruvazioni

U prucessu di ricustruitu in Nepal hè statu difficiule.

Lentata da terrenu sfavore, pratiche di logistica è corruzzione di u guvernu, hà à volte parechjimi - o ancu mesi - per ottene suminatu entrutu in i zoni chì avianu bisognu più. Anu rientre chì anu aghjatu ancu a pupulazione à u bordu, cum'è u timore di l'altru terreghju diventatu à traversu a pupulazione, chì cuntinuavanu à purtà à rimpruverà e so valdi sfruttati.

Cumu hè chì era micca abbastanza per u populu Nepali per trattà, anu ancu trattatu cun crisa di carburante permanente. L'impresa cun l'India - l'aliatu più cercanu à u paese di u paese - sò stati in i tempura recentemente, creendu un bloccu in u so fruntiu cumuni chì impediscenu l'oliu da esse mandatu in. Questu tuttu u cantu di u gasu chì era dispunibile per i veiculi à l'oliu di calde i mesi di l'inguernu, purtendu u paese à un silenziu, oppostu di ricrutturà e sforzi, è rallentiscenu l'ecunumia ancu più.

U guvernu nepalesu hà travagliatu una altra crisa quandu l'agenzia civile hà statu un problema in a regione Terai. In lugliu è agostu di u 2015, e prutestori di a nova custituzione di u paese scuppiau, è a pulizzia è a militari utilizonu forza eccessiva per sbuffà l'esse dimostrativi, è resultendu più di 50 morti. Questu regione ùn hè stà inestabile per simani, ma hè statu cusì tranquillu solu avà per u sicuru per i vittimi straneri.

Ogni cunghjunsione dumandatu à a decisione da u Dipartimentu Statale di u Ustisianu per issuà a so avvirtimentu di viaghju originale, cum'è scantu di cunfortu è di più disastri naturali discu di a regione. Ma siccomu l'avianu migliuratu sustancialmente in u Nepal, a decisione hè stata fatta à rinfurzà a suluzione.

Questa mossa ùn pò micca avè venutu à un mumentu megliu, alluntjendu u modu per una influssione di escaladores e trekkers per u ritornu à l'Himalaya in numeri più numerichi.

Ritorna à Normal

In l'annu dopu à u terrimotu, u settore turisticu in Nepal hà patitu à un diploma. In principiu, e riservazioni per viaghjà à u paese di u Himalayan avìanu campatu in modu di avventura di viaghjatore aghjunghjenu una "aspetta è vedi" avvicinassi à visità u paese. Cundizioni in a pianta hà migliuratu dramaticamente, ma ci hè ancu una percepzione di prublemi cuntinui chì hè solu avà da principià per esse superatu.

L'annunzii di 2016 è 2017 scalcianu nantu à l'Everest si sò stati offriti senza avvicinà, è ùn anu parechje prublemi cù i trekkers visitate l'area. Hà fattu un longu caminu per aiutà à ricustruisce a fiducia in u Nepal com'è un destinazione chì hè sicura è accòglie à i visitori stranieri.

Questu hà purtatu un rimpruveru in l'affari, cù a più di l'imprese di trekking e l'alloghji monticelli chì cumincianu da vede numeri più numerichi. Quandu l'afflussu di cash sarà impurtante per u paese cumu si cuntinueghja di ricustruisce è di prugettu di u futuru.

N Nepal hè unu di i destinazioni classic di avventura di destinazione in ogni locu in u mondu, è mentre ch'ellu hà rivolutu sfidi in l'ultimi anni, hè ancu un locu sicuru è spettaculu per visita. E ora pò esse u megliu per andà. Con menu visitatori di visitatori, i stradali, i monti è i teatri sò seranu propie vazio, è i boni trattati d'averebbe. In viaghju ancu esse assistente cù u prucessu di ricustrue, chì ghjè un bellu boni abbastanza ragiuni per andà in ellu stessu.