U Turismu Storicu di l'Acqua Terme di Ischia

Avete mai intesu di Ischia? Innò? Ùn sò micca solu. A maiò parte di i Americhi ùn anu micca familiarizatu cù sta Isula vulcanica di a costa occidentali di l'Italia, vicinu à Napuli , visitannu u Capri più notu novu. Ma Ischia hè cun questu u destinazione superiore, soprattuttu s'ellu interessa spas.

Con 103 surgenti è 29 fumaruli, Ischia (pronunzia IS-kee-ah) hà una cuncintrazione più elevata di e surgenti naturali chì qualsiasi altre locu in Europa.

A maiò parte di i taverna sò e so propii piscuzzi di termali è i tratti di spa, è sò parechje parchi d'acqua termali induve spenni u ghjornu rinfriscenu in parechji pezzi di stili è temperatures.

Questu ùn hè micca solu ghjornu in bagnu. Duranti l'estate, Italiani, German è Russi tutti anch'elli à Ischia per spiegà u putere di curà di e famose acqui termale di Ischia. Ricchi à sodium, potassium, sulphur, calcium, magnesium, sulphur, iodine, chlorine, iron, l'acqui termale acquistà e so proprietà speciale da u terrenu vulcanica, è benefiziu e diverse sistemi di u corpu,

L'acqui sò ricunnisciuti da u Ministeru di Salute Italian com un trattu legittimu di l'artritis, l'osteoporosi, infezzione cronica di u nerv sciaticu, infezzione di i trattazione respiratorja primaria è trastorni di a pelle, a più effittiva di u tempu in un cume di tratti di u ghjornu à doce ghjorni . Pigliate l'acqui - o salus per aquae - hè ancu assai riffrescu è un tònicu generale per u sistema.

U sviluppu spa mudernu nantu à l'isula hè stata fattu da i 1950ini. Ma l'acque sò stati apprezzati for thousands of years. Li grechi si sò stallati nantu à a catena nordu di l'isula in 770 aC è truvonu u sughjettu volcuvanu postu per tesiche. Ancu chjamatu l'Isula Pithecusae, "terra chì pruponenu tazzi". I vigneti nattivi sò una fonte di u vinu bonu.

Una erupzioa volcanica 300 anni dopu rescindia à Pithecusae à un mumentu, uccisione assai è guidanu i sopravviventi.

I Rumani stallàvanu in u 2u seculu aC è, per via di a so cultura forte di l'acqua, immediatamenti cuminciaru à sviluppà l'acqui termale. Cumprivanu Cavavura vicinu à a Maronti Beach, un sistema sofisticatu di canali per frégate l'acqua 190 gradi (Fahrenheit) per a diversità di tempesta per u bacinu. Pudete ancu a spera l'acqua di sta locu.

Rumani cose chì i ninfi eranu protettori di sti massi naturali. Pusonu pitture di marroni di ninfi in e surgenti è fece offerta di ogni ghjornu di alimentazione è di fiori. In l'èbbica Rumani, i bagni erani usati principarmenti per a purificazione di u corpu, micca cusì cum'è una curazione. Rumani fughjenu in u 2u seculu dC dopu a caldera (un bufalu sotterraneo) nantu à quale a so cità era custruita, di colpu di colpu. I sughjetti sottumanti pò ancu anu vistu da un bagnu di vetru chjappu nantu à una tour archeologica.

In u XVI secolo, un patronu di Napoli chjamatu Guilio Iasolino anu visitatu l'isula è ricunniscenu u puteru meditaricu di l'acqui termale. Accuminzau a fà studià empiricu trattendu sei o siete pazienti in ogni primariu è descrizanu i risultati.

À u tempu, scupreru chì surgenti sò più beneficiati per e cundizioni specifichi è publicò un libru, i rimedii naturali chì sò L'Isula Pithaecusa, cunnisciuta cum'è Ischia. Hè ancu cunsideratu un risultatu enormu per capiscenu l'impattu benèvule di diversi surgenti.

A moderna cultura spa di Ischia hè principiatu in l'anni 1950, quandu l'editore Angelo Rizzoli hà decisu di edili L'Albergo della Regina Isabella in Lacco Ameno à u cantonu nordu di Ischia. Era u primu hotel nantu à l'isula, è hè ancu u più beddu. U so spiagge hè specialu, cù i so termali d'acqui termali è u fangu in un locu cumplicatu vicinu. Hà dinù un medico in u persunale. Puseidonu, un parc undueurale in Forio vicinu, era ancu custruitu in i 1950ini. Inseme, i dui avianu turnatu in l'età muderna di u turismu Ischia, chì si centra annantu à unu di i destinazioni spa più autentichi in u mondu.