U ventu di l'Occidenti

"U Caminu d'Occidentale", spessu (ma in modu incorrectly) chjamatu "L'Awakenu di l'Oveste", hè unu di l'antissi di i naziunalisti Irlandesi, chì fece turnà à u ghjovanu Irlanda di u muvimentu di u rivoluzionariu da a mese di u XIX sèculu è invucatu l'spiritu indomu di una anzianu periodu in l'istoria Irlandese. Hè senza scatariamente (anche indiscriminatu) anti-inglesi, evoca l'ordine di l'òrdine di Diu, è questu l'aspettu politicu à e forze di a natura.

Dunque avemu un visu à a lettera, l'autore, è a fondu storicu di "U ventu di l'ombra":

Canta U Populu Corsu - Lyrics

Mentre chì ogni parti una vigilia,
U ventu di l'Occidenti, l'acqua di l'Occidenti -
Oh longu è beni pò Erin chianci
Quandu Connacht si trova in siveru deep.
U làriciu è u rimanu spavintosu è fieru,
"Mid rocks sò cavaliris cavalcanti.
Canta, Oh! amparà a libertà
Dà crashing wind è lashing sea.

Ddu ondulamentu senza onda è bella terra
Libertà è dumanda naziunalità;
Assicuratevi u gran Diu ùn hè mai fattu
Per esse schiavi di una casa grandi grandi.
E longu una regina brava è altazza
Honored è sentinellu u locu.
Canta, Oh! Senza mancu i disgrazii di i so figlioli
Puderete distrughjanu a traccia di a so gloria.

Perchè spessu, in a van di l'O'Connor,
A triunfà hà attaccatu ogni clan Connacht,
E la flotta cum'è u viscò, i Normande curreru
À u passe di Corlieu è Ardrahan;
È i tempi più tardi vanu l'atti cum'è valente,
E gloria guardi a fossa di Clanricard,
Canta, Oh!

morse i so tarri à salvà
A Piani di Aughrim è a onda di Shannon.

È se, quandu tutte una vigilia,
U dormitu di l'Ovest! u ventu di l'Ovest!
Alas! è ancu pudete Erin chianci
Questu Connacht si trova in siveru deep.
Ma, hark! Qualchidunu serva cum'è u tronu parla,
L'impannillu! U svegliu di l'Ovest!
Canta, Oh! a furia! let England terremote,
Avemu guardatu finu à morte per l'affittu di Erin!

Thomas Osborne Davis l'autore

Invece "U ventu di l'occidintali" hè chjamatu à l'anticu aria chjamatu "U Brink of the White Rocks", hè una di i canzuni populari à ogni catégorie retroactiva di cantanti folklore (naziunalista) chì avemu cunnisciutu l'autori di - Thomas Osborne Davis ( natu u 14 ottobre, 1814 in Mallow, County Cork , murìu u 16 di Settembre, 1845 in Dublinu , da a scarvuta). Davis era un scrittore irlandese, agitador, è u motoru sottu à u muvimentu di i ghjovani Irlanda.

Davis era u figliolu di un cirujano galesu in l'Artilleria Reali, chì mortu pocu dopu a nascita di u so figliolu, è una mamma Irlandese, chì si susteneva un dicenzione di i nobile gaelici. A mamma è u figliu sò trasladu da Cork à Dubline, induve Davis hà assistitu à a scola è dopu Trinità College, graduendu in Lege è Arti, finalmente chjamatu à u Bar Irish in 1838.

A so prughjettu principalu in a vita, ma prestu hà prestu prestu a creazione unica di una nova cultura di u naziunalismu irlandese - Davis vulia basà naziunalismu in a nazione, nè razza, religione (ellu stessu era un protestante) o classe, affaire à tutti Irlandesi una causa cumuni è inclusione. Hè rifffiatu ancu "esse irlandese" - nè sangue è patrimoniu facenu una persona irlandese, ma a vuluntà di esse parte di "a nazione irlandesa".

Quelli di u patrimoniu anglo-nurmanna, l'inglesi o esculcu puderia esse statu l'irlandese solu per esse esse irlandese. Tuttu chistu era sproporatu in u so ghjurnale "A Nazione", induve Davis pubblicò i so balli naziunalistichi, tardi culligati è publicati in "Spirit of the Nation". Mentre era publicatu cum'è ùn era micca dumane, a maiò parte di i pittori literarii di Davis hè vinutu à nunda per a so prima morte.

Davis ùn era micca u primu rivoluzionariu, ma era u primu à riscificà una identità irlandesa per ùn esse basatu annantu à razza o religione, ma in una decisione pulitica cuscienti. Questu hè ancu una split from Daniel O'Connell durante un debbuli nantu à l'univirsità - Davis chì vulianu l'università per educà tutti i studienti irlandesi, O'Connell chì prumova una università distinta per l'studienti catolichi, sottu u cuntrollu di a chjesa.

Davis hè intarratu in u Cimiteru di Jerome di Dublinu .

U ventu di l'Occidenti - u fondo

"U Caminu di l'Occidenti" hè un pezzu di nostalggia divulgendu una Irlanda unificata, in quale tutti i pruvince anu tredeci u so pesu à u stessu tempu, per a stessa causa. Ellu singulu a Pruvincia di a Connacht , chì era unu di l'ultimi retavani di l'indipendenza di uGulu, ma avianu postu chì falò à un slumber, cun l'Est (è particularmente Belfast è Dubline) chì dirigenu a strada.

In più di a quasi mistica Connacht Nature Davis invoca, ancu toccu à i avvenimenti stòrici chì anu avutu cunnisciutu cunnisciutu in i circles naziunalistichi, senza esse cusì senza esplicazione. Eccu sò u Rice di u Rory O'Connor è u so implicatu in i pratichi di u putere irlandese, chì hà purtatu à a cunquista angla-nurmanna pricatu di Strongbow. A battaglia di Ardrahan, una vittoria nurmanna in u 1225, hè citatinu ... Cum'è a Battaglia di Aughrim, chì in u 1691 finiscinu a Guerra Williamite, micca (com'è comunmente hà perciutu) in favori di l'Irlanda. Ci avete tutte tutte e triumph è derrota, ma sempre u valore di l'omi Connacht.

È chì hè necessariu in u tempu rivoluzionariu, perchè u missaghju vene, hè una rinnuvamentu, un rinforzamentu di quellu valore, per fà l'Inghilterra (u parlamentu Westminster è a corona d'Inglesi) quake. Rethinking u so postu in Irlanda.

U ventu di l'Ovest o Sestu?

Davis pubblicò è ripublicheghja u so puema cum'è "U Caminu di l'Occidenti", ancu oghje ghjè spessu intitulatu "L'immeuble l'omi". Oghje ch'ella pò esse dovutu à l'errore simpaticu, a certezza chì a seconda (a maladese à l'incorrect) versione certezza si sona più mossa, ottimista, svegliata. Cusì u titulu incorrectu pò ancu deve esse appiicati cù una agenda pulitica in mente, un mudellu sottili di l'enfasi à un "sveltu" Connacht, una Irlanda dopu una causa cumuni.