Un Prufilu City di Oslo, Norvegia

Oslo (chì era chjamatu Christiania in 1624-1878, è Kristiania in u 1878-1924) hè a capitale di Norvegia . Oslo hè ancu a cità più grande in Norvegia. A populazione di Oslo hè di circa 545.000, in ogni modu, 1,3 milioni di vive in l'area di metropulitana di Oslo più grande è quasi parechji 1,7 milioni di u territoriu di l'Oslo Fjord.

U centru di u centru di Oslo si trova in centrale è fàciule à truvà à a fine di u Fjord d'Oslo da quale a cità circusta l'ubbitu di u fiordo cum'è una ferra.

Trasportu in Oslo

Hè faciale fà ricercà vols à Oslo-Gardermoen è s'ellu si trovanu in Scandinavia , ci sò parechji manere di fà di a cità à a cità. U sistema di trasportu publicu in Oslo stessu hè abbastanza extensu, puntuale è accesible. Ogni trasportu publicu in Oslo opera in un sistemu cumunitariu cumuni, permette a trasferimentu liberu in un periudu di una ora cù un bigliettu regulare.

Oslo Location & Weather

Oslo (coordenées: 59 ° 56'N 10 ° 45'E) hè truvatu in u tipu più sittintriunali di u Oslofjord. Ci hè quaranta (!) Isuli in l'area di a cità è 343 laghi in Oslo.

Oslo cumprendi parechji parchi cù assai natura per vede, chì dà Oslo un rigalu è rilassante. U moose salvaje hè sempre vistu in i lochi suburbani di Oslo in u invernu. Oslo hà un clima cuntinentale hemiburu è e temperaturi medji sò:

U centru di a cità di Oslo hè situatu à a fine di l'Oslofjord da quandu a cità sprawls fora à u nordu è à u sudu à i dui banchini di u fiordo chì dà l'abitazione di u circondu di a cità.

A regione di l'Oslo cumporta una populazione di circa 1,3 miliuna à l'ora è avà crescente à un ritmu tranquillu cù migranti chì venenu da tutti i paani scandinavi è di parechji paesi di u mondu, facenu Oslo un veru metropoli di tutti i culori è di e cullezioni. Ancu si a pupulazione di a cità hè chjuca cumparatu cù a maiò parte di e capitali europei, oghje una larga zona di u territoriu cubbi da i boschi, i colti è i laghi. Questu hè definitu un destinazione induve ùn puderete micca fà scopre di portà a vostra camara, ùn importa micca quella ora di l'annu avete visitatu.

Storia di Oslo, Norvegia

Oslo fu fundata circa 1050 da Harold III. In u 14 ° seculu, Oslo hè vinutu sottu u duminiu di a Liga Hanseaticu. Dopu un grandu focu in u 1624, a cità fù ricustruita è ritenuta Christiania (dopu Cristianu) finu à u 1925 quandu u nomu Oslo era statu ufficiale novamente. In a Second World War, Oslo cascò (9 di aprile, 1940) à i tedeschi, è era occupatu finu à a rialtu (maiu 1945) di e forze in Norvegia. A comuna industriale vicinu di Aker hè stata incù a Oslo in u 1948.