Una guida à u Festival d'Obon di Giappone

Una Infurmazione nantu à una di i Festivamenti Cchiu celebrati in u Giappone

Obon hè una di e tradizione Japanese più impurtante. E persone crèdenu chì i spiritu di i so antenati torna in casa per esse riunite cù a so famiglia durante l'Obon. Per a ragiunetta, hè un tempu di ricerca di famiglia impurtante, cum'è assai pirsuni ritornu à i so cità naziunale per pricà in ghjustu cù a so famiglia estensita per i spiritosi di i so ancestori à u ritornu.

Storia d'Obon

Obon hà statu cilibratu annantu à u 15 di u ghjornu di u settimu mesi in u calendariu lunare, chì hè chjamatu Fumizuki文 月 o u "Month of Books". I periodi d'Obon sò un ritmu diversu oghje è varienu da e regions di u Giappone.

In a maiò parte di i zoni, Obon hè celebrata in August, chì hè chjamatu Hazuki葉 月 in Japanese, o "Month of Leaves". Obon tipicamenti accumenza in u 13 è finisce u 16. In certi loca in Tokyo, Obon hè cilibratu in u mesu di più tradiziunale di lugliu, in solitu à mità di mesi, è hè sempre celebratu u 15 ghjornu di u settimu mesi di u calendariu lunare in many areas in Okinawa.

I ghjutati giudeppi fannu e so casali è aghjunghjenu una varietà di alimentazioni, cum'è e ligumi è frutti à i spiriti di i so antenati davanti à un butsudanu (altare buddista). Chochin fanali è arrangii di fiori sò abituati per u butsudà cum'è un altru offerta.

I tradizioni di Obon

In u primu ghjornu d'Obon, l'argullu (lampa) sò illuminati in i palazzi internu, è a ghjente portonu i linternas à i siti di a so famiglia per chjamà i spiritu di l'antenati in casa. Stu prucessu hè chjamatu mukae-bon. In certe regione, i chjamati muae-bi sò luminati à l'entrata di casi per aiutà à guidà i spiriti per entra.

In l'ultimu ghjornu, e famiglie assistenu à u ritornu di u spiritu di l'antenati torna à a tumba, per dàchjenu i chiacchi, fanciuti cù a crescita di a famiglia per guidà l'spiriti à u locu di restu eternu. U prucessu hè chjamatu okuri-bon. In certe regione, i chjamati circà di l'òliu-bi sò luminati à l'entrata di casi per mandà direttamente à i spiritu di l'ancestori.

Duranti l'Obun, l'oliu di l'incensu di u senko cumune e case di cimiteri Giappunesi.

Eppuru li lanterni vulgari have earned popularity over the past few years, sò cunnisciuti comi di nagashi in Japanese, è sò una bella parte di e tradizione osservata durante l'Obon. In ogni ciumi nagashi hè una cannila, chì si sdrughje nantu à u quatru, è a fanciulla chjappà in un fiume chì corre à l'oceanu. U usu di u toru nagashi, i membri di a famiglia pò maravigliate è simbulicamenti mandonu i spiritu di i so ancestori in u celu per via di i lanternes.

Una altra tradizione hè un ballu pupulari chjamatu Bon Odori. E stile di ballu varianu da l'area à l'area, ma di solitu, i tamburini japonesi taiko manteni i ritmi. Bon odori hè tipicatu in parchi, orti, santuali o temples, wearing yukata (quimono d'estiu) induve i danza di ballerà realizanu à una stage in yagura. Qualcunu pò particandate in bon odori, perchè ùn esse ticatu, è s'unite à u circhulu s'ellu hè tantu inclined.