Cosa à Cumpagnia è A Cumpagnia No Cumparà in l'Airport in Tokyo

Quandu si aghjurna finu à avè Get to Narita, Haneda

Tokyo hè un destinazione di cumpressione, cù centu di e spicialità di petite chjaru è parechji di e grandi dipartimenti magazzini in u mondu. Se vulete fà vendita di souvenirs, piglià un après-midi è pianu. Ùn aghju intesu quandu vi ghjunghjite à l'ariaportu per u vostru viaghju di ritornu. Questu ùn hè micca solu per chì i prezzi sò più altu ch'è in i città. Ci hè parechje cose chì avete da vene per un megliu affare in a cità - è assai chì ùn pudete micca cumprà à l'aéroportu - sopratuttu si avete aspittatu finu à chì avete digià vedi i vostri sacchetti.

Mentre chì u novu terminal internaziunale à Haneda, è a strada cumerciale di Narita Nakamise in a Terminal 1, anu aghjustatu u numeore di magazzini, ciò chì trovi sò ditaglii big-name com Dior, Coach è Prada. Avete à vede longu è dura per più cose tradiziunali.

Ci hè una buttrega d'origami in Narita Terminal 2 (vicinu à l' hotel di càpsula pianificata), prima di imbarcà u trasportu à u satellita. L'aviazione di Haneda hè una tenda cù l'alimentariu tradiziunale ghjenisgianu vicinu à a Porta 51, perchè ùn avete micca avè da cumprà "Salsa d'aromu" curry-flavored à l'ultima minuta. Ma se vulete truvà e cose chì sò unichi per Tokyo è u Giappone, avete megliu fà a vostra cumerciu in altre locu.

Un altru raggiuni hè chì e duve l'impegni di e librairies à l'alloghji Narita è Haneda anu avutu capitu chì i clienti ùn sò micca sempre cunnessi diretti. Sò continuamente di ricusà di utilizà sacchetti fugliali, chì l'avutri Ajouteranu di l'Unioni dumandà esse da induve e vostre cumerci per i servizii di verificazione di u trasferimentu.

Sì avete a cambià i volu, avete aduprà e vostre affari in i vostri bagaglii in a cumpagnie, perchè si trovanu megliu cumprà e cose chì vulete in Tokyo prima di andà.

Cinque cose chì ùn deve micca cumprà à l'Airport

  1. Cutidianu japani. Per i ragioni evidenze, i cutidianu sò pruibiti in bagaglii cumuni.

  2. Vini Japanese. Iè, u Giappone hè un paese di vignaghjoli, ma ancu s'ellu hà sviluppatu a so offerta di sake, i magazzini libri di l'impieghi à l'Haneda è a Narita ùn offeranu micca nunda quella chì pudaria truvà in una cantina.

  1. Pittura di sculture e sculture. Ci sò parechji pacchi in u plasticu in un pocu di i souvenirs, però si veru vulianu scolpiti di scritturi japunesi, cumprà in un spiciale speciale in Tokyo.

  2. Tessuti giugiani. Un kimono hè un meravillu souvenir, è ci sò certi artighjani (e artisani) chì facenu tèmpri maravigliosu. Ma ùn sò micca venditi di venditi dopu avè passatu l'immigrazione.

  3. Ceramica e porcellana giapponese. Mentre ùn ci hè micca una marca chì compite cù marchi internaziunali cum'è Lladro, Royal Copenhagen o Wedgewood, l'articulation ceramica hè assai vivu in Giappone.

Dittu chianciu, ci sò unipochi cose chì ùn avete micca cumprà micca prima di passà a sicurità di l'aeroportu - sopratuttu per ùn sò micca permettenu in bagaglii in i banditsi, è perchè sò assai cose. Cù l'acchiana di l'imposte di vendita, ancu risposte chì u 8% hè un bonus. Cusì sò quì chì parechji cose chì duvete sguillà nantu à cumprà finu à chì avete passatu a porta di security è l'immigrazione.

  1. Baterie di litali. Sapete, l'Eneloop è altre batte simili. Ùn sò micca permettenu in bagaglii in verificatu dopu uni pochi incidentimenti in quasi putianu focu à l'ariani, ma i cummerciu di iere impositi purtate.

  2. Freni di cancelazione altavana. Truverete trova i stessi brandie è mudelli in u libru impiegatu cum'è in i spesi di Akihabara, ma ciò chì ùn trovi micca u plugin de l'avion. Sì, u picculu tappa di i dui puntelli per l'auriculari hè l'unicu l'elettroni chì ùn pudete micca truvà in Akihabara.

  1. Cookie, ricami, cunti è documenti tradiziunali. Se avete vistu più chì i maniscalchi in bagagli maneglia u bagagli, vi cunteneghja chì qualcosa praticà serà spizzatu prima chì ghjugna à a destinazione. (Inoltre i manichi di u bagagliu in manu di giapponese, chì sò assai attenti chì paragunate cù i so culleghi in aeroporti in altri paesi). In più, i dolci tradiziunali japonesi cumprate à l'aeroportu sò vacuum packed and sealed, perciammi più longu chì i freschi pudete cumprà in una tenda.

Cusì piaccè i vostri compii ricordi quant'è cura chì u restu di a vostra visita à u Giappone. Mentre porta una casa quì per ognunu ùn deve esse mandatu quant'è in u japunesi, camminendu intornu à Akihabara per circà quella figura di spettaculu particulari hè assai più divertente da circà à sensu di i ghjochi in arcades.