Japanese Preparati d'annu

Shiwasu hè una palora giappunisa per dicembre chì significheghja literalmente "maestri correre". Questa parola riflette u mesu di più di l'annu. Cumu si passanu u ghjurnale passau à l'annu?

Japanese Preparati d'annu

In dicembre, u salottu (scurdate l'annata d'annu) si trovani trà i coperti o amichi in Giappone. Hè un usu nurmanu ghjovanu à mandà oseibo (rigali di finale di l'annu) in questa volta di l'annu.

Inoltre, hè cumune di scrivite è mail nengsu (postale di u Giappunese ghjenitale) in dicembre, perch'elli si sò furnuti in u ghjornu di u novu.

In u solstiziu invernu, certi tradizzioni in Japanese sò osservati, cum'è manghjendu a kabocha è piglià u bathu di yuzu (yuzu-yu). A ragiunazione di questu hè u nostru urdinamentu di mantene sana durante l'inviu mantendu l'alimentu nutritivu è di nutizia.

Un usu persunale finale ghjugnu impurtante hè orosoji, chì significhe indispensabile. U cuntrastu di a pulitura di primavera chì hè cumuni in i Stati Uniti, oosoji hè tradiziunale praticatu quandu u tempu hè assai friddu. Hè impurtante per i giappunesi per accettate un annu novu cun un statu neve, è tutti i purità sò fatti in casa, travagliu è di scola prima di festa di l'annu.

Quandu a cumpagnia hè fatta, l'adduzioni di u annu sò spessu sottu u 30 di dicembre à e circundante. Un par du kadomatsu (pane è decoru di bambù) hè colpi in a porta di a porta o à a porta.

Shimekazari o shimenawa, fatta cù una corda di stuppa distruchjata, decorazione di carta è una mandarina sò chjappu in parechji posti per fà a bona furtuna. Ci hè chì u bambu, u pinu, i mandarine sò simboli di a longevità, a vitalità, a bona fortuna è cusì. Un altru decoru d'annu hè Kagamimochi chì sò generalmente cunsistenti di dui rotuli di mochi riceciuti in moltu nantu à l'altru.

Perchè è tradiziunale per i giappunisi per manghjà u mozzu di risottu (mochi) durante l'annu di Natale, mochitsuki (feritu di mochi rice per fassi mochi) hè fatta a fine di l'annu. A ghjente hà tradiziunale aduprate un mallete di lignu (kine) per ferà u filu di mochi steamed in a pietra o mortar di lignu (usu). Dopu chì u risu torna sticky, hè sparatu in picculi pezzi è in furmulati in rotuli. Quandu i pezzi di risu mochi preenvasionati sò cumunmente vende in superi superiore, u mochitsuki ùn hè micca cum'è cum'è postu per esse. Parechje ghjente aduprà automatichi mochi-pounding machines per fà u mochi in casa. Inoltre, una bundanza di l'alimentariu d'annu (osechi ryori) sò stati preparati per annunziu di l'annu.

Viaggiu è Vacanze

Quantu parechji pirsuni sò fora di u travagliu da l'ultimo fiatate di dicembre à u primu ghjornu di ghjennaghju in u Giappone, hè una di e stagioni di u viaghju di u Giapponese. Dopu tuttu u travagliu impegni, i ghjapuri spessu passanu a vigilia di l'annu (oomisoka) in calma cù a famiglia. Hè tradiziunale per manghjalli soba (u corbuscu suguargu) nantu à a vigiglia d'annu, postu chì i fraschi longi simuli a longevità. Hè chjamatu toshikoshi soba (passendu i fettuccini). I ghjurnati di Soba, in tuttu u paese, sò occupatu chì soba hà vennata di l'annu. A gente si dice à ognunu "yoi otoshiwo" chì significa "Avete un bon annu passendu" à a fine di l'annu.

Prima di a mitjanità in a vigiglia di l'annu , campane di tempiu in tuttu u Japone cummincianu a lentizza 108 volte. Hè chjamatu joya-no-kane. I giovani accuglienu l'annu novu à sente à u sonu di campane di tempiu. Ci hè dettu chì i peda di tempiu di campanile purificate di i nostri 108 sforzi mundani. À tanti temples, i visitori puderanu strikeà joya-no-kane. Pudete bisognu à arrivà prima per participà à pedaje e campane.