2018 Arizona Game and Fish Department Outdoor Expo

Pesca interattiva, Tiristiche, Fauna, Disegnazione, è More

Ogni Primavera di u Game of Arizona è di u Pescu di l'Alighieri alberghja l'apparenza longu assai pupulari chjamatu l'Expo Externa. A maiò esposizione aperta in l'statu, sta spirienza interattivu permette à i persone di tutti l'età di participà à l'attività, vede l'espurtazione, è assistite nantu à a presentazione educativa di a natura salvatica di l'Arizona , a natura, caccia, campeghju, è pesca.

Expo Dates

Sàbatu 24 di marzu di u 2018, da 9:00 a 5:00 p.m.
Dumenica, 25 di marzu di u 2018, di 9:00 a 4:00 p.m.

Situazione di l'Expo

Aventure di Ben Avery

4044 W. Black Canyon Blvd., Phoenix, AZ 85086

Phone: 623-582-8313

Aperzione di l'Expo

Ùn ci hè micca un accessu di bigliettu è l'admission è pà esse parking gratuitu. A maiò parte di l'attività hè liberu (hè una tinita carica per i municioni usata per certi sporti di sparà è istruzzioni).

Attrazioni Expo

Ci hè moltu à fà in l'Esporà Externa, assai di quale hè interactivu. L'attività nantu à i mani includenu enormi cateni di pisci, un petanque caiac, u focu di archi, è altri sportivi di sparati. Pruvate spettazii prucessu di sparà discipline cum'è u blancu arcusgiunale, l'action cowboy, a pistola pratica, u pappaddu nìvule è a pistola d'aria. Pudete ancu vede u cuncorsu di scattata di cowboy muntatu. Tutte l'attività di sparta in un ambientu tutale è tutale.

Pudete ancu di scopre l'OHV (vede automobile vittura) è ATV (vittura all-terrenu) esete.

O cammisa un campu di cursu è acquistà alcune cà cunsiglii. S'ellu hè nantu à l'acqua hè a vostra cosa, scopre da a navigazione è a barca. È à tutte sse cose, pudete osservà a vita lucali. Finite u ghjornu chì visiteghja cù più di 150 expositu, cumpresi i gruppi di ricerca è di l'altezza di l'alte, agenzii di u guvernu, è vende di venditi cummerciale di prodotti è serviziu di l'esterno.

Expo Auction

L'articulu di u salvaje, la fisudermia, è l'antimi, u pelle, è i monti ponu esse imbastuti nantu à l'Expo. L'articuli sò o donate, stati cunfirmati durante l'investigazioni di infurmazione lawcente, o sò da animali sordi in i collisions. Tuttu u passu annantu à a prutezzione di i risorsi di u salvatichi statali, cumu l'acquistu di l'equipaggiu per a storia di crimini salvatichi.

Expo Info

Sò animati à portanu u vostru stessu equipatu esterniu si avete, o pudete missu prestisimi l'equipazione in l'Expo. Parechje di e concessioni di e cummerciu è di a cuncessione di cumpagnie sò solu accettate cash, perchè sìanu assicurati di mette soldi per evità à e cummerciu E fatevi liberu di portà i zitelli-hè un avvenimentu famigliali!

Ùn sò micca publicati altri dati di l'impieghi d'Arizona per presentà questu avvenimentu U Game Arizona è u Pezzu è u Cumpagnìa di Filmati di Ben Avery sò finanziati da altri domini d'utilizatorii (in ghjorni altru in l'Espo di ghjorni), pesca e caccia di licenzii, è cuncede è riceve un finanziu sustegnu da u Patrimoniu Fundu (Diputazione Arizona Lottery).

Per più infurmazione, visitate u Game Arizona è u Pesce online.