Attractions for Anime and Manga Fans in Japan

L'animazione giugrafica è i libri di cume sò cunnisciuti cum'è anime è manga, rispettivament, è i visitori à u Giappone anu spertu d'oportunità per vede è sperienze a cultura nantu à sti arti formi à l'attrazioni attraversi tot l'annu.

Ancu manghjendu a manga di una storia pruspettiva cumplicata in l'arti ghjovanu iniziale, l'stile per l'articuli hè stata fatta in a fini di u XIX sèculu per artisti arti cum'è Osamu Tezuka chì facianu "Astro Boy" è Machiko Hasegawa chì hà fattu "Sazae-san". Dopu eddu, a manga hà divinutu pupulari in tuttu u paese è u mondu, è parechje altri artisti anu sviluppatu nantu à a scena.

Intantu, l'animale hè a parola giappunisa per l'animazione è hè utilizata in u mondu per riferite l'animazione artighjanali o computer chì s'oranu à u Giappone. I primi animi cummirciali di u Giappone eranu creati in u 1917, è à l'anni 30, a forma hè stata stabilita in u paese, particularmente dopu à u successu 1937 da a "Bianca bianca è i seti nanas" di a Walt Disney Company. In ogni modu, mudeleci di mudelli moderni hà principiatu à sviluppà in i 1960ini, quandu Osamu Tezuka publicò l'animation "Three Tales" è a serie di televisione d'anime "Otogi Manga Calendar".

Sè vo site un fan of anime è manga è viaghja in Giapponese per vacanze , vi assicurà si sse cose da sti musei, centri cummerciale, è galerie d'arte immaginati versu i cartoni di u japone di tutti forma. Da u museu Ghibli in Tokyo celebrà u unu di i più grande nomi di u Giappone in animazione, Studio Ghibli, à u museu Mizuki Shigeru in u paisolu di Tottori, sì sureu d'amare sti attrazioni unichi.