Vespru d'annu in Africa

Celebrating the New Year in Africa

A vittoria di annu hè cilibrada in assai cumunità in Africa. In a cità più famigliali, i stati è i bar è ghjocate di partiti di partitu chì celebrennu l'annu novu. Tutti i paisani in Africa pussedi una festa publicale l'1 di ghjennaghju, invece si celebrenu u so annu tradiziunale in quellu ghjornu. Etiòpia, per esempiu, hà veneratu una celebrazione d'altru annu in u settimana di u 2007, à accoglia l'annu 2000 - ma a vita di l' Addis Ababa still be rocking in vigilia di u 31 di dicembre.

Annu in u Sudafrica

Sudafrica hè unu di i migliori piazze per celebrà l'Eve di u Novu annu si vi pare parechji partiti. A Victoria è Alfred Waterfront in Cape Town acòrdanu unu di i più grande bashese di u paese cù pirotecnia, musica, ballu è più. Ogni posti di Cape Town chì sò ospiti parti grandi pò esse truvati quì. Quandu avete finitu a parte, ùn vi scurdate di verificà u Grand Carnival di Minstrel à u ghjornu di u annu.

I platti di Durban sò chini à questa ora di l'annu è a marina cun i so parechji città è a vita di notte sò perfetti per celebrà l'annu novu in stile. I platini nantu à a Ruta di u giardinu sò ancu famosi per tutti i partiti di notte cù drumming, cantu è balli.

Johannesburgu si usciu per celebrà l'annu novu sparendu e tinecci è fugliale li fridges fora di balconi, ma questu hè chì avà hè sottu di cuntrollu issa. Invece, pò ghjè in modu di u centru di a cità à a Maria Fitzgerald Square in Newtown è feste a notte cù 50.000 di i vostri amichi è i carnival troupes.

Pudete ancu capu à qualsiasi cità di nightclubs di Johannesburgi è baraghji chì avianu tutti notte grandi previsti.

Cascate di Victoria Falls hè una maraviglia di u carnaval annantu à l'annu novu, cun qualchì grande mistieru musicali annantu à un piacè di partitu di trè ghjorni ... lea più. Alloghju à una tenda di l'arburu hè optativa!

Annu novu in Africa di u Nordu

Musulmani africani diventenu parechje celebrazione in st'eddi di l'annu.

Ci hè Eid ul-Adha chì ghjè un festiu impurtante, successu l'11 di settembre di u 2016. Tunisiani, Algeriens è Maroccani anu goutà un furmagliu tradiziunale di una pècura o caprina è feste cù un grande famiglia.

Se visitate u Maroccu, Tunezia o Egittu nantu à u Vespiu d'annu (u 31 di dicembre), ùn saranu micca prublemi à truvà un spaziu per accolta in l'annu novu cù un brindisi è un pocu di resoluzione. L'opera di u viaghju è l'osterni stanu sicuru d'avè micca miss out. Dicià salute à 2016 hè particulare divertente in u desertu.

Annu in Etiopia è Eggittu

Certu, in Etiòpia o l'Egittu, i cristiani copti celebranu l'annu in u settembre è u Natale hè celebratu u 7 di ghjennaghju. Etiòpia celebrà u so millenniu cun grande festa in u settimana di u 2007. Egiziani è Etiopi anu ancu u 1 di ghjennaghju ancu, perchè ci sarà partiti à i grandi hotel è resorts.

In modu persunale, andaraghju celebru in casa cù a mo famiglia è aghju utilizatu l'oppurtunità di desidernanu a tutti un annu sanu felice è prusperu, o cumu dì in KiSwahili, Heri ya mwaka mpya .