I Vini Bianchi Spagnoli

Vini bianchi da a Spagna sò menu cunnisciuti più ca i vermi, ma hè cusì bellu

A Spagna hè generalmente canusciuta per i so vini rosso nantu à i so bianchi, ma pudete truvà un pocu vini bianchi assai boni chì vènenu da l'Spagna.

Mentre era in vacanze in Spagna, se sentenu chì avete bisognu di u vinu russu, si senti cusì cumerciu Ruedas, bianchi Riojas, sherry, cava, baschi è galiziani. Pudete assistisce per amparà un pocu più nantu à elli.

Rueda

U vinu biancu più famoso in Spagna hè a Rueda, chì hè cultivatu in a regione vitiviniche di Castiglia è Leon è in i cità di Valladolid, Segòvia è Avila .

A parolla, Rueda , hè spagnola per a parolla, "rota".

U vinu principale per a Rueda hè u Verdejo. Hè spessu mezclita cù uva di Sauvignon Blanc. I vini anu vistutu di grande successu cummerciale in parte per u prucessu di esclarazioni chì usa l'argillau lucale.

I primi evidenzius documentati di a pruduzzioni di vinu in questu alte date di u seculu XI chì u Re Alfonsu VI offra i tituli di a terra à settlers in l'area di ricquistata pocu tempu. Parechje persone è ordine monasticu accettanu l'offerta è hà fundatu i monasteri cù i so vignetu.

Altri Rioja: Rioja bianca

A rigioni di u vignetu più famosu di a Spagna, La Rioja, hè cunnisciuta più cunnisciutu per a so pruduzione di vini bianchi, ma ancu di qualchì vientu biancu.

Rioja Biancu, chjamatu ancu Rioja Blanco , hè fatta da u vinu Viura (cunnisciutu ancu Macacau). Hè nurmale cumune cù una pocu di Malvasia è Garnacha Blanca. In i vini bianchi, a Viura cuntribuisce fruttu assai frescu, acidezza è un aroma à u blend cun Garnacha Blanca aghjunghjendu u corpu è Malvasia aghjunghjendu l'aroma.

Pudete tastate bianca Rioja induve si facenu è piglià una visita in viaghju di a Rioja .

I Vini bianchi populi d'Espagne

Invece chì ùn hà micca sapè chì a Spagna hà bonu vinu biancu, puderebbenu avè avà avà è pò ancu avè qualchissia in casa, chì ghjheru hè di l'Spagna, cum'è cava.

Sherry hè un vinu fortificatu fattu in a cità di Jerez in Andalusia.

Jerez hà statu un centru di vinicura, chì u vignetu hè statu intruduttu à l'Spagna da i Finici in 1100 aC. A pratica era purtata da i Rumani quandu si pigghèvanu u cuntrollu di l'Iberia versu u 200 aC. U moors cunquistonu a regione in AD 711 è introduceru a distillazione, chì hà purtatu à u sviluppu di brandy è vinu fortificatu. A parola "sherry" veni da u nomu àrabu per Jerez, pronunzia "Sherish".

Cava hè a risposta di Catalanu à u champagne francese. I catalani diceranu chì stu biancu spumante hè tutta bè cum'è champagne, ancu s'ellu hè vendutu à una frazzioni di u prezzu.

L'altri vini bianchi in Spanje sò u txakoli bascu, un vinu biancu tant'à u vinu biancu chì viaghja immubiliariu in i tecnichi di pruduzzione è a qualità, è ancu di Ribeiro, una regione di Galizia bè cunnisciutu per i so vini bianchi.

Vini Vini bianchi in Spagna

I vigneti Spaniusi ùn sò micca cunnisciuti per a so facilità di accessu è ancu quandu quand'elli sò aperti à i turisti, sò generalmente cussinu u so vini rossi.

Se vulete cava, pudete truvà un tour guidatu, cum'è u Tour Montserrat è Cava Trail. Oltremu, si trova in Andalusia, pudete pruvà à ghjherra in a cantina in Jerez o in un tour di a regione.

Per un giugnu di giungla di e vignaghjoli d'Italia è di u Portugallu, hè un Tour de Vinte Vinos di Spagna è Portugallu, induve pudete visità Rueda, Galizia è u Portugallu sittintriunali, tutti famusi per i so vini bianchi.