Aghju celebru Celebrazione Tet in Vietnam cum'è Local

Vietnam principia à Tè Celebrazione u 16 di frivaru 2018

L'annu novu Vietnamu - TET Nguyen Dan - segue u listessu calendariu lunar chì guverre celebrazione di u New Year di u Cinese . Allora u stessu ghjornu u mondu celebrà u New Year Chinese, u populu di Vietnam celebrà u Tetu.

U vittetini u cunsideranu Tet à u più impurtante in a so lineupu di u festival considerableu . I membri di a famiglia si cuglia in i so cità nativa, viaghjendu di tutte l'paese (o u mondu) per passà e vacanze Tet in l'una cumpagnia.

In contru à a credenza populari, i visitori stranieri si pò fà è fà parte di a diversione Tet . In quessi pocu capulavori, spiegà u significatu di e vacanze, i posti chì spunta u meglii di Tet, è cunsiglii di survival per i visitanti Tet.

Cumu si celebre Tetu

Tet Nguyen Dan traduce literalmente "a prima matina di u primu ghjornu di u novu annu". Longa prima di Tet, vitturi vanu à ridderà ogni "fortuna" per lavà i so casa, cumprà una robba nova, resolvi disputi, e pagavanu i so debbuli.

U vietnamita passanu Tet appricatu in e seguenti attività:

Prisentanu i so rispetti. Cum'è a Chinese, i vitturiri vanu chì Tet marca u tempu quandu a cucina Diu informa nantu à a so famiglia à l'imperatore Jade. I membri di Famiglia pruvate di propievià a Cociña di Diu aghjustendu cartulare di foglia d'oru è carp offerta (viulente, posta in un bucket d'acqua nantu à l'altare di a famiglia) per ellu per andà.

U vittianu also paganu tribute à i so antenati tutta Tet.

Ogni mitdu ghjornu, per a durazione di a semana di u New Year, l'offerte sò colpi nantu à l'altare di casa è l'incensu hè abbruciatu in memoria di u partitu.

Courting Lady Luck. À l'impruvisu di a mezanotte, quandu u vechju annu torni in u novu, u vitturianu u principiu di l'annu è accoglia à a nova Kitchen God, batti di tamburini è di petra di luci.

U vittite cusì chì u zitellu in u annu sanu pò esse determinatu da l'avvintutu propiu (è pocu cusì propiu) durante a TET. Cusì vittite vanu à pruvà ancu i probabili.

Barking dogs inserisci a fiducia in l'annu novu, perchè i ghjacassi sò incuraggiati à toscà. L'acchjubbuli sò cunsiderate cum'è un avellu avutu. A ricchezza di a prima persona à traversu a porta nantu à l'annu Reflectisci a sorte di a famiglia per l'annu per vene, cusì i richi è pupulari sò stati invitati à a casa.

Famiglia visitanti è amichi. À TET, e famìglie fugliate una festa splendida à accettà i parenti è l'amici. I membri di famiglie è i amici scambià ancu i regali durante a visita. Dopu à i visitori sò stati fatte, a famiglia si spende à i so rispettori posti di culte (cristianu o Buddhist) per pricà per l'annu per venite, o appartenenu à i parechji paradi pùblicu celebrendu a festa.

I primi ghjorni di Tet sò destinati per esse passati visitanti amichi è famiglie. U primu ghjornu hè dedicatu à invià i amichi è i so genitori. U ghjornu dopu, u vittelu chjamà à e so leghje è à l'altri amichi. È u terzu ghjornu, a ghjente invoca e so relazioni distanti.

Tet ufficialmenti finisce u septimu ghjornu, marcatu da i processioni dragon accorse à i strati.

Viaghjà in Vietnam durante Tet

TET é un gran momento para ver a Vietnam no máis colorido, especialmente nas cidades de Hue , Hanoi e Ho Chi Minh City .

Inoltre, e riservazione sò stati cuncipitu longu prima di u vacanze propiu, è u trasportu di prima è dopu à TET hè obligatu à esse sbuchjuntà à u mumentu (tutte e volere esse casa per Tet!). Inoltre, assai posti turistiche sò chjusu per parechji ghjorni entre Tet.

Visite si pensa à stà in un locu per a durata di Tet, è ponu aiutà à fà affinchè l'affullanza di u passiu di TET. ( Cunsiglii nantu à u viaghju in viaghju in Vietnam ) .

Assicurà i prezzi, per esse ghjunghje à u massimu in tutti i vacanze Tet. Ùn pigliate micca a ghjuridica - tutti o altri sò pagà dinò. ( Aghjunghjite nantu à soldi in Vietnam .)

Visita in Hanoi durante Tet

A capitale vietnamita hè u megliu postu per vede celebreni tradizziunali di TET chì si trovani trà u seculu è u septimu ghjornu di a simana di a festa.

À l'impruvisu di a mezanotte in Tet vesce (u 16 di frivaru 2018) i fanzini di pirotichi anu da esse sceltu à cinque zone clau in Hanoi: u Parque Thong Nhat, u fiumu Van'An, u Long Garden di Longchamp, u Me Dinh Stadium è u Hoan Kiem Lake .

U cinque ghjornu di u mesi Lunar, i citadini di Hanoi à a festa di Dong Da Hill à u sudu di a capitale per celebrà u Festival Dong Da , chì celebra a vittoria di l'invasioni di e forze chinesi (i muntagni in l'arghjintina sò in funzioni di funerali, 200.000 suldati chjamati intarrati nantu à u campu di battaglia).

U sittu ghjornu, a Cità di u Co Loa à u Hanoi di u Nordu viu u locu di costumanu formant una processione, cum'è i so antenati hà longu ago, in u Festival Co Loa; solu l'oghje, e civili marcia in u desfile, inveci di l'antichi furasteri militari è i mandarini di u guvernu.

Infine, una festa di caligrafia si tutta tutta tutta T Tet è nantu à a basa di u Templo di Letteratura in u vechju di Hanoi - i calligrafiani invistiscenu nantu à un centu cabine, incusciate à scrive, scrivere caratteristiche caratteristiche propriu per i pagà i clienti.

Visité Hue durante Tet

A citadella imperiale Hue , situata in l' antica capitale reale di Hue , hà vistu un renaissance di tradizzioni riali, micca più significante chì l' alzazione di u cay neu , o u polu Tet, nantu à u palazzu di u palazzu.

U cay neu ripeti propiu comu una pianta di bambù tradiziunale in milioni di viti vietnamita, ma l'unu in a citadella di Hue hè u più grande è più flashiest. U primu cay neu era tradiziunale prima stabilitu da u Bouddha per salvà i monsters di u mondu.

Una ciera dilettante propina u polu Tet in u primu ghjornu di u vacanze; u prucessu si ripetì à u septimu è l'ultimu ghjornu, marcendu l'fine di Tet. In i tempi antichi, l'abitanti Hue ripiglià i so cue da l'òrdini di u palazzu di stallà è ripiglià u so cay neu in casa.

Visita a Ho Chi Minh City (Saigon) durante Tet

A massa di motori affanniglianza a cità di Ho Chi Minh ùn si ne và micca in Tet, ma parte di a cità sfruttassi in u culore durante u festivale di semaia.

À a vigiglia di Tet à l'impruvisu di a mezanotte, i fanzini di pirotichi fighjà cù i sei punti in tutte a cità: Thu Thiem Tunnel trà i distretti 1 è 2, Dam Sen Park à u District 11, Cu Chi Tunnels in u District Cu Chi , Rung Sac Square in Can Gio District, u situ storicu Lang Le-Bau Co in u distrittu di Binh Chanh, è u Memorial Nga Ba Giong in u distrettu Hoc Mon.

In u distrettu 8, u Canale Tau Hu si face u locu di un mercatu di fiore , cù fiori è arbureti ornamentali surghjente da e provinzi di Tien Giang è Ben Tre. I prudutti di u mercatu sò varienu salvatichi, da culleghi di cockscomb suletta in verne a arburi d'alberi carichi cale.

In u District 1, u festivale di u libru sò u primu à u quartu ghjornu di Tet à e carrughji di Mac Thi Buoi, Nguyen Hue è Ngo Duc Ke. Milani di libri è riviste cambienu e mani duranti a festa.

In u District 5, Cholon ("Chinatown" tradizionale di u Vietnamu offre à u culore è u savore in l'eccessiù; Mentre vultate i fiori è i decorazioni adorning i tempii di l'area, fate l'uppurtunità in l'alimentazioni lucali solu di u Tet, cum'è banh Tet (un pastele fatta di riceci, mung-bean e porcu) è Xoi (coloured cake).