Veterani americani minusvighjati per a Vita Memorial in Washington DC

Un novu Memorial Accorso à i Veterani disabilitati in a Capital di a Nazione

I Veterani americani minusvuluti per a Vita Memorialu hè un tribute publicu naziunale à i più di trè millioni di millioni di disabili invalidati americani è i numerosi cintati di milla chì anu morse. U Memorial hè situatu nantu à u situ triangulu di 2,4 acres di u Jardinu Botanicu di i Stati Uniti è à a vista di u Capitale d'Uri, perchè i membri di u Cungressu pò esse ricordati annantu à u costu umanu di a guerra è a necessità di sustene i veterani d'America.

U presidente Barack Obama hà guidatu una assemblea di più di 3000 veterani, veterani, invitati è dignità ottenevule di u 5 ottobre di u 2014 per a dedicazione di u memoriale. Li capimachja in Naziunale chì parlavanu duranti l'accertata includia Sicritariu di Veterani Affiche Robert McDonald, Segretariu di l'Interior Sally Jewell, è l'attore è u musicista Gary Sinise, portavillu naziunale per u Memoriale.

Situazione
150 Washington Ave., SW (Washington Ave. e Second St. SW) Washington DC. U memoriale hè situatu à u sudu di u Mallu naziunali vicinu à u Capitale di u US Capitale è u Capitale. A manera più faciule per arrivà à l'area hè di trasportu publicu . L'urdinazione di mette più cercanu sò Centru Federal è Capitole di u Sud. Vede u mappa è direzzione à u Mallu Naziunale .

I Veterani americani minusvighjati per a Vita Memorial traspurta una interruzzione di forza è vulnerabilità, pèrdita è rinnuvamentu cù un gruppu chì face riflettore in forma di stanza comu u puntu focu.

Trè muragliu di vetru laminata cù testu è imaghjini è quattro sculture in bronze diceranu a storia di u chjama di u veteranu invalidatu à u serviziu, traumu, sfida di a guariscenza, è a scuperta di scopu. U ducumentu Memoriale fù cuncipitu da Michael Vergason Landscape Architects, Ltd., è ricivutu approvazioni finali di a Commission of Fine Arts in u 2009 è a Cummissioni Capitali Nazziunali di pianificazione in u 2010.

U prugettu vinni finanzatu da cuntributi privati. U Memorial servisca per esse educatu, informate è ricurdà tutti l'americani di u costu umanu di a guerra, è i sacrificà i nostri veterani invalidati, i so famiglie è i cuverni, hà fattu in nomu di a libertà americana.

Situazione : www.avdlm.org

U Salvatori di i Veterinari disabilitati 'LIFE Memorial Foundation, Inc. hè stata creata in u 1998 cù l'uperazione di u filantropu Lois Pope, fundatore chairman; Arthur Wilson, sustegnu nazzjonali di i Veterani americani disabilitati; è u tardu Jesse Brown, anzianu secretariu di l'affari di Veteran. Furmatu da 501 (c) (3) senza prufittu, a Fundazione riceve i 81,2 milioni dô fons privati ​​necessarisi per disignà, custruisce è mantene in modu permanentu a primu munumentu naziunale dedicatu à i veterani vividi è mortificati.

Attrazioni vicinu à u Memoriale di Veterani disabilitati