Vila Nova de Gaia

Vila Nova de Gaia, Home à Produttori di vinu di u Vinu di Tastaturu

Vila Nova de Gaia hè sopra u fiume di Douro da Porto (Oporto). Questu hè u veru Port Wine town; hè quì chì l'alloghju di i pruduttori di u vignettu storicu porticili sò stirmati longu à a "Ribeira" o di l'acqua di fronte cù e so caverne, cimiteri di anziane è e sala di tastera. Signs blasoned with names in English duminate i terrazze di lodges in i più alti di u bancu più bassu, mentri l'alloghji modesti di i pruduttori di i paesi di casa sò più spessu trovanu troppu in l'attraversi.

Eranu tutti quì, perchè in u 1225 u rè Alfonsu hà datu l'estatica di a cità di Vila Nova de Gaia, poi poi a pagò rapidamenti à l'aristocrzia, postu chì l'avidenti di Oportu eranu carichi di tariffu improrunabile nantu à i vini. Malgradu u nomu "novu", Gaia si situeghja in un paisolu prulamisu. Hè una storia più longa chì vulete pensà quandu folchi chjamanu un "subborgu" di Porto.

Hè un locu chì deve visitate, sopratuttu si avete un gustu per u vinu fortificatu chjamatu Portu, chì hè sottupostu un viaghju affascinanti innanzu chì si trasforma di a uva cultivata nantu à i terri più patevi in ​​a regula alta di Alto Douro finu à chì u zucchero vene in Vila Nova de Gaia per esse trasfurmata in vinu fortificatu è lentamente invechjate in u clima favuritu di u clima favorevule prima di esse tastate è mandatu in u mondu.

U modu più dramaticu per avvicinà à Vila Nova de Gaia - se ti stà bedded in Porto - hè per fà u vostru modu à u livellu di u Ponte di Dom Luis, u ponte famoso di Oporto traversu u Duoro apertu à u 1886 è designatu da Teófilo Seyrig, un pupulari di Gustave Eiffel.

Pudete fà passà à u ponte è facilmente da a Stazione di San Bento d'Oportu (induve avete da fà un pocu minuti per vede l'istoria di u trasportu in u Portugallu, una storia aduttata da l'artist Jorge Colaço cù 20 000 stile).

Da u ponte pò pudè annunzià nantu à a righjine, questu di qualchi rabelos, i barche tradiziunale ghjornu per avè ottinu u vinu da Quintas (vinu di l'estate) di u Alto Douro à Porto.

A causa di l'aghjunghjule di parechje prese à u fiumu, queste ghjornu solu da a sola volta chì pudete vede in vela sħiħa hè a festa di Sao Joao (u San Giovanni) u 23 di ghjugnu o 24, quandu u ventu chì permette , stallanu da a bocca di u Douro à u Ponte Dom Luis.

A seguita hè una lista di viaghji di vinu di u vinu ricumandemu à visita, seguita da un pocu di quandu u vindè u vindè u vinu (è viaghji chì pudete piglià per vede u Alto Douro), invece di alcune recomana di l'alloghju.

Dove si vera à Taste Port Wines è Get Cellar Tours

Ogni omu hà a so portu preferita per allughjassi. Certi dà un vastu viaghju, altri ùn sianu micca. Certi cesseri sò liberi per un numeru limitatu di l'annate currente, è alcuni cresce una tarifa nominali per tastate. Eccu una lista selezzione di parechji favori.

Venditore di vintori più chjucu è pocu cunnisciutu

Real Companhia Velha - Una di i mo touri preferiti è tasteri, trè scezzii dispunibili.
Contact: João Castro
Tel: +351 223 775 194
turismo@realcompanhiavelha.pt

Ramos Pinto

Av. Ramos Pinto, 400 - Vila Nova de Gaia
Tel. +351 223 707 000
Fax. +351 223 775 099
Apertu, luni à venneri, cioè e festivi pubblichi.

Krohn

Wiese & Krohn, Sucrs., Lda.
Rua Serpa Pinto, 149
4400-307 VN Gaia
Portugallu
Apri tutti i ghjorni in a staghjone di estiu, ghjugnu à settembre

Kopke - prubabilmente u vinu cchiù vechju di Porto. Quinta de S. Luiz vicinu Pinhao. Stabbilatu in 1638 da Chrisiiano Kopke, un tedesco. Paga per esame.

Rua Serpa Pinto, 183-191, 4400-307 Vila Nova de Gaia
Tel. 223752395

Cálem Port Wine Lodges . L'impresa hè stata fundata in u 1859 da u Signore António Alves Cálem. Hè u primu di l'alloghju chì puderete vede mentre vene da u ponte di Dom Luiz da Porto.

Avenida Diogo Leite, 344 Vila Nova de Gaia

Produttori di vinu di u Grande

Taylor Fladgate

Rua do Choupelo n ° 250
4400-088 Vila Nova de Gaia, Portugal

Coordenate GPS: 41.13394, -8.61435

Tel. +351 223 742 800
Fax. +351 223 742 899

Luni à u venneri 10h à 6h., Sàbatu-dumenica: 10h a 5h.

Inoltre, opera Restaurant "Barão de Fladgate"

Graham's Port Lodge

Rua Rei Ramiro 514 - 4400 Vila Nova de Gaia
Tel: +351 22 377 64 84/85 • Fax: +351 22 377 64 80

Croft (1588)

Rua Barao de Forrester, 412, Vila Nova de Gaia 4400-088, Portugallu

Scentifiche in tuttu l'annu, sette ghjorni à simana, da 10 à 6 ore

Sandeman (u ligame hè un PDF cun visitante)

À l'accessori di Sandeman, l'alloghji puderà trovu una mostra interessante di 60 buttigliotti assai vievi in ​​u museu vinu di Sandeman Port.

Largo Miguel Bombarda 3 Vila Nova de Gaia

Cumu portu hè diffirenti (induve u vinu hè tastante voi)

Ci hè parechje regione vignetu per vede in Europa. Ogni annu hè un compunimentu storicu, è a maiò parte d'elli una una manera bastante romantica. I travagliati di u travagliu à ciò ch'elli amessi à fà, in ultimatente in certi di i paisaghji più belli nantu à u pianeta. Ma a pruduzzione di u portu nantu à e terre di a muntagna à i banche di u fiumu Du Douro in a regione Alto Douro hà qualchì variazioni interessanti nantu à u vechju tema di fà u vinu.

Portu hè un vinu dolci è fortificatu. Amarezza, un toccu chì ùn hè micca indelicatu à vinu robusta è vintiche seccu, ùn hè micca fatta in u vinu dolce è dolce. I raccogli di uva in i tempura di a macchina pudè aghjunghje amargura notevili in u vinu. Hè quì chì Lagares sò ghjunti in questi. Ogni custieri di granite tradiziunali truvati in parechji prupietà (in u Alto Douro, di Castaneda da Vila Nova de Gaia) sò circa 75 metri è aperti nantu à a cima. In l'internu hè quandu sò e vindite / eranu "stompati" da una linea di l'umanu; hè scossu chì i pani meli è pilosi sò assai più amatori nantu à u raghju è anu più pocu tendenu à riproduzzà e so sante - cusì l'accentu boni fa un vinu di u portu. A sloshing about also gets some air in a mix, chì face a fermentazione più certe. Avà hanu sappiutu di riplicate l'azzione cun un pruduttu roboticu lagar per piglià l'humanità stompianti tacchicati fora di l'equazioni, anche a manifestazioni tradiziunale chì sò stompeddi sò spessu attribuiti à quintas.

Una bona explicazione di a produzzione di vinu di u portu si trova in u Blog di Graham's Blog.

Portugallu hà sempre una tradizione di pedi forti di vinu primosi, in particulari in l' Alentejo . Vede: Ùn Pujheghju i so pedi in a Bocca (In Alentejo)

U Alto Douro hè statu stata ricanusciuta da "un paisaghju culturale di bellezza impurtante chì riflette a so evoluzione tecnologica, suciale è ecunomica" da a UNESCO, citatini i 2000 anni di a pruduzzioni di a regione. "I cumpunenti di u paisaghjariu di Alto Douro sò rappresentanti di a scena larga di attività associata cù l'enoteche - terrazzi, quintas (complexi agriculi), paesi, capale è strade".

Parechji viaghju ricevenu un viaghju in barca in u Alto Douro. Parechje cunsigliu i barche di Pipadouro, anche chì u situ web hè in portughese. Viator vi cunvene un viaghju di ghjornu à u Alto Douro da Porto (diretta diretta).

L'urighjini di u vinu Portu si sò intrattenitu cù i britannichi, di sicuru, è Elaine Lemm, a Guide di Guide.com, hà alcuni storia è infurmazione nantu à stili Porte è parimenti alimentarii: Vinu Portu

Rissighamentu di serviziu

S'ellu pudete affordà, a scelta di cuntenzione per cumpiazione di a vostra vita di vinu di u portu hè una stanza in u Yeatman. Hè un hotel spa chì sianu cù assai vini portuguesi di qualità. Ogni 82 stanzi cù una vista di Porto. Ci sò parechje cunventione cunghjunghje l'alimentariu, u vinu, i tratti spa e più. Questu Portugallu, i prezzi puderebbenu sorprenderanu - in una bona manera.

Ci sò parechji hoteli di catena à Vila Nova de Gaia, assai offre stati parking gratuito. L'Hotel Clip Gaia Porto, un hotel di stic qualchese cù qualificazioni di uttenimenti grandi, hè vicinu à a terminal di crucero. U ravintà quattru star Novotel Porto Gaia hè ancu raccumatu, soprattuttu si viaghjanu cù i zitelli.

Viaghjatori chì vulete sughjate un pocu puderanu esse migliori in un alloghju vacanze cum'è l'altitudine Appricazzioni di River Place à Porto o altre risultati di vacanze Vila Nova de Gaia (nantu à carta diretta).

Vede Spots

In più di a vista maravigliosa, pudete acquistà da u Ponte di Domu chì righjunghjendu u Ponte di Vila Nova di Gaia, solu quandu u Monestru Serra do Pilar, un monasteru Augustiniano anticu di u seculu XVII chjamatu per a so forma circular. Hè un Patrimoniu World Patrimoniu da a UNESCO chì hà da 72 anni in cumpetenza per una scassessa di fondi. In fronte di a chjesa, ci sò veddi impressionanti di Oporto è u fiume di Douro.