Vinuri interessanti: Ohio Icewine

Icewine, questu elliottu dulce, dilicatu, artighjatu da u vignaghjoli di u vinu chì si permettenu di cungirolle nantu à a vigna, urigginata in l'Alimagna in a fini di u seculu XVIII. Oghje, però, u best icewine di u mondu venenu da e vini righjini chì circundanu i Grandi Laghi, inclusi l'Ohio Lake Erie appellazione di vinu.

Chì hè Icewine?

Icewine risultati di un prucessu, micca un uvjetu varietale. Parechji ghjunghi sò usati per fà icewine.

In a Germania, u raghju favurizatu hè Riesling; in Ohio è Canada, u vinu di u Vidal Blanc hè favurizatu. L'altri rapi utilizati in icewines include Seyval Blanc, Cabernet Franc è Shiraz.

Icewine hè u pruduttu di u permette u vinu di u vinu se chjudarà sempre in a vigna, cuncintrà i succeri naturali in u sucu.

Fà Icewine

U clima in u lago Erie hè l'ideale per a furmazione di icewine. U lagu calido prutege a vigna finu à u primu ghjuvatu duru, chì generalmente si trova in prima dicembre. I raghji sò colti è pruteu sùbitu, mentri stilla congelate.

Icewines di u Ohio

Ancu menu noti più famusi in u mondu chì i so cucini canadiani, l'addevi di Ohio custituiscenu vini brillanti. Qualchidunu di u migliori di questi sò:

Cumprà Icewine

I glucini di Ohio hè dispunibule in prudutti di a righjoni è e vini di vinu è ancu direttamente da i cantini. I codici di vinu di u Ohio sò pruibbite micca i vignaghjoli individuali da vende direttamente à i clienti di l'estati. Avete nutatu chì i maghiori sò tradiziunati in 375 ml.

buttigli.

(oghje 12-20-13)