Visitation Croke Park - Not Just for GAA-Heads

Not Just for Fans Sports

Croke Park, l'estadium u più grande di l'Irlanda è a sede di l'Associazione Legali Gaélique (GAA), hè un edifice grandi. Invece ancu chì puderebbenu missu - situatu vicinu à u Canali Royal in u Nordside di Dublino , hè un sulu visu in parte, amparatu in una zona residenziale. Eppuru questu hè u locu santu per i seguitori di i ghjoculi Gaelic, è i buffuri di storia Irlandese. Eppuru u stadiu si trova in largu dormant à i ghjorni non match (eccettu da l'installazione di cunferenza), pudete unisce un ghjornu guidatu à Croke Park per piglià un verità behind the scenes di unu di i più grandi stadiumi in Europa.

Una storia breve di Croke Park

U massiu Croke Park Stadium hè facilmente accessibule à pezu da a cità interna di Dublinu - è hà statu una parte integrata di a capitale irlandese da u 1908, quandu Frank Dineen compruia sta landra di terra per stabilisce un locu per l'Associazione Legale Gaélique. Dopu da quandu in particulari u football di u Gaelic è e disputantimenti ghjustu sò ghjucati quì, includendu a maiò parte di e Finali All-Ireland in settembre. Hè u "Campu di Dreams" per a più parte di ghjovani ghjucatori è un tesoru di ricordi. A rebuildata di Croke Park hà iniziatu in u 1993 è finita in 2002 quandu a prima Finale All-Ireland fù ghjucata in l'arena rinfrinciana. In modu, hè stata chjamata dopu à Biscu Croke, unu di l'affari più ardenti di u ghjovanu GAA.

A parte di a storia di a GAA era ancu parte di a lotta per l'indipendenza Irlandese - sopra tuttu i tragichi avvenimenti di "Sunday Bloody", u 21 di nuvembre, 1920 .

In una accionu di reprisa per una quantità d'assassini, e truppe britannusi l'interrompeu u Dublin di ghjocu cun verso Tipperary in Croke Park, u focu apertu indiscriminatu, è hà tumbatu 14 espettore è i pezzi. I sceni chì rapprisentanu l'avvenimenti in u filmu "Michael Collins" ùn sò micca veramente storichi, in ogni casu, per esempiu, un caru blindatu hè stata guidata in Croke Park.

U Croke Park Stadium Tour

Stadium tours, bookable on the Croke Park Web site cunigressa regularmente in u grandi impressjonanti "Wall of Clubs", induve vi vede i logoti di i membri di l'estatus GAA ordenati per pruvincia è cuntea (nativu irlandese in u gruppu visitore sò prontu spotted, immediatament pruvate à spiegà u so equip local). A via normale di a visita, chì puderia esse mudificatu cambiamenti da u dumande eseguitu in u ghjornu di a vostra visita, scopre tutte l'alivi di Croke Park in quasi una ore. In u túnel di u serviziu, a zona cavernosa sottu u Cusack Stand cù accessu à i canali è i rotti d'urgenza - grande abbastanza per buses, ambulances, servizii, è VIP. Hè ancu permette l'accessu direttu à u ghjocu di ghjocu per i bandi, u Band d'Artane Boys è a Band di Garda sò regulares.

Da u tunelu à u serviziu, puderete ingressà à u Team Lounge, induve i ghjudizi di u ghjornu di u ghjornu puderanu guddà una pinta post-pitch (cum'è a pèrdita, se elle tante). Tutti i furniti è e ghjuvelli di u Team Lounge induve si diseinu è fattu in Irlanda. A più spettaculazione: Chandelier made from Waterford glass that can be illuminated to shine in the colors of the team winner.

Ma prima di a pinta, ùn ci hè u ghjocu (duro) di ghjucà - a seguente stopu in Croke Park Stadium Tour sò i cambiamenti.

Sala 2 hè rumore di esse a "spedizione di qualcosa", cum'è quandu i primi utenti in a Finale All-Ireland Finali di u football è alluttati cuntinuaru a guadagnà. A maiò parte di l'equiperi anu da vulete utilizà l'Habitation 2 ... eccettendu di Dublinu, chì Preferenu l'Aula 1, da puderà fà i so warm-ups in fronte di a folla di casa in u Monte 16.

Quandu i cambiamenti da u tullu di i ghjucadelle hè una sperienza impurtante cù l'effettu di sonu simulannu u risu di l'affullanza. Cù un chill down your spine, puderete arrivà à u stadiu propiu, dirittu à u pianu. Duranti una Finale All-Ireland, finu à 82.300 parigli d'occhi voglia issa. In u viaghjate vi farà viaghjà ind'è i stanzuni vacanti - Cusack (chjamatu Michael Cusack, cofundatore di a GAA), Davin (chjamatu dopu u primu GAA -Presidenti Maurice Davin), Hogan (chjamatu dopu chì Michael Hogan, tippristore di Tipperary, spargiu in "Sunday Bloody" 1920), Nally (chjamatu Patrick Nally, unu di l'omu chì ispiravanu Cusack) è finu à Dineen (see above), più spessu chjamatu semplice "Hill 16".

Hill 16 hè casa di i fannijiet di Dublino, vi vede casi solu i culori blu. Hè u solu stand in a Croke Park, chì ùn hè micca assicuratu è nettu, è hà una cunnessione diretta à u risaltu di Pasqua in 1916 - i spedelli di edifici fugliati durante a lotta fù diposatu quì, furmendu un picculu muntagna. Da quì "Hill 16".

Dopu, a visita prumessa in altizza è vi vede l'area di u media in u 7u livellu (sughjate di vértigo, tenete cura moltudu aqui), i casamenti società à u 6u livellu è l'assezioni premium in u 5u livellu. Ogni pusitivi in ​​ogni locu.

Voyages à pre-Match and the Etihad Skyline

Ogni attraversu sò Ghjunti in Pre-Match, aghjunghjendu l'annunziu di un ghjornu di cunnessu à a visita normale, è una visita à l'Etihad Skyline. L'ultime hè littiralmenti un passaghju nantu à u teatru di Croke Park, chì dà un visu in un rivalu di a cità. Questu è u Gravity Bar in u Guinness Storehouse sò u megliu vantagevuli si ùn pudete micca vola.

U museu GAA

Un museu attuale è interessante hè dedicatu à a storia di i ghjoveli di Londra, questu hè sopra à l'espurtazione, visualizazioni audiovisuale è l'experientii mani.

Tuttu u principiu cumu cun una chjesa medievale lucale chì invece mostra un hurley (u "stick" utilitatu à a ferita) à l'altri chiù imagineria cumminciali. Hè un ace hurler chì hè statu una manera sempre popular per fà a vostra marca. Circuncheghjite ancu vede cumu chì un hurley hè fattu di una palla di legnu, cum'è u museu include accademica è infurmazione pratica tutta.

In più di i più scelti "cunvinte" (cum'è trophies, paraphernalia e memorabilia), parte di u charmu di u museu GAA sò l'"aside" pocu riguardanti i ghjoculi. I fatti da a longa storia di i ghjoculi sò prisentati cun un modu enterestu - cum'è quale era campiuniu per u più tempu, chì hà marcatu l'altu è u più bassu, chì ghjocu ùn pò esse finitu per mancanza di un futuru football è cusì. Ùn ci ne scurdate micca quì, ma parechje smilievu in visioni di u visitore.

U focu principalu inevitabbli cuntene nantu à u futuru football è alluttatu, ma l'altri ghjoculi ùn sianu micca sminticati. Allora trovi secrezii dedicati à a camogie (una varietà femminile di tirone), handball (chì invece hè più squadra senza raquis) è i Tailteann Games (stabbe d'Irlanda per creà una "Olympiad gaélique"). Ancu parechji partiti "non-Gaelic" cum'è rugby sò ghjucati in.

Se tenete ghjovani cun voi, avaranu simpatidunu a parti interactiva di u museu GAA. Quì pudete esplorà i ghjochi di mani. In a tecnulugia muderna, situazione tipica sò rivultati è offriti com'è una sfida. Circate per aghjunghje una bola d'altitudine cù i vostri mani in u football (sì, migliamente legale) o "dribbling" cun un hurley. I amici li amori. L'Adulti spessu si ponu a vargogna.

Un Verità generale nantu à Croke Park

Vale a pena una visita, una mustità per i fannii di i ghjoculi - ma forsi sì megliu cumminatu cù una sughjornu di partita propria. Croke Park in i ghjorni non match-can be very uninspiring, u "buzz" hè micca mancante è pudete à certe volte sò solu.

Se interessate interesse in (ghjudiziu) i sport, vulemu vede unu di l'edifichi in Dubline , forsi l'Esperienze l'Etihad Skyline - definitemente andate. U museu GAA hè ancu interessante, è Croke Park ùn hè micca troppu fora di a strada guidata.

Essential Information in Croke Park

Comu cumuni in a industria di u viaghju, l'scrittoghju hè statu furnutu cù un ghjocu cumbatte in preghjudiziu è ghjunghje l'avvisu cù scopi di scuperta. Mentre ùn hà micca influenzatu sta rivisione, About.com cree in tuttu di divulgazione di tutti i cunflitti di interessu. Per più infurmazione, vedi a nostra Pulìtica Etica.