Visite Taxco, u Silver Capital di Messico

Taxco d'Alarcón, a capitale argentina di u mexicà, hè una cità coloniale charming, nestled in a muntagna di u statu di Guerrero trà u Domu di a cità è Acapulco. Hè una di i " Towns Magichi " di u Messicu è hè faciule per vede perchè: i strade di a strada di a strada è i case di città blanchi è di culore di Santa Prisca sò tutti cumbirsi à fà u Taxco un locu bellu è piazzale per visita.

Cum'è un bonus, qualchissia interessata di cumprà parechji platti truvà a scelta più grande quì, è ancu boni prudutti.

Histoire de Taxco

In u 1522, i cunquistadori spagnoli avìanu amparatu chì l'abitanti di l'aria vicinu à l'Impassi paid tribute à l'Aztece in argentu, è si stabiliscenu à cunquistà a regione è di crià minimi. In u 1700, Don Jose de la Borda, un Francescu di u principiu spagnolu, ghjùnsenu in u spaziu è si fici assai ricchju di a minera d'argentu. Incarcerò a Barocca Santa Prisca Church chì hè a centru di u Zocalo.

A industria di l'urdinaria di a cità hà avutu una sull'a finu à l'arrivu di Willam Spratling in u 1929, chì hà apartu un attellu di l'argentu. I so disinni, chì eranu basati nantu à l'arti prehispanu, diventanu assai. Hà trained other artisans è hè pensatu chì serà rispunsevule per a reputazione di Taxco cum'è a capitale argentina di u Messicu.

Qué hacer en Taxco

L'attività più famosa in Taxco hè di shopping for silver - vedere di più sottu per certi cunsiglii di cumpuntamentu, ma trova assai cosi à fà.

Shopping pè Silver

Truvarete una scelta larga di argentu per sceglie nantu à Taxco, da pezzi originali artigliati d'alta calidad à trinketsi massivi artighjani. I platti di prumessu deve esse marcatu da un stampu di u 925, chì significa chì hè Sterling Silver, chì compone 92,5% d'argentu è 7,5% copper, chì face durable. Puderete più raramente truvà un stamp 950 chì significa chì hè custituitu di u 95% d'argentu. A maiò parte di e argentu vendeie pezzi di lignu per pesu, cù una freqüència variata secondu u venditore è a qualità di u travagliu. Pè di pezzi particulari è colti, cullucate à u pranzu di Spratling, situatu in Taxco Viejo .

Hôtels à Taxco

Pudete visità Taxco cum'è un viaghju di ghjornu da u DF (hè di una traversione di duie traversu), ma hè più bellu di passà è per passà almenu una notte. Hè bella à u tramontu, è, in a sera, sò parechje alcuni barbarii è ristorante induve pudete avè una bè o un bonu manghjatu. Eccu alcuni locu cunsigliatu per passà a notte:

Hotel Agua Escondida
Situatu nantu à a piazza Borda, u Zocalo di Taxco, u sticcu hè un locu chjucu decoratu in l'altru messianu è hà ancu una piscina, un bonu restaurant è Internet wireless.

Late i risultati è aghjunse di Hotel Agua Escondida.

Hotel Montetaxco
Pigliate u telefurnu per arrivare finu à l'hotel di a muntagna, chì offre una bella vista di Taxco è un excelente restaurant. Aucun résidence et agrégate tariffa per Hotel Montetaxco.

Hotel de la Borda
Stu hotel si trova nantu à un locu piacevule à fora di Tìcco, cun veduta di a cattidrali. I salotti sò stati ammulati in l'antichità di u 1950 è hè un albergo d'albergo. Late i risultati è aghjunghje per Hotel de la Borda.

Feste in Taxco

U Feste di Santa Prisca hè u 18 di ghjennaghju è u Taxco rattighjà cù una attività chì celebrava u patronu di a cità. Feste s'incontreranu à i ghjorni chì a ghjente si cumune fora da a Santa Prisca church per cantà Las Mañanitas à Santa Prisca.

I Jornadas Alarconianas , una festa culturale, si facianu ogni vendi per cunfunnià Ghjuvanni d'Alarcón, un dramaturgu da Taxco.

I Festini include plays, manifestazioni literarii, performati di ballu è concerti.

A Feria de la Plata , a Fiera di Circà annantu, si face à a fini di nuvembre o principiu di dicembre.