A Storia di Malacca Influenza u Presente

Influences Chinese, Dutch, British è Malay

U Malacca in a nazione di Malasia riflette a so storia tumultuosa - una pupulazione multi-raciale di malazii, indiani è chjamini chjamate sta cità storica casa. A più notevuli, i cumunità Peranakan è Portuguesa avivanu sempre in Malacca, un ricordiu di a longa experience di u statu di u cummerciu è di a culunizzazione.

U fundatore di Malacca, u primu piratinu Parameswara, dicia chì era un discendenti di Alessandru Magnu, ma hè più prubabile ch'eddu era un refugiatu puliticu indù da Sumatra.

Sicondu a legenda, u prìncipi ripusava un ghjornu sottu un aranciu di gussako (ricanusciutu ancu com'è melaka). Mentre ellu hà vistu unu di i so corsi di caccie pruvate per fallu u cervu di u ghjacaru, era devenu chì u cervu hà avutu una parolla simili à u so propiu: solu, esiliatu in una terra straniera è circundatu di i nemichi. U cervu di u ghjallu hà ottinutu l'improbabule è cummattuti u ghjornu.

Parameswara hà dettu chì u locu duv'ellu era assicuratu era propiu per i persone di favurizati à u triunfariu, cusì decide di custruisce una casa nantu à u puntu.

Malacca hà fattu esse un locu favorevuli per fundà una cità, per u so portu salvatariu, u so abundante supply d'acqua è a so prime locu relative à u tradimentu regiunale è u monzu di u ventu.

Melaka è i Cinese

In u 1405 un ambaissatore di u Ming Empire, l'eunucu Amiral Cheng Ho (o Zheng He), sbarcò in portu cù una putenza enormosa di i navi giganti.

Hè cuminciatu una partenaria di cumerciu mutuali, chì eventualmente culminò in Malacca accunsente à diventà un regnu clientale di i Cinese in scambiu per a prutezzione contru i siamese.

Dopu à l'adopru di l'Islamu in u 15u seculu è di cunversione in un sultanatu, a cità hà principiatu à attraversà i cummircianti di l'Orienti Medianti, chì inchiru i ranchi di quelli chì arrivanu da ogni marina in Asia.

Malacca e l'Europeani

Pocu dopu, l'ochji codici di i putenzi navali emergenti europei cascà nantu à a nazione pocu ricchissima. U portughese, chì ghjùnsenu in u 1509, sò stati cumpresi in prima cum'è societarii cummerciale, ma da esse cacciati quandu i so disinni in u paese anu evidenti.

Fate à rimborsà, u Portugallu torrantu dui anni dopu, ingannavanu a cità è da tentativu di turnà in una fortezza impalpable, chinu cù settanta cannunonu è furnutu di tutte l'ultime tecnulugia di a guerra di anti settima. Questi, però, hè statu pruvatu insuficiore per mantene l'olandesi, chì ghjittìanu fami di a cità in sottuffu in 1641 dopu à un assediu di sei mesi, durante quale l'abitanti fôru riduzati à manghjà i misgi, seguitori u fugliési è ghjunghje à l'altri.

Quandu Olanda fu pruratu da i Francesi in i guerri napoleonii, u Prince Olandese d'Orange hà urdinatu tutti i so pussessi oltremare à rendre à i britannichi.

Dopu à e guerri cunclusu i britannichi purtonu Malacca à l'Olandese, poi pocu dopu, hà sappiutu ripigghiari a cità tramando una di i so culonie di Sumatran. In parte di una curta persone per u Giappunese durante a WW2, a cità si stende in manu britannica finu à chì a Malasia accerta in indipendenza, quì in Malacca, in u 1957.

Malacca Avà

Tutti issi traduttii spugliati è incruciati spiciarmenti, risurtannu a diversità etnica è culturale chì facenu à Malacca un postu di u Patrimoniu Worldu Ungarisu , un locu cusì fascinante per visità è ancu per i so cumpurte interiore di curiusità di i volulanti di a cultura chì vindelu à a cità, ancu una delizia in quale manghja.

Avete un sensu di una età più grande quant'è u meandru à volta di e strade vechja , una età chì i cavaleri anu purtatu vestiti bianchi è pith casmets è campagnoli sughjetti di i rothi chì si caminavanu à i so discagliati per un slici di gin. I canna rattanu spessu sottumette à un pocu di manera constantemente à a strada di casa, i so pussibuli avè amatu una misura o dui più di sullettà permessa - sti eranu, cunzumabbilmentu, ghjustificatu com'è essinziali per a salute, dovutu a prupietà prufilaxesi di u gin.