Melaka - Una Storia Viva

Una Introduzione à u situ Storia più antica Malacca

Sì u Malacca hè un prugettu, da Melaka o Malacca hè u so crucible culturale - induve sei seculu centu anni di guerra è di u fraternità etniciale sò furmatu u core di ciò chì hà evolutu à a nazione moderna.

Haunted da e ghjesu di battaghju passatu, Melaka hè vale digià visita, ancu per i visitori chì normalment sulpè i destinazioni culturali, solu per esempiu di i diversi cocineremi lucali privati ​​è per visu i capieri di l'storia davanti à l'intesta di a città.

U passatu Melaka

L'oghje Melaka riflette a so storia tumultuosa - una pupulazione multi-raciale di i malese, indi, è u chinese chjamate stu paese storicu. A più notevuli, i cumunità perananki è i portuguesi sò sempre in Melaka, un ricordiu di a longa experienceu di u statu di u cummerciu è di a culunizzazione.

I siti di patrimuniale di Melaka

Un passaghju scénu per i più parte più antichi di a cità cumencia à i giardini e patichi di i fiori di i chjassi in u quartu portugese, è poi prossimi cuntene i teatri di buffalo-cornu di i ostiu supremità in u quartu chine. Concludi cù un meander à volta di a bella architettura civica di a storica piazza Olandesa, duminata da a fine masonera di i Stadhuys . L'edificiu Olandese più anticu di l'Asia, sta struttura robusta è struttura finamente prima faciale a vita com'è Residenza di u Governatori è issa hè u museu storicu di Melaka.

La Cresia di Cristo , in u quadru, cunfunditore u splendore di u Stadhuys è hà una struttura particularità di u teatru interessante - quandu avete vedenu da l'internu pudete vede chì micca un solidu un toasteru o ungliu hè stata utilizata in l'enormi strutture di legnu, un apparente impossibile Faci chì hè certamente una testamentu à a devozione i pietà di i caratteristi di u falignami.

I reguli nurmanni di Melaka cunsacrati a chjesa prima chì u puliticu hè stata finita, chì guidanu u pastoru di seguitu per truvà un modu novu d'assicurà chì e fila di u so congregazione anu prestatu. Hà avè u falignami facenu attaccà e sguardi nantu à una sedia è dopu, quandu era tempu per u so sermu, urdinava i so sextuni per strughje in l'aria.

L'arrangementu era perfettamente praticu, salvu chì u pastore hà difficiule di scumparà a so congregazione sufficevuli senza sapè, cù i so racontu di l'infernu è a condenza, mentre chì sospette in un such stramu contraption.

Uni pochi d'anni prima di l'ubligatori britannicu pitturanu tutti l'abitazioni nantu à a piazza Olandese un salmone rossu fermu senza tinghje, per via di a cunsirvazioni è di l'estetica. In un sulu tentativu rializatu successivu di rimediarà u risultatu spumante, u culore fù dopu hà sappiutu sottu à u so tezu rustu rustu attuale.

A Famosa è Porta di Santiago

Porta di Santiago hè a sola porta di survizza in A Famosa (a Famous One), una fortezza fortezza custruita in 1511 da e mosche è i tombi, cumandati da u portughese u travagliu eslavu.

A mancanza portughesi di scrupola architettonica hè stata cumparata da quella di i britannichi, chì sfraiava a maiò parte di a furtizza in bits durante a guerri napoleonica. Hè solu l'intervenzione di Sir Stamford Raffles, dopu un pienu di servitore civilisimu Penang in licenza malata in Melaka, chì salvava a Porta di Santiago da a distruzioni.

Cheng Hoon Teng Temple

U Cheng Hoon Teng Temple (o "Tempiu di Nuvole scuru") in Jalan Tokong, Malacca, hè u venerable è forsi u grandinu templeu cinese in Malasia.

Fundatu un pocu di tempu in u 17u seculu, u palazzu era pocu incongruously utilizatu da i cumandanti nant'à l'alimanu propiu di a cumunità chinesa com'è a so corte di a ghjustizia, cù a ghjente mandatu à a so morti per crimini trivial, cum'è a pratica in quellu tempu.

Dopu a ricustituzione novu di a caligrafia d'oru esigenti (in u cao-shu, o grassu, stile) nantu à e culonni fora di u hallu principalu, formanu una invituate cù u visitatore in visu à l'altare cintrali, prusperatu in modu impressivu, chì hè dedicatu, forsi apprupriamente in un locu di guerra, à a Deessa di a Misericordia.

Poh San Teng Remple è Perigi Rajah Well

U tempiu di Poh San Teng hè stata custruita in u 1795 vicinu à u vastu cinghju di Cimiteru Bukit, perchè e pricati di a comunità chinesa per i so morti ùn anu micca smeggiatici da venti forti o mandati à a terra da a caccia.

Dintra u tèmpiu hè u pezzu più anticu di u paese, u pezzu è mortu Perigi Rajah . Dopu chì Malacca hè cunquistata da u portuguesu, u Sultan di Malacca fughja à Johore. Da quì avete vultatu sottu l'agenti d'invicchiate u pozzu, u mortu 200 rinfurzata Portuguese chì avianu solu uni pochi ghjorni prima di pisà u barca da casa.

U portughisi ùn avè micca amparatu da sta disastru è anu torna missu in numeri da avicinamenti poisonings in u 1606 è 1628 realizatu da, rispettivamente, l'Olandese è l'Aceb. I nurmanni eranu più prudenti è, dopu avè arriniscatu, erigueru un muro fugliale vicinu à u pozzu.

St Paul's Church

A St Paul's Church hè stata custruita in u 1520 da un tradurtu portuguesu Duarte Coelho, chì survigliò una tempesta violenta promettendu à Diu chì ellu cumprenderà una capella è rinunzià i vicimi tradiziunali di u vignaghjolu, i borduli è i zitelli si guariscenu à a prova.

Dopu chì l'Olandese hà rimessu, rinuminò la cappella di a St Paul's Church e venerò annantu à un seculu, finu à ch'elli avianu finitu u Cristu Chiesa à u fondu di a muntagna, dopu chì abbandunonu St Paul's. Dopu e stints com un faro è in una stallone di puleva St Paul fode in decadenza è ùn hà mai, tristemente, hè stata restaurada.

Olandese Cimiteru

In un casu di six-feet-under-gate-crashing, in u 1818 i britannichi accuminzavanu a sipoltu i so morti in u Cimestori di i Paesi Bassi , chì issa contene assai più tombi inglesi chì in l'Olandese. Ùn ha micca appellu esteticu particulare è interessante solu per esse tistimone à a età medievale ghjughjera à a quale l'uttanti succorsu à e numerosi guerri, crimini, malatie è epidemichi di a cità.