Visiting Japan in autumn

A maiò parte di e regioni di u Giappone sò quattru staghjeti distinti, perchè si avete visitatu à settembre, uttrovi, o nuvembre, avete a pussibilità di sperienza di l'oghji in u Giappone cun u culori di otoño, vacanze immubiliate è numerosi festività.

Dà passendu per l'exuberante bosque di e muntagnera di Daisetsuzan à Hokkaido à u celebru annu di Salute è Esportu celebrati in tuttu u paese, i visitori à u Giappone stanu sicuru d'amparà e tradizione staggione di u populu Nihonjin.

Quandu siate di pianificà u vostru viaghju di vaghjime à questa grande nazione isulana, fate puru verificate l'attuali currente di avvenimenti è attraversu specializazioni solu dispunibili in sta stagione cum'è e date sò sughjetti di cambià da annu à annu.

Fall Foliage in Japan

Follettu di u Fallu hè chjamatu Kouyou in Japanese è significa fiumi fogli, chjamati cusì per a dimustracesi brillanti di culuri russi, aranci è gialli chì domina l'u paisaggiu visual di u Giappone. U paisolu di u primu pagate di u primu paese hè in u nordu di e muntagne Daisetsuzan in Hokkaido induve i visitori pò piglià una camicia per l'arburi in colorsu in un locu naziunale di u stessu nome.

Autri folioli di folla à l'odezione popularisanu include Nikko, Kamakura è Hakone, duvere tenevate culori spettaculari è vista splendenti.

In Kyoto è Nara, chì e duie si eranu i capituli antichi di u Giappone, i culurite vogli cù l'architettura storica di questi di e cità è attrae parechji visitanti durante a cascata; Quì truvate vie tempus Buddhist , orti, palazzi imperiali è sacri persinu.

Fall Holidays in Japan

U sicondu luni à uttrovi hè u Natale Natale Natale in Taiiku-no-hi (u Sancte Internaziunale di Salute è Sportu) chì celebra l'Olimpiadi di U Stagnu celebrati in Tokyo in u 1964. Diversi avvenimenti sò ghjocu nantu à stu ghjornu chì prumove sportivi è un stiltu di vita di vita . In questa oghje, i festivals sportivi chjamati undoukai (campi ghjorni) sò spessu pruspettati in scoli i cumuni di i Ginevra.

U 3 di nuvembre hè un vacanze nazionale chjamatu Bunkano-hi (Culture Day). In questu ghjornu, u Giappone cuntene assai avvenimenti chì celebren l'arti, a cultura è a tradizione è a festa includenu esibizioni arti è desfruciazioni, è ancu i mercati lucali induve i visitori pudianu cumprà articuli artighjanali.

U 15 di nuvembre hè Shichi-go-san, u festival tradiziunale ghjovi per i figlioli di 3 è 7 anni è i figlioli di 3 è 5 anni, questi numeri come da numerologia di l'Asia orientale, chì cunsiderà parechji sughjetti per esse furtunati. In ogni casu, hè un avvenimentu famigliali impurtante, micca una festa nazionale; e famìglie cù i zitelli di l'eddi chì anu visitatu santu per pricà per u sviluppu salutatu di i zitelli. I zitelli addiventanu chitose-ame (documenti longu stick) chì sò fatte di una forma rara di canna di zuccaru è rapprisentanu a longevità. In queste festa, i zitelli utilizanu bè vistimenti, cum'è kimonos, vestiti è tracce, perchè s'è vo visitate ogni santu di Japanese in questa ora, pudete vede parechje zitelli vistutu.

U 23 di nuvembre (o u luni dopu, quand'ellu cascata nantu à u domu), i ghjuvannani celebranu u di Thanksgiving di Pasqua. Questa festa, ancu chjamata Niinamesai (U Festivale di U Scogliu), hè marcatu da l'imperatore chì facenu a prima offerta di vaghjimu di u rossu pruduttu à i dii. A festa publica hà renditu ancu u tributu à i dritti umani è di i diritti di u travagliu.

Fall Festivals in Japan

Durante uccisu in u Giappone, assai oghje festivale sò attichjati in tuttu u paese per dà à ringrazià à a racolta. In Kishiwada in settimana hè Kishiwada Danjiri Matsuri, una festa chì face caratteri di lana incisa è una festa di vindetta per pricà per u generale. In Miki, una altra festa di a vendita di vaghjime si fa in u seculu è a terza findi in uttrovi.

Nada no Kenka Matsuri si celebrà u 14 di ottobre è 15 in Himeji à u Ōmiya Hachiman Shrine. Hè chjamatu Festival di Luttura perchè i sacri sirvuti di i spedituri di u giòvitu hà tombatu. Pò esse puderà vede parechji rituali Shinto riprisentatu in diversi santuati, è bellu, per diventà à vende parechji vitturi d'alimentarii chì vende l'alimentariu specialità lucale, l'articuli, l'incantu, è altri articuli regionale à i festivals.