Etiquette per i visitori temi buddistri

I tempii buddicii di l'Asia Àsia Sudu in dui mondi: a maiò parte di elli sò simultaneamente i posti sacri di culte è i primi attrazios turistici . A maiò parte di i viaghjatori di a regione si trovani in almenu una, siddu ùn parechji, durante i so viaghji.

I Cunsigliu si trovanu in un attaccamentu di u sensibilizà di i lucali è di l'inguernu turisticu. È ci hè una bundanza di oppurtunità per l'offenda: i vignaghjoli spessu si ponu in armi nantu à i vitturi chì anu vistighjate pocu di robba, cù calzini mentre scalcianu una pagoda in Myanmar, è affissendu un tatuatu di u Boudou.

I turisti è temples Buddisti pò esse un mischju tossicu.

Ma i turisti chì seguenu certu regule simplici è fà ricurdate sò sempre benvenuti in tempii buddisti, u solitu cù u surrisu ancu; ùn ci hè mutivu per esse intimuriti.

A megliu cumpurtamentu: Per un dos specifieru è micca chì appiecà à unu di i paesi di maghjureità di l'Asia di l'Asia sudorientale, leghjite nantu à e guadetti di i tagette per i visitatori in Tailanda , Cambogia , Vietnam è Myanmar .

Etiquette in Tempiu Buddhist

Chjucu di storia, intrigue, architettura impressiunanti è relieve gravure, parechji temples sò maravigliose per scopre. U solitu pacìficu è sguassatu, erandu di e chjassi di un tempiu, mentre ch'ellu era persu in i vostri pensi, hè una unione memorable ùn importa a vostra preferenza religiosa.

Vi diventà l'esperienza ancu più si vi scurdate di e regule seguenti.

Ritorna Mostra : Turn off mobile phones, sguassate auriculares, sotate a vostra voce, evite una conversazione impurtata, sguassà chapechji, senza fumà o chewing gum.

Puderete accede à una zona consagrata propria, induve i locali andonu à cumuna cù u sacru; Qualchidia di indiferenza pò causà offensione prufonda.

Mandate u so capelli è i scarpi: Calzature sò sempre esse sbulitati è abbandunati fora di u territoriu di culte principale. U pilatu di i scarpi hè una indetta ovvia da induve l'abbandunarà.

Ùn hè micca solu sensu bonu; in Paesi com Myanmar, questa hè a lege. L 'arrestu avevamu i turisti in Bagan chì insistenu à scoglià pagodas cù i so scarpi, cù i so guidati turistiche fatti di u prosecuzione cù u Codice Penal di Myanmar (secondumente a Sección 295, "ferite o sfardamentu di u veneru, cù l'intente d'insultà a religione di ogni classa" ).

"Duvete seguità a règula è i tradizioni di altru paesi", spiega Aung Aung Kyaw, Direttore di u Dipartimentu di Archeologia di Bagan, Museo Nazionale è Biblioteka. "Se ascultà una pagoda cù i vostri ponti, ci vole à piglià l'action legal".

Cover and ourself: Questa hè a regula più ignurata da i turisti chì si ponenu à u calore in paesi di l'Asia Sudueste. E spalle, avianu bisognu à chjappu è pantaluncini chjappi in quantu chjami. Certi tempii in locu turisticu pò esse più indulgenti, ma a vostra pudenza sarà apprezzata.

Certi (micca tutti) temi pudete furnisce un sarong o altru cobri-up per una petite tarifa si u gatekeeper pensa chì ùn sò micca cuparti.

U rispettu di i Statu Buddh: Ùn toccu, pusendu vicinu, o scoglià nantu à una statua di Budda o a piattaforma elevata. Piglia l'autorizazione prima di piglià e fotografiche è ùn fate micca mai à a venerà. Quand'ellu sughjurnate, alluntanatu da u Boudou, prima già a vostra volta.

(Dognoranza per u Bouddhë, after all, pò avè repercussioni legali in queste parti, cum'è qualchì turista anu scupertu u modu dura).

Ùn p roduciu: Sotturendu à e cose o à e persone attornu u tempiu hè cunsideratu cum'è brutale. Per indicà alcuni, utilizate a vostra diritta cun u palme di faccia sopra. Quand'ellu si prisintò, ùn puntitu micca i vostri pedi à una persona o l'imaghjina di Budda.

Stand u p: Sè troppu sughjettu in l'area di cultu induve i monichi o mocidhi intrinu, stand to show respect; aspittà d'avè finutu i so prustrazioni prima di assenza.

Interacting With Monks Buddhist

I Monaci sunnu un pocu di e più amichi chì vi cungozanu durante i vostri viaghji. I monaci chì voi sculacciate e chjassi di u templeu pò esse menu sappiutu da a terra è più interessate in sguassà l'insetti per chì nisunu passi accidenti nantu à una!

Alimentazione: i monichji ùn manghjaraghju dopu à a sesta; esse pinsatu di manghjà o pateanu.

Corpu l anguage: Sì un monacu si trova nantu à a dimustrazione, affirmate u rispettu cù a risidenza prima di inizià una conversazione. Vulite esse altatu chì un monacu si pudete aiutà. Mai ùn ponu i vostri pedi à qualsiasi Buddhist mentre sedenu.

Right h and o nly: Sulu aduprate a to manu diritta in quandu o ricerete qualcosa di un monacu.

Assicuranza per a fimmini: Cun perdudi à i donne, i roles di genere sò assai rigi in a cultura buddista à l'Asia Sudue. In queste parti, e donne ùn deve micca toccu o mani un monacu quarchi cosa. Ancu accidentalmente sbagliati contra e so vistimenti precisa ch'elli avvinni è eseguite un rituali di purificazione.

Per i donne participanu à l' annuncia di tak bat in Luang Prabang , ùn deve micca fà u cuntattu veru cù u monacu quand'ellu viaghjanu u nutrimentu o donu. In altri cuntrastti, e donne in generale passanu e so donatori à un omu, chì in manu poveru à u monacu.

Va un pocu Extra

Mentre ùn hè micca spartu, i mo gestiti vi fighjanu chì vi piglià u tempu di ricerete usi buddisti prima di a vostra visita.

L'avanti prima: Ingressu in u sacru chì u primu sellu u saiu, è surtite da guida cù u vostru peri. Queste gestitu simbolica simbolica un sanu.

A ragiunione wai : U salutu tradiziunale per un monacu hè di posà e mani in un gestu d'un preghje è dà un arcu prucessu. Cunnisciutu cum'è i wa in Thailandia o in u som pas in Cambogia, i mani sò tenuti più altitudine cà l'abitudine (vicinu à a frunti) per mostrarle più rispettu à i monjos.

Duna cun libertà: Quasi ogni templeu havi una tavaria metta di metallo per riceve donu di u publicu. Questi donazione mantene u tempiu correndu, generalmente in un budgetu prima. Sì bisognu di a vostra visita, dà un pocu quantu significava assai. Una donazione tipica hè US $ 1 o menu.

Quandu si visite Temples budde

U più bonu tempu per visità un tempiu buddista hè prima in a matina (solu dopu à a sunrise) quandu a temperatura hè sempre fresca è i monaci di u torna di a so prucessione di l'almoina.

Edita da Mike Aquino