Do's & Don'ts in Myanmar

'Etiquette di i visitori in Myanmar - Segui sti cunsiglii per stà nantu à a bona banda di i locali

Myanmar hà annunziatu solu i so porte à i vittimi straneri; dopu à anni d'insulanisimu relative da u mondu esternu, u burmese hà avè adupratu cun dotti di i straneri senza idea chì u locu travaglia è vive.

Ma u paese ùn hè micca tutta opaca in quantu i costi è i tradizzioni. Cum'è u Mianmaru hè un paese buddista culturale Mahayana, cum'è i so vicini Cambogia è di Tailanda, i so citadini seguenu normi è tradizioni attaccati vicinu à a religione lucale.

Segui i regule simplici è pudete fà u vostru modu à Myanmar senza offensione di i lucali.

Cumpagnia a Cultura in Myanmar

Amparate pocu parolle da a lingua lucali; utilizate à quandu puderete. I pupulazioni birmani, sò un populu generalizatu è amichevuli, assai più quantu quandu puderete parlà cun elli (in ogni casu chjappu) in a so lingua. Eccu dui paroli sò longu u longu in favurizzioni di i scontri chì viaghjanu in Birmania:

Andate locu. U burmese apprizziu l'sforzu di a vostra vulete osservà u so modu di vita. Pruvate cù robbi birmani, cum'è u Longyi (pè e donne) è u Pasu (per l'omi). Sò trovanu purtati in u locu di pantaloni o faldidi, perchè avianu un bellu ventilu cumparatu cù i so contrapartiti occidintali.

Per più nantu à i meriti di vestitu u vestitu naziunale di Myanmar, leghjite u longyi è per quessa hè bè bona manera di usà .

Pruvate qualcunu di i costi di u situ, ancu, cum'è l'usu di thanaka makeup è di masticari Kun-ya, o betel nut. Thanaka hè una pasta fatta da l'abbau d'arburu di u mumentu, è hè dipinatu nantu à i pani è u nasu.

U birmanu say thanaka hè una sunstazione efficace.

Kun-ya hè più d'un gustu acquistatu; a Burmese si trova a surgente e frutta secca è secche arbe in folla chì abbanduneghja, da u mastru. Eccu ciò chì mancia è distorta i denti.

Participà in festività lucale. Mentre ùn anu micca rispettu à i prucessi, i turisti sò permessi di participà à qualsiasi festimenti tradiziunali in a so tempore di a so visita.

Respective Personal Space in Myanmar

Vede induve puntu chì càmera. Stupas è paisaghji sò ghjocu ghjocu per i fottografi turisti; e persone ùn sò micca. Sempre dumandate l'autorizazione prima di piglià un colpu di i lucali. Solu perchè e femine sò una ghjustu in l'apertu ùn averianu accunciatu per fà una stampa; assai u cuntrariu.

Pigliate ritratti di monjos meditazioni hè cunsideratu fermamente irrespectuali. Certi tribù dispunibuli in Birmania anche u fruttu nantu à i turistici chì facenu fotografie di e donne incinta.

Rispetate i tradizione religiosa lucali. A più manni Burmese sò i buddati foru e, mentri ùn anu micca impone i so credinazioni nantu à i visitatori, anu da esse aduprate u pagamentu riguardu à e so pratiche tradiziunali. Piglia a ropa appruvata à visità siti riliggiusi, è ùn viole micca u so spaziu: evite micca toccu i robbi di u monacu, è ùn disturbanu micca preditent o meditate in i tempii.

Mind your body language. U burmese, cum'è i so cumpagnie religiosi attraversu l'Asia sudorientale, anu sentate forte nantu à a testa è i pedi. U capu hè cunsideratu santu, mentre chì i petti sò cunsiderati impuri.

Allora mantene e to mani frà capi di u populu; toccu i capi d'altri pupulazioni hè cunsideratu l'altitudine di disrespect, cosa di evitari di fà ancu à i zitelli.

Vede ancu ciò chì fate cù i vostri pedi, ùn deve micca puntà o tocanu l'oggetti cun elli, è avete da tumbà sottu à sente quandu sentà in terra o in u soffiu. Ùn ùn si ponu attaccà à i vostri pedi firmannusi di u vostru corpu - o perchè - indicà una persona o una pagoda.

Ùn vi cumparisce l'affettu in u publicu. Myanmar sò sempri un paese cunzirvatore, è i vuviani pò esse ofintatu da public affiche.

Allora, quandu viaghjà cun un omu amatu, senza avvezza è bracce in publicu, per piacè!

Dopu a Lega in Birmania

Ùn discrive micca u Bouddhi. L'imaghjini di u Bouddhoi pò esse usatu in una manera liviana in u restu di u mondu, ma Myanmar marchja à u ritmu di un tambouru differenti. L'articuli 295 è 295 (a) di u Codice Penal di Myanmar prescriva finu à quattru anni di prissioni per "insulenza di a religione" è "ferisce sentimenti religiosi", è l'autorità ùn esitite micca di usà contr'à i furesteri chì credi chì anu aduprate l'imagine di u Buda in una manera irrespectivu.

New Zealander Philip Blackwood è u Canadese Jason Polley anu perseguitu l'assetà per u so disrespect perciutu di u Buda; l'ultima hè stata di Dodge, ma l'anzianu fu cunnannatu a dui anni in prigiò. Perchè ciò ch'elli avianu fattu, ciò chì succidia dopu, è l'implicazione di u trattamentu bruttu di u Birmania di disrespect religiùnziu perciutu, leghjite: Vaghjime in Myanmar? U rispettu u Buddu ... o Else .

Tentà rispunsevule. Quandu visitanu i mercati è i buttreghi di Birmania, fate micca sicurità chì ùn hà spulatu u preziosu naturali è culturali in u prucessu di u paese.

Evitari di cumprà prudutti di natura salvatica, cum'è i pezzi artifacti da ivori o di pelle d'animali. U guvernu face una lotta dura à a demanda chinesa in questi prudutti leggimi; ¡Ayúdenos de non soportan este tipo de comercio!

Vale averete qualse acquistu arti è articuli, particularmente antichi. I mudelli antiquarii autorizati pruvenenu certificati d'autenticità cù ogni compra, chì pruteggeranu di l'articuli falsificate. Ricurdativi chì antichi d'una natura riligiosu ùn ponu micca esse livatu fora di Myanmar.

Pudite cambià i soldi à cambiamenti di riduzzione, micca u mercatu neru. U cambiamentu di u mercatu nicu pò esse attruvati nantu à i mercati lucali, ma ùn avete micca moltu. Truverete qualità megliu in i cambiadori autorizati: i banci lucali, qualchi ospiti, è in l'aeroportu di Yangon. (Lea più nantu à u soldi Myanmar).

Ùn avete micca visitate l'area ristretta . Ci sò ancu assai posti in Myanmar chì sò chjusu per i turisti. I ragii varienu: quarchi sò spazii tribali favuruti, l'altri anu travagliu intranetili à u trafficu turisticu urdinariu, è altri sò spassivi per i cunflitti religiosi in continuu.