Viaghju in Birmania? U rispettu u Buddu ... o Else

L'ignuranza di e normi culturali birmanas ponu esse ghjucati in a preso

Per andà per Jim Croce, "Ùn ùn tira micca nantu à u capu di Superman; ùn spia micca in u ventu: ùn ti tira micca a so mascara da quellu ol 'Lone Ranger". Per andà per i recenti esdevenimenti in Myanmar , ùn piglià micca l'imaghjini di u Buddha in vain.

Una quantità di strangulenti anu fattu stu sbagliu è pagatu cari. A più reculsa, un turista spagnolu era allattendu à unu di i tempii di Bagan chì i monjos spotted un tatuatu di u Bouddetru à u so venti.

In un casu simili, un turista canadianu era arristatu in Inle Lake dopu un locu nutatu a face di Buddha tatuata in a so perra. I dui èranu stati immediatamenti expulsati da Myanmar "per a sicura".

E i dui casi puli in compara cun l'expatriate manager di una barra in Rangun chì hà servutu annantu à un annu in prigiò, solu per pubblicà una figura online di u Budda in auriculares.

Queste l'empiu illustrà a realtà incòpai di viaghju in Myanmar. Viaghjatori di stranieri pò esse tressu da l'utilizazione simplificante di l'iconulazione di Budda in altrò di u mondu, po esse scontri u modu dura chì Myanmar applica reguli più strette. A storia mixta di u Myanmar cù l'Occidenti eranu ciò chì hè, e l'amministrativi lucali sò assai dispiacenti à fà un esempiu di l'uccidentali chì croce a ligna.

U Casu di i Precedenti-Wearing Buddha

Ehi, se u Bar Buddha puderia fà, perchè ùn puderà VGastro fessi? In un esforzo di prumove a so stabilimentu nantu à u Facebook, u New Zealander Philip Blackwood pubblicò una fossa di u Budda chì porta l'auriculare - à ghjudicamentu da l'inturnianza psicodelia, era probabilmente avè intesu qualcosa trippy.

U ritrattu passau subitu u virali per tutti i ragiunamenti sbagliati. Burmese inculcatu passau l'imaghjini nantu à i media, è una manifestazione hè stata organizzata davanti à VGastro Bar - notevolu attendu da i monjosi associati cù u muvimentu anti-musulmicu in altre partitu di Myanmar. A pulizia lucali era obligatu di piglià l'azzioni; Blackwood hè stata arristata cù u patronu u capu burmese in dicembre di u 2014, è hà presu in a famosa Prisione Insein.

"Durante a sughjura di interrogatori, u Signore Philip, chì diriva a carta, hà publicatu u pamphlet online u 9 dicembre per prumove a bar," Lt-Col. Thien Win, u deputatu superintendente di a polizia Bahan, dopu avè à a rivista di Irrawaddy. "Ellu disse chì hà fattu per via chì u Buda in pubblicazione hè in moda internaziunale è hà pensatu chì atraeria più attenzione".

In prigiò, Blackwood ùn hè micca pussutu piglià un spaziu. Cum'è strangeru, ùn era micca permessu di visitatori. E quattru abbitanti lucali attornu à u so casu, una citativa a prissioni pulitica.

In u marzu di u 2015, Blackwood è i so culleghji Birmanii foru sentenciati à dui anni in prigiò sottu à l'articuli 295 è 295 (a) di u Codice Penal di Myanmar chì punisce "religione insultante" è "ferisce sentimenti religiosi". Un sittimu seculu anu aghjustatu à a frase per u viulazione di regulazione di zoning.

Blackwood hè stata novata in a fine di ghjennaghju l'annu dopu, è volte à voltu in Nova Zelanda.

U Casu di u Tatu di Buddha Leg

In cunparazione, Jason Polley è Cesar Hernan Valdez hà da off.

Polley, un prufissori universitariu di Canadà, hè un Buddhist Mahayana praticanti, è li disse à a CBC News chì hà avutu un tatuu di u Bouddetru à a perna "per rapprisintà un pilastru di supportu".

Arcuni birmanu ùn vidu u tatuu in u listessu modu. Quandu Polley è a so sposa visitate u Myanmar in u 2014 di u 2014, un citadinu birmanu hà pigliatu una figura di a strata di Polley è hà fattu un postu inghjulatu in Facebook chì, cum'è l'impresa di Bouddhôture di Boudou, attrughjava immedtavamenti ogni forma di l'attitudine nigativa.

Ci hè chì a pusizione di u tatuu di Boudoude di Jason era un pimmu blaspemi. U burmese cumparenu u malintenatu Balinese è u tailandese cù e parte di corpu più minimu è a vista di u Boudd'almente impronta casualmente nantu à a pervieru d'un omu evocò una reazione viscerale da i buddi conservatori di Burmese.

L'alizzioni fù deve alerta, è aghjunghje cù Polley in Inle Lake. Polley è a so sposa sò stati posti immediatamenti nantu à un vittura à l'Aglises Rangun, à 15 ore. L'Uffizioni Ambaiacchi di a Chjesa in Hong Kong intervenghenu in u so nomu, ma u paru decide di sferisce.

"Hè cunsideratu chì hè sicuru di surtite, datu a disinformazione per Jason ... circulanti in Myanmar," a sposa di Polley, Margaret Lam, disse à u Sudu China Post di a Matina.

Dui anni dopu, un certu Cesar Hernan Valdez (fonte) hè stata arristata in Bagan dopu chì un monacu visti u tatuu di u tatu di Bouddha u hà informatu à a polizia turistica. (Questu hè u postu di Facebook di lingua birmana-bracciu chì spalleció a notte). Cum'è Polley, Valdez fù detitu, purtatu à Rienon è mandatu casa.

"Ùn avemu micca mutivu per deportalli," U Minister of Religious Affairs and Culture ufficiale Aung San Win spiega più tardi. "Vulissimu dumandalli à piglià a cura di a so seguridade, perchè parechji vantanu u tatuu nantu à a so pere cum'è insulte à a religione".

A Marea Nascuda di Nazziunalista in Birmania

Hè facilitu per elaburà parallele di questi casi in Myanmar è l'intoleranza di u Tailandese vicinu di qualchì insulte à u so Rè. Cum'è u Rè in Tailanda, u Buddhism in Myanmar stands in u stessu centru di l'identità nurmale birmana.

È cum'è u Monarche tailandese, l'imaghjina di u Buddtu sèrvenu com'è un manifestu putente à un certu gruppu d'interessu. Cum'è lese majeste trials in Thailandia anu sviluppatu bè cù l'estatutu di disturbazione pulitica, i prucessi di Bouddhari parvenu da fà cundottu cù un incipiente nurmanisimu birmanu.

Gruppi nazziunalisti budistici comu u 969 Movement è Ma Ba Tha hà acquistatu supportu massulari di basi, chì anu utilizatu per spurtari i leii chì limitanu a libertà religiosa in Myanmar (donne budistiche, per esempiu, sò pruibuti di spusà altre persone pertendu di altri religioni, per andà per un liggi appruvata recentemente).

E so motivazioni sò comu nazziunalistichi chì sò religiosi, chì mette à i occidentali cum'è Blackwood and Polley in un spaziu bellu bad. U burmese, sempre stinging from their subjugation century-long under the British Raj, ùn hesitate d'accede à l'occidentali chì facenu a luce di e so cunnuscenzi più profanati.

I Learned the Hard Way

Questu ùn hè micca in modu un tentativu di tortu à l'occidenti affettati, chì parevanu culpabili solu di a ignuranza di e liggi di Myanmar nantu à sentimenti religiosi. U timing malignu, ghjucà ancu una parte: i so offesi ùn anu micca esse severamente puniti in u passatu, ma u sensu naziunale in Myanmar hà cambiatu issa.

È ùn pò micca esse faciule d'accetta, ma suspicà l'estrangeti certe fatturi. U burmese puderà avè largamente accettatu turisteri cù l'armi aperti, ma micca tutti facenu. Questu hè veru di l'Àsia Sudue in generale , nò solu uitu di Myanmar: i locani sò particularmente sensittivi à i straneri si cumportanu malamenti , è ci sò suficienti indegni lucali in Facebook per assicurà chì u vostru falz pas passa virale in un lampu. (Jason Polley hè stupitu di cuncepimentu di l'offisa u tatuu di a perra avia causatu finu à chì i capulavvi birmanu dìssenu: "Avete capitu chì hè una stella Facebook in Myanmar?").

Ci hè una liceu di viaghju di u viaghju di piglià da questu: ùn portanu micca e ligne di e crescita di a vostra casa . Questu hè appiicatu quant'è in Cambogia è in Indonese cumu in Burundi: quantunque faciule quandu i locali pare micca esse, assai di elli staciate a fila in atti chì trivialice e so convicciones religiosi.

A cuntrariu di i Stati Uniti è di l'altri paesi occidentali secular, a maiò parte di i paesi di l'Asia sudasiintali stabiliscenu una religione statale, in a pratica, si no per statutu. Myanmar, Tailanda è Cambogia tutte e leghje chì ricanusciunu a pusizioni particulari di u Budismu in a soziunità; Li paisi comunista comu Laos è Vietnam anu retti a maiò di l'aderenti Buddi.

Questu significa chì l'offiżi causati à a religione locale spessu anu ripercussioni legali. U vostru passapore straneru sarà a vostra difisa senza bona; assai u cuntattu in fattu. (In i pessimi maiò, ùn avianu micca avutri avucanu vulerà tuccari u vostru casu cù un polu di setti petti - dumandate à Philip Blackwood.)

Per stà in un locu sicuru in Myanmar (o u restu di a regione, per questa materia), sighi sse simule cunsiglii:

Per cunsiglii etiquette più particulare di u paese, leghjite l'articuli nantu à Do's e Do not in Myanmar , Etiquette in Cambogia è Do's e Do not in Thailand . Ancu pertinenti: leghje infurmazione di Don è di Don'ts per i Templi Buddi .