Guide to Tak Bat Dernière Diana di Cerimoniu in Laos

Dos è Don'ts Quandu Vede din Cerimoni Buddhist

U tak bat , o di u mondu buddistanu di i Monchi di Laos in Luang Prabang, hè diventatu un must see per u voyager à Luang Prabang in Laos. E anu aduprà a famiglia di u populu di Tinga di Turisticu pò ancu esse diventate stu ritu serene in una stanza in periculazione.

A pratica di offre un alimentu à i monjos hè più visibili in i paesi Theravada, cum'è a Laos è a Tailanda, induve a pratica sustene cumunità munàstica grande.

"I monacani partendu di i monasteri prima di a matina", scrive About.com u Buddhism guide Barbara O'Brien. "Sò camini un archiviu unicu, u più anticu, portendu i so cunghje di carità davanti à elli. Stufettini aspittà d'elli, quarchi di ghjinochje, è piace manciari, fiori è incensu in i tazze.

In Luang Prabang, sta tradizione si manifesta com'è un ritu di u matrimoniu induve i monichi silenziu in i linia di e strade mentri a lingua lucali (è i turisti interessanti) ponenu rigali di l'alimentu in i cunchi purtati da i monaci.

Una Tradizioni Venerable in Luang Prabang

Hè una di l'imagines più vivaces di Laos - da 5:30 da a matina dopu, i linii silti di i monacchi di u ziferanu lavatu i Monaci Laoti camminate da e carrughji di Luang Prabang per cullettà a limòsine. I lucali ùn si trovanu prima di quelli, prestu cun tastei chini di u rossu prima di Lao; ogni fruttu riceve un pezzu in u so tullu.

Cu quasi ottanta temples in Luang Prabang sola, questu aghjusta à parechji centesimi di monumenti, chì pigghianu diverse rotuli in sicondu in induve in a cità u so tempore stands.

I rotti chì camminanu per Th Sakkarin è Th Kamal sò trà i più vistuti da i turisti, anche si u rituali si trova in tuttu Luang Prabang.

Ogni fruttu cuntene una granca di lidded, chì hè attaccata à una corpu per dighjà u spalla di u monacu. Quelli chì i monjos prughjettanu u passatu di a cugliera di limosina - chì sò in modu di ghjinirosu di sentu o ghjinocchie nantu à a strada - quessi cuntenenu sò reverentimenti chinu di ricci o banana.

Ritu Bonded Silent Tant Beviatari è Reutore

U più bonu risu di u takitu rituali hè priparatu da i moinsmiths. I pupulazzioni svegliate prima di preparalli un batchju di rossu peghjiciu, chì sbandinu generosamente in tutti i cunti di u monacu cum'è i schedari di linea.

U rituali hè fattu in silence; i viticultori ùn parle micca, nè micca i monjos. I monti camanu in meditazioni, è l'almsgivers di ricustruisce cù rispettu senza afflittu a paura meditazioni di u monacu.

Per centosi anni, u ritu hà cimentatu a relazione simbionica trà i monjos è i maghjani chì sustinuinu à l'omi è si aghjenu i monichi è aiutanu à i laici fannu un meritu, tak bat soporta el monzi (chì ne necessitei l'alimentariu) è l'almsgivers (chì bisognu di redenzione spirituale).

Tak Bat à Luang Prabang Dos è Don'ts

L'upsurge di u turismu in Luang Prabang ponu in periculazione à a takaria ceremonia, cum'è assai turisterà avvicinavanu à u rituali micca cum'è una festa religiosa per esse rispittatu, ma cum'è un manifestu culturale per godighjà. Turisti straneri spessu sottumessu i monumenti Lao, rumpennu la meditazioni; Piglionu i ritratti di u lintu; è disturbanu u rituali cù u so sonu, i atti è u vestitu impurtanti.

Comu cunseguitu, un pocu di guardii di l'uceanu si sò inclinati à intervene, perchè si ricusanu di esse parti di un show di cani è poni per i turisti.

Certi l'uffienti Laosi anu rializatu annunziendu a tradizione perchè l'offensiu prufunna causata da u cumpurtamentu di u turista.

Ùn hè micca chì i turisti ùn sò micca benvenuti per vede o participanu - sò liberi di fà, ma solu cù l'azzioni curretta è l'intesi sò in situ.

I seguenti consiglii applicanu à a so specificità si vi participà à l' urganizazione di tak bat :