What Happened To Virginia Dare?

Una di e scumpariti più misteriosi in a storia americana hè quella di "The Lost Colony" di Roanoke. In u 1585, Sir Walter Raleigh hà purtatu annantu à una festa di colonisti inglesi, chì si stalla à a Roanoke Island, nantu à a costa di nordeste di North Carolina. Stu primu gruppu di culoniali abbandunò Roanoke in u 1586 è vultatu in Inghilterra. Un secondu gruppu arrivò in u 1587 è stabileru u primu settore in inglese in u novu mondu.

In quellu annu, u primu figliolu biancu di i genitori anu avutu natu in u duminiu americanu. U so nome era Virginia Dare. À quellu tempu li furnità supplementi anu purtatu da l'Inglaterra, quattru anni dopu, u gruppu tutale di settlers scumpareru. Ciò chì successi à Virginia Dare è i membri di "The Lost Colony" di Roanoke?

La Colonna Perdida

Mentre a prima culonia di Roanoke era stata stabilita, parmetti per rimbarscià l'Iulia è praticà a Cattòlica Maria Reina di i Scuzzesi in u tronu d'inglesi ùn eranu scupruti. Dopu à settimane di l'esicuzzioni di Maria in Febbraio di 1587, a cumpagnia finali di Sir Walter Raleigh hà alligatu à u novu mondu. Dopu u guvernatore John White, 117 omi, donne è zitelli partianu di l'Inghilterra u 8 di maiu, 1587. Di u pianu di u navi cuncernatu cù a stagione di l'uraganu di l'estiusu, i colonisti vìnniru furzati à scumpigghianu à l'Isule Roanoke, in viulenza di vittirà più vicinu à u nord destinazione nantu à a baia di Chesapeake.

Da u principiu, i culoni anu migliuratu da una mancanza di manciari è sirvuti, è hà avutu un u tempu difficultu cunvivendu pacificamente cù l'indigeni americani. U 27 d'Agostu di 1587, John White, chì era statu guvernatore di Roanoke, abbandunatu u stabilimentu è si ne turnò in Inghilterra pè furnisce. Un codice secreto anu travagliatu cù i culoni, perchè si devenu abbandunà l'Isule Roanoke, puderanu sculpurà u so novu locu in un arbre o postu cusì impurtentu.

Se a muderna duveria esse fatta da un attaccu, o da l'indi o i Spagnoli, ci anu sculpite nantu à e lettere o nome un segnu d'impiccazione in forma di una crucifcia maltisa.

Prima chì a culunia puderia rendebilmente, a guerra avia scumpizzata tra l'Inghilterra è l'Spagna. Bianca ùn hè micca putente di ritornu à l'Isula Roanoke finu à u 1590, in quale tempu hà truvatu u settore abandonatu. Dui taglioli foru l'unichi piani per u destinu di i colonisti: "Cro" hè statu sculpitu in un di l'arburi è "Croatan" hè statu sculpitu in un postu vicinu. Croatan (u nomu indianu per "Hatteras") era u nomu di una isula vicinu, ma ùn hè micca truvatu traccia di i settlers. Tempestimi evitavianu a ricerca più reculsa, è a smalla flotta hà tornatu à l'Inghilterra, allughjendu u misteru di "a Colone Perdida".

Svevi in ​​u misteru

À questu ghjornu, nimu hè certeu induve a colone persa era, o cum'elli l'avianu. Ci hè un accordu generale chì ùn furnisce micca bè suminatu per sughjate e prublemi di i culoniali prima di u stabilimentu puderanu esse auturechuli. U Duttore David B. Quinn, una di l'autori ricunnisciuti in a Colonna Perdida, crede chì a maiuranza di i colonisti viaghjavanu à l'auturità à i costi di u Chesapeake, induve fùbbenu dopu massacri da l'indigene Powhatan.

U Parcu Naziunale Storicu Raleigh in u Parcu Naziunale di u Parcu Naziunale celebra u primu prughjettu inglese di colonizà u Novu Munnu, includendu "a Colone Perdida". Stabbilita in u 1941, u parcintuu di 513 acre include a preservazione di a Cultura Nativa Americane, a Guerra Civile Americana, a Colunia di Liberale è l'attività di a rimi pioneera, Reginald Fessenden.

Visitaru Fort Raleigh Naziunale Storicu Naziunale

U centru di u visitore di u parcu hè un museu cù esibiti nantu à a storia di l'expedizioni inglesi è i culonii, a "Colonie peru" à l'Isule Roanoke è a colone civile è a coluna di Freeman. Una buttrega di regalo hè operata da Roanoke Island Historical Association.

Ùn ci sò micca allughjassi o campagni in u park. Puderanu esse truvati in Manteo è e cumunità adiacente è in u Capo Costasanu National Costatore.

U dramma di a Colonna Perdida, chì hè stata travagliatu da u 1937 , combina l'attu, musicu è ballassi per contà a storia di a 1587 Roanoke Colony. Hè realizatu à notte (cchiu sanu) da iniziu da ghjugnu à a fini d'aostu. Per l'infurmazioni biglietti, chjama u 252-473-3414 o 800-488-5012. Ogni 18 d'Agostu, u Parcu è a Drama "a Colonna Perdida" celebrà l'anniversariu di Virginia Dare, nascita in Roanoke Island in questa data in u 1587.