Yogyakarta Kraton, Central Java, Indonesia

Un Palazzu Giulidiu per a Regal Line di Longa Regione Indonésia

Yogyakarta hè a sola regione in Indonèsia chì cuntene a so reguli da un monarcu ereditariu. Re di X Hamengkubuwono di un palazzu, o Kraton , situatu à u core di Yogyakarta. A cità cresce cresce da u Kraton da a so fundazioni, è oghje u palazzu serve assai funzioni: a casa di u Sultan, un centru per l'arti cusuttanti javanese, è un museu vivu chì glorifica l'historia indiana contemporanea è a reale di Yogyakarta.

I visitori chì expectanu a grandezza à a scala di u Vaticanu o di u Palazzina di Buckingham seranu di disapprughjenu - i bagnati di l'edifizii in u Kraton ùn ispiravanu assai timore. Ma ogni edificiu, l'artefacttu è l'articulu pruponi un significatu prufunditu per u Sultanatu è i so sughjetti, cusì aiuta à sente a vostra guida per discernisce u significatu più impurtante detrás di tuttu ciò chì vede nantu à a basa.

Ùn puderebbenu mai vede Hamengkubuwono X stessu - ma cum'è una visita à u so Kraton ponu claramente, senti a so presenza (è a di i so antenati) in ogni locu.

Intru a Kraton

L'area di u Kraton cresce circa 150 000 metri quattru (l'equivalenti di trè piani di football). A zona culturale principali, cunnisciuta com'è u Kedaton , hè solu una piccula fetta di u Kraton, è pò esse visitata in l'u spaziu di dui o trè ore.

I visitori sò obligati per cumprà una guida turistica in a porta. I guiddi sò presciuti da i ranchi di l' abdi dalem , o mantene rettili chì serve à u piacè di u Sultan. E vistanu in uniformi suldati, cumpletu cun un kris strapped à i so spasi. Puderanu a ghjuridica à l'entrata principali in Regol Keben , accessibile da Jalan Rotowijayan.

U primu cumpostu hè notabildu per u so grande pavellioni arti-performance; u Bangsal Sri Manganti accolta un rendimentu culturale ogni ghjornu di a settimana per u beneficu di i amatori di l'arti Javanese è i turisti. U schedariu per e rendimmi di u ghjornu in u Bangsal Sri Manganti segue:

Inner Palace Kraton

Sud di u Bangsal Sri Manganti, a porta di Donopratoposopravanta da i stati di culore di i demonii Dwarapala è Gupala - unchiori supernaturali bassi cù l'occhi bangladesh , ogni un cù un club.

Dopu passendu a porta, puderete vede u Bangsal Kencono (Pavillon d'Ouriu), u più grande pavellone in u Palazzu Inneru, chì serve com'è postu di u Sultanamentu di scelta per i cerimonii più impurtanti: i coronazioni, l'ennoblezione è i casali sò stati quì. U Sultanu dinò aghjunse in u Bangsal Kencono per incuntrà cù i so steddi più distinguished.

U Bangsal Kenconu hè riccu à u simbolicu - i quattru puttatii di teppa stante rappresentanu i quattru elementi, è ogni ghjornu hè impauritu cù i simboli di e religione chì anu in un tempu o un altru rinfriscenu sopra l'isula di Java - Hinduismu (rapprisintatu in un intricatu moddu rosu vicinu à a cima di i pilastri), u Buddhismu (un patronu di petali di lotus d'oru dipinciata à a basa di i pilastri) è l'Islam (rapprisintatu cum'è caligrafia arabe chì eranu i fustu di i pilastri).

U museu conmurgitivu di u Sultanu

Ùn devi micca permessu di entre u Bangsal Kenconu - a zona hè robba, perchè ùn pudere micca vede o fotografie u pavaneu da u camminu cubierto, ma u Museu di u Sultan Hamengkubuwono IX hè apertu per tutti i tempi.

U palcuni cume climatizatu da una parete di vetru à u cantonu sudu di u palazzu di l'internu hà ricerciatu l'annunziu di u sultanu di u tempu di u glorioso à u banale: i so medalchi sò ammustrati in queste u locu, cum'è i so utensili prediletti privati ​​è a ribata di un turismu cunferenza in Filippini.

In priurità di u locu in u museu hè una ricurdata di perchè u Novu Sultanu hè cusì reverenti: una tavola in a mitru di u palcu onu quale l'olandesi è l'forzi indonesiani signu un trattatu chì ricunniscianu l'indipendenza di a nova nazione. IX Hamengkubuwono avia statu strumentu à purtà questu questu, dopu avè coordonnetu in una offensiva militare di u 1949 chì eventualmenti pusistevanu e forze Olandese in retirementu. (fonte)

U restu di u palazzu internu hè fora di limità à i visitanti. Fora di u viaghju, pudete esse pussutu vede parechje pavane, cumprese u Bangsal Prabayeksa (un salottu di e persone), u Bangsal Manis (un salottu di banquet è per a celebrazione più importante di u Sultan), è u Gedong Kuning , un europeu -influenza cume chì serve com'è a casa di u Sultanu.

Special Events at the Kraton

Una quantità di celebrazioni periculi circhendu à u Kraton è a benedizzione di u Sultan. (U calendariu aghjurnatu di i avvenimenti ponu vede in Yogyes.com, in u situ). A festa maiò più grande in Yogyakarta, in fattu, hè celebrata suprattuttu nantu à a basa di Kraton.

A cerimònia di Sekaten hè una festa di parechje persone di u nàscita di u prufeta Maumettu, tinia annantu à u mese di ghjugnu. A festa cumincià cù una prucissioni medievale chì finiscinu in u Masjid Gede Kauman. Tuttu u seculu di Sekaten, un mercatu di notte ( passatu malam ) hè tenutu in a quadratu di u nord, l' alun-alun utara à nordu di u Kedaton.

I visitori avè firmatu da u passatu malam durante a Sekaten per piglià a sensazione di a cultura, di l'alimentazione è di l'intrattenimentu lucali, tutti cuncentrati in un spaziu.

À a fine di Sekaten, u Grebeg Muludan hè celebrata cun l'inaugurazione di u Gunungan, una muntagna di risu, crackers, frutti è dolci. Arcuni gunungan si sò purtati in una prucissioni traversu i chjassi di Kraton finu à fà una stanza finali in u Masjid Gede Kauman, dopu chì quelli locali scramble per un pezzu. Qualchese i pezzi ricordati di gunungan ùn sò micca manghjatu - invece, sò oghji intarrati in u paddies di risotto o manteni in a casa cum'è una furtuna simpatica.

Dui altre purcelli Grebeg passanu ancu in altre festioni religiosi auspicious, per un totale di trè volte in un annu calendariu islamicu. Grebeg Besar hè tenuta in Eid al-Adha, mentri Grebeg Syawal hè stata in Eid al-Fitr.

Una cuncurrenza antica Javanese hè realizata regularmente nantu à a basa di Kraton: u Jemparingan hè una prova di a spera di Javanese, realizata à u Halaman Kemandungan sud di u Kedaton. I Participanti si vestiti in Javanese full batik è disperse mentre chì si sia cun leggente à un angolo di 90 gradi; a posizione hè supposed to simulate the motion of shooting from horseback, cum'è l'antica Javanese anu dettu di fà.

E cumpetenvi di Jemparingan sò u marti è dopu ghjornu chì si coincidenu cù i ghjorni di u ghjornu di u calendariu javanese, chì ghjugna in ogni 70 ghjorni.

U trasportu per u Chjovi di Yogyakarta

U Kraton hè ghjusta à mezu à u centru di u centru di a cità di Yogyakarta, è hè facilmente accessibule da u Malioboro Road o di a zona turistica in Jalan Sastrowijayan. Taxi, andong (carru cavati in cavalli) è beccu (rickshaw) pò piglià à u Kraton da ogni ghjornu in cità cità di Jogjakarta.