2017/18 Festivamenti è manifestazione per Oahu

Special Events Reflect this Heritage Multi-Cultural Heritage Island Hawaiian

I fistività è l'eventi di Oahu ponu più elencu di u patrimoniu multi-culturale è di u costumbrismu specialu à l'isula. I visitori è i lucali si puderanu sò immersi in i tradizioni profundi di l'isula quandu assistenu à una festa di e diverse persone è i so urighjini in Hawaii, una seria di cuncertazione energètica, un show di arti, una competizioni sportivi dilettanti o prufessiunali, o un avvenimentu culinariu chì prisenta l'isula i top chefs.

Uttobre - dicembre 2017

8 ottobre di u 2017

Molokai Hoe

Questu annu hè u 63u annu Molokai Hoe, unu di l'avvenimenti sportivi in ​​annualu più longu in u sportu in Hawaii, solu solu per u football. A ricerca di canoa offrigger accumenza à Hale o Lono in Molokai è passa à u Canali di Kaiwi, finisci in Duke Kahanamoku Beach in Waikiki. U Molokai Hoe perpetuate una di e tradizione culturale storica è storica in Hawaii è a Polynesia, anu honoring outrigger canoe paddlers in u mondu.

20 ottobre - 5 novembre 2017
Festivale di u Vinu di Hawaii
U festivale hà include avvenimenti culinati è ricerchi per ghjocu cun platti dispostu da un allu staru di chefs da Hawaii è di u mondu, cù ingredienti lucali. I tarritorii Roy Yamaguchi è Alan Wong copresente u Festival di l'Alimentazione è Vince in Hawaii, chì mostra in quantità di pruduzzioni è proteini di l'estatica è rilievu l'isuli ritornate à un ecossimu di l'agricultura, l'ambiente è l'ecunumia.

2 di Novembre - 12, 2017
Film Festival di Hawaii
U Festivale di Filmazione Internaziunale di Hawaii hè dedicatu à avè l'intelligenza è l'scambiu culturale per mezu di e persone di l'Asia, u Pacificu è di l'America di u Nordu per mezu di u cinema. HIFF fede un filmu indipendenti di film è hè tenutu in u Regal Dole Cannery Stadium 18 Teatri ogni primavera è caduta.

Aspetta i megliu è ultime in cinéma indipendenti è global.

12 di nuvembre - 20 dicembre 2017
Vans Triple Corona di Surf
A Vans Triple Corona di Surfing torna in a North Shore di Oahu. Spicchendu cù u Reef Hawaiian Pro à Haleiwa, a serie cuntinua cù a Vans World Cup of Surfing in Sunset Beach, è, finalment, u Mastru Pipeline Billabong à u Banzai famosi Pipeline. O Shab'a nordu di Oahu hè casa di sti avvenimenti finale annantu à u calendariu di u Surf League (WSL) chì corona u novu campione di u mondu di u mondu.

Novembre 16-19 2017
Semana di Moda Honolulu
HONNULULU Semana da Moda in u Centro di Cunvenzione di u Hawaii si prisenta un talentu di cunnessione internaziunali è di u disignu cù stampa di colombatore è indipendente, avvenimenti VIP, boutiques populi, merchandise exclusiva, è altri avvenimenti.

10 dicembre 2017

Honolulu Marathon
Miles d'accadèmi di u mondu viaghjanu à Oahu annu per participà à a Maratona d'Honolulu. U 26,2 chilometri di u percorsu scenicultori includenu veduti espectaculares cù a famosa Waikiki Beach è Diamond Head.

22 dicembre 23 è 25, 2017
Airlines Hawaiian Diamond Head Classic
L'Alliance hawaiana Diamond Head Classic hè un torneu di parapetu di 12 pezzi d'uttimitu, chì prisenta uni pochi di i gruppi di basati di u menù culleghju di colega.

U torneo hè tenu à u Stan Sherriff Center di l'Università di Hawaii.

24 dicembre 2017

Sheraton Hawaii Bowl
Dopu a trasmissioni di l'Università di Hawaii à a Mountain Conference (MWC) in u 2012, u Sheraton Hawaii Bowl ponti un squadra di u MWC contru un squadra da Conference USA in u football universale di jocu di battaglia in l'Aloha Stadium d'Honolulu u Natale Eve.

Gennaio - Marzu 2018

Travessia u 28 di fianzu di u 2018
33 Anniversariu Quiksilver Big Wave Invitational In Memoria di Eddie Aikau
Ogni annu, i megliurà di l'onda grande di u mondu di u mondu venenu à Waimea Bay nantu à a North Shore d'Oahu per cumpetenu in Quiksilver Big Wave Invitational in Memoria di Eddie Aikau. L'Eddie pò esse pussutu quandu u surf medie, almenu 20 ppi (scala haiani) per un ghjornu stessu. Per quessa, l'avvenimentu pò piglià à ogni mumentu trà u 1 dicembre è l'ultimu ghjornu in ferraghju.

Quandu u surfista hè grande abbastanza, migliori mannanu per vede e so cumpagni di Kelly Slater è Bruce Irons in questa cumpetizione prestigiosa.

8-14 dicembre 2018
Sony Open in Hawaii
U Sony Open in Hawaii inizio u PGA Tour si trova 144 di i migliori migliori di u mondu internaziunale à u Waialae Country Club à l'Oahu ogni ghjennaghju. I participanti passati include golfers notables, cum'è u 2005, Vijay Singh, u 2003 è 2004, Ernie Els, è Michelle Wie è Tadd Fujikawa. L'avvene di sete ghjorni hè unu di i più grandi esdevenimenti benedizzione in l'statu di Hawaii.

11 di Febbraio 2018
'Ukulele Picnic in Hawai'i

U 10u annuale 'Ukulele Picnic in Hawai'i stringhjaranu junti attraenti di avvenimenti in celebrazione di l'attu più amatu di u Hawaii. I festi accumincianu annantu à una nota alta in u Parque di Kaka'ako Gateway. Tutti i manifesti è u divertimentu sò liberi è aperti à u publicu.

19 di frivaru 2018

Great Aloha Run
A Great Aloha Run hè una carri in piste di 8,15 mille chì parte in Aloha Tower in Honolulu è si finita in Aloha Stadium in Halawa. Un esse di sport di 3 giorni, salute è fitness anu fattu durante u ghjornu di a razza è mette in un arsenu di cabine di mostra di offerte unicu prudutti è servizi, divertimenti, attrezzatori, e più.

Marzu 1-4, 2018
Wanderlust Yoga Festival
Enjoy the ultimate mind, body and soul wellness festival on Oahu. U Wanderlust Yoga Festival hè una simpatica di ioga maestri, artisti mùsichi è chefs superiore cumu cù i puteri di benessere di u mondu di u mondu. Apertura a mente, ralegra l'anima è saciate l'appetite à questu avvenimentu in Turtle Bay Resort.

9-11 di marzu di u 2018
Festivolu di Honolulu
U 24 Anniversariu Festivale d'Honolulu hè una festa di trè anni d'arti, musica, ballu è articuli da u Pacificu. U festa culmina cun una Grand Parade in Waikiki, seguita da u Nagaoka Hanabi.

26 di marzu di 2018
Festa di u Prince Kuhio
U Festivale di Prince Kuhio hè una serie d'avvenimenti, ceremonii è ei attività organizati da L'Associazione di Club Civile Hawaiian per celebrà l'urtimu annunziu di u Prince Jonah Kuhio Kalanianaole, chì fundò u primu Club Civicu Hawaiian u 7 dicembre di u 1918. Dawn festimenti principiati in u principiu di l'anni 1970 è anu crisciutu à cumprà l'attività di mesi, cum'è un desfile commemorative, cuncerta choral, "Hoolaulea" o "Hoikeike" (festa), è più.

Mensili / Weekly

L'ultimu venneri di ogni mese ghjennaghju à ottobre
ARTafterDARK
Aduprà un novu torci nantu à a pau hana (ora felice), u Museu di l'Arti d'Honolulu presenta una sera chì pruteghja i sensi cun una cumminazzioni di alimenta, arti, musica, ballu è eddi. U tema per ogni successu rifuggià l'exhibitu di a presentazione di u museu è furnisce una manera divertida è suciale per vede l'arti in una atmosfera festiva.

Vènneri in tuttu l'annu
Rockin 'Hawaiian Rainbow Revue
Questa attività simana in u Super Pool di u Hilton Hawaiian Village hà appaghjatu specialmente à i famiglie visitanti. Assicuratevi un tributu à u Duca Kahanamoku, un piscadore olimpico accettatu di diventà u sport di u surfing, è di un crescendo di lucigii di torch, i ballaturi hula, è di tamburi cù un finalu di pirotje enormi. U Clienti pò pre-acquistu di u bigliettu per assicurate in piscina à l'desk à Ali'i Tower (vicinu à u Tropicien Bar & Grill). Ogni annu pò esse dispunibule per compra da 8 am à 9 p. Pratica, solu i vespandi, è 8 à 2 ore da venerdi (solu careghja in tarifu). Clienti hoteli è u publicu generale pò ancu cumprà vende à l'intrata à u Super Pool da 6 ore dopu à mostra à i vennari.

Tercera Sàbbatu di ogni mese
Mercatu a Noite di Honolulu
Kaka'ako hà viva cun un eventu di sira chì combina a moda, a musica live, l'arti, u shopping è l'alimentu locale. Accadutu sottu a luminaria di Honolulu, u mercatu di notte mensuale celebra u megliu di a cultura di l'isula urbana cum'è artisti lucali, disinfettori, musicisti è chefs.

Parechji finotti in tutta l'annu
Sunset On The Beach
Prughjettate una filetta gratuita in una schernu di 30 pianu sottu e stelle in Queens Beach in Waikiki. I platti famigliali varienu da l'opera à a cummedia. Animazione diretta è vende fornituri aghjunghje à l'avvenimentu vibe. Arrive early for grab a great seat and catch a glimpse of the setting sun.