2018 Washington Auto Show

Tuttu Quant'è u Caratteru di Washington

U Salute di u Salisburgu hè un grandi avvenimentu chì mostra più di 700 tecniche è mudeli novi di autucane, camione, mini-furgoni è sportivi di i veiculi di più di 42 franchising domestici è impurtatori. L'Associazione di l'Automobile Dealers d'Automobile Deux Alpes (WANADA) patrocé u carru annu per seduce, educà è entretendu centenati di millaie di cunsumatori. L'ultimi innovazioni à a sicura è di a sustenibilità passanu à u centru stadiu à u 2018 Washington Auto Show.

U Superintu di Trasportu Infurmatu Hè strumentu di una mostra nantu à autucere di guida. Camp Jeep torna à offerte rides along un cursu d'obstaclesu internu cù steep climbs and thrills. Questu hè un modu immensu per amparà più di l'evuluzione in l'idrogenu, diroliu neve, tecnulugia elettrica, di biocarburanti è gasi naturali, in modu di sicurità. I visitori ancu truvate liberu auto, aghjenti speciale, cuncorsi promozzjonali, attività di i zitelli è divertimentu vivu.

Vede i fotografii di u Salute di u Washington

Dati è Times

Gennaio 26 - 4 di frivaru 2018

Luni à ghjennaghju, meziornu - 9:00 pm
Venerdì, u ghjornu - 10:00 p.m.
Sabatu, 10:00 a.m. - 10:00 p.m.
Dumenica, 10:00 a.m. - 7:00 p.m. (quillu à 6 ore o 1 di feste)

Località di trasportu è trasportu

U Washington Convention Center , 801 Mount Vernon Place, NW Washington, DC.
A stazzione hè limitata in a zona. U megliu modu per arrivare finu à u Centru di Cunvenzione hè di Metro. L'stazione di Metro più cercata hè u Mt.

Vernon Place / Centre di Convention Centre. Vede una guida à i parking lot vicinu à u Centru di Cunvenzione.

Admission

Adulti (13 & anni) - $ 12
Anziani - $ 10
U figliolu (6-12) $ 5
i zitelli sottu 6 sò liberi.
E-butteghi sò disponibile per $ 12 in ligna à www.washingtonautoshow.com

Natale Tribute Day

Marti, 30 di ghjinnu, 2018. Ogni annuali saranu disponibile per tutti i militanti attivi è veterani chì prisentanu una identità militari valida, identità retirada, VA ID o DD214 è foto ID.

U ghjornu culminare cù una performance da l'Armata Band, a banda di a capitale di a nazione. A Cermina Rossa Naziunale hà avutu una manifestazione cù un vuluntariu è unu di i so prughjetti di disaster response.

Manifatturi di vitturi nantu à mostra

Acura, Audi, BMW, Buick, Cadillac, Chevrolet, Chrysler, Dodge, Fisker, Ford, GMC, Honda, Hummer, Hyundai, Infiniti, Lexus, Lincoln, Mazda, Mercuri, Mitsubishi, Nissan, Pontiac, SAAB, Saturn, Subaru, Toyota è Volkswagen.

2018 Celebrity Appearance

EXPLOITATION D'ART EXPLOITATION

Un gruppu d'artisti assai notevuli schjarà i so talentu viventi in ART-of-Motion. U caratteru di l'arti caratteristiche più nantu à i 8 000 metri quadri di pittura eccezziunale di gràpiu realizatu in muturi, autò, moda è murali. In più di a pintura di i veiculi à nantu à u situ, mudelli di moda chì ponanu cum'è figurinesi pupulani seranu allinamentu di fusion inventiva è divertimentu. A funzione d'ART-of-Motion seranu nantu à u livellu di u Centro di Cunvenzione.

I so designatori seranu pittura è mural, in tempu reale.

A Superghinzione Tecnulugia Avanzata

U Caratteru di u Salute presenta 65 000 piedi di e innovazioni in a tecnulugia di u muturale è a tecnulugia verde cù a so "Advanced Technology SuperHighway" (ATS). Questu pianu di a storia di a rigioni di suluzione rivoluzioni l'industria di l'automobilistica, cunfundendu l'evoluzione in electricità, hybride, idrogenu, diroliu neve, gasu naturale, etanol, biofuel è tecnulugii avanzati di petroleum. Vede più autucoriu veru ca qualchissia altru domicile, ind'u spettaculu di l'intre indutendu, u SuperHighway di u Cumpagnia di u Salute di u Salone di l'Automobile di u Salone presenta l'esercitu più ambiciosu di u spettaculu per sustene e prumove l'innovazioni progressivi per l'industria di l'automobilistica.

Web ufficiale: www.washingtonautoshow.com

Attività vicine è Cene

U Centru di Cunvenzione di u Washington si trova à pocu pressu à u distrittu di u quartieru di Penn, quale hà parechje musei, ustarii, alberghi, discote, galerie d'arte, teatrini è ei trendy. Questu parte di u Washington DC hà assai frutti fine chì offrenu una larga varietà di cucina da Fusion Americana d'America à l'Asia, à a tarifa italiana o latina americana. Vede una guida à i ristoranti di Penn Quarter.