6 posti divertenti pò piglià un ferries da a cità di novu

"In i barche, i cintunarii è centu chì si cruccianu, ritornu à casa, sò più curiusi di quantu pensu ...". Quessi paroli sputichi da a mente di Walt Whitman cumu di l'ellu squadra di i passageri di u passageru NYC in u so famosu poveru, "Travirsendu u Ferretti di Brooklyn". A multitùdine di furesa quandu anch'ella pensa à circa à ottene più maiò cum'è u sistema di ferries chì serve l'amatu Brooklyn, cù l'altre borough di NYC, espansione per serve una populazione di i più crescente di i novaii.

A popularità hà digià imprudentamente chì i rotuli di u Fiume Stasinu - quessi chì cunnessanu Manhattan à Brooklyn, Queens, è, in 2018, u Bronx - costu u prezzu finu à un viaghju di meteo. O, megliu sempre: u ferry à Staten Island resta in tuttu. E dopu ci sò e battelli chì serve di i viaghjatori è di New Jersey, chì ponu fà per un vornu di u ghjornu interessanti per i visitatori è i lucali simili di circà à scopra l'urganisimu à a porta.

Ferries ùn sò micca novi modi di trasportu; In fattu, tali serviziu per sminurisce Manhattan hà sviluppatu da l'epoca coloniale neerlandesa. Eppuru, i novi viaghji è di a frequenza di e battelli chì sò offerte portanu una nova età per i vittimi nàutici, da, è in questa furtuna cità. Eccu i nostri picks for just 6 of fun places where you can take a ferry to from New York City.