Long Island City (LIC): Quartiere è Storia

Oghje Art Meets Industry and Condos Scugnate

Long Island City in Queensland uccidintali, solu in u Riu Orientale da u Midtown Manhattan è u Upper East Side, hè una di e più spazii vibranti in Queens è di tutti i New York City. I visitori sò venenu per i so musei, artisti per i so alloghji indiscreta, è i residenti per i so vicini è a qualità di vita vicinu à Manhattan. Una larga zona geoggena di assai quartieri, Long Island City hà una storia distinta da u restu di Queens è hè in mezu à una trasfurmazioni maiò.

A trasfurmazioni di Long Island City, però, hè stata annunziata in i storii di i so parechji vicinanzi, qualchissimi tramutati da u sviluppu, altri perversi. Quandu una cità ndipinnenti, Long Island City cumpunìu ufficialmente una cornuta di Queens uccidentale chì includenu 250.000 abbitanti è i quartieri di Hunters Point , Sunnyside, Astoria è pocu più notu cum'è Ravenswood è Steinway.

Long Island City Límites è Definizione

Long Island City cumineghja da a righjina di Queens East River in tuttu u modu di u nordu à 51 ° / Hobart Street, è da a Brooklyn frontera in Newtown Creek in tuttu versu u nordu à u Riu Este. Parechji New Yorkers cunnuscenu l'area da dui nomi: Long Island City o Astoria. A freba chjaranu intesu "Long Island City" quandu sò solu Scanu Hunters Point è u Prudenti Queens.

Long Island City Bieni Estate

I prezzi immubiliarii è a dispunibilità residuale varienu assai è in i distanze distretti.

Astoria e cacciatore hè avè vistu apprezzazione rapida. L'altri, com'è Sunnisettu, sò un grandi valore cù l'opulazioni di trasportu sclusivu. À Still, altri quartieri inclusi Ravenswood è Dutch Kills sò ancu fora di u radar immubiliare.

Cum'è qualsiasi area in flussu, l'abitazione hè una borsa mixta è pò ghjandà immensu in u prezzu in uni pochi blocchi.

Una di e migliori modi per ottene un sensu di i valori di l'abitudini hè di verificà un servitore liberu cum'è u pruprietariu I tarritoriu per i venduti recenti.

Trasportu

Long Island City hè tuttu di circa i posti è hè stata per più di un seculu. Millere è migliori di passageri passanu tutte ogni ghjornu, è assai residenti prusiani i so miglii di 15 minuti à Manhattan.

Queens Plaza hè un centru di u metro importantu cù a G, N, R, V, è W. U 7 e F sò allu manciari.

U LIRR stalla in Hunters Point solu parechji volte di ghjornu, ma sottu a superficie, un tannelu furnisce millaie di viaghjatori di ghjornu à Manhattan.

U bonu Ponte di Hell Gate ponenu u Queens à l'isula di Randall per i treni di mercadera chì curanu in i Sunnyside Rail Yards.

O Queensboro o u 59 St Street Bridge hè una cunnessione libera per i carichi è i camions chì anderanu à Manhattan, ma ùn hè micca strada stante à i so rampi, solu Queens Boulevard. L'autostrada Long Island hè in metu in u Midtown Tunnel in Hunters Point.

Long Island City Neighborhoods

Hunters Point: Hunters Point hè u vicinamentu di a maiò parte di a gente significa quandu dicenu Long Island City. Hè in mezzu di trasfurmardu da una zona industriale in un vechju residenciale prusperatu, cù i prezzi di l'abitudini per falla.

U Puntu Hunters hè in East River, ghjusti in traversa di l'Edificiu Nazziunali, è in casa di u sviluppu Queens West.

Queens Plaza: A bassa di u Queensboro Bridge spits cars in Queens Plaza, u novu "vechju Times Square". Nuvembre di notte sò bachelor centrale cù paquetes di carusi chì cammìnanu è fora di i clubs. Quasi sottupostu sottu à u vastu gungughju metallu di a jungla di u ponte, è cunnisciutu per a prostituzione è di droga, Queens Plaza hè una tristi introducci à Queens, ma un pensamentu pare avventura inevitabbilità cum'è chì l'urganisazione grandi ponenu travagli in l'area.

Queensbridge: U duminiu pubblicu più grande di u New York City, Queensbridge Houses hè a casa di 7.000 parsone in 3,101 appartamentu, in 26 stati belli di sei sei storichi. Hè una di e primi evuluzzioni federale di l'abitudine, aperta da FDR è Major LaGuardia in u 1939.

Queensbridge hè ghjustu à nordu di Queens Plaza è si passa à Queensbridge Park à East River.

Kills Olandese: Un vecchiu distrittu, unu di i primi assentimenti neerlandesi in Long Island, Kills Olandese hè nordu di Queens Plaza, trà Queensbridge / Ravenswood è i Sunnyside Rail Yards. Perchè cum'è immobiliera cercanu di mette in a popularità di Astoria, l'indirizzu Olandese Kills se cunnisciutu in u classificatu com "Astoria / Long Island City". U vicinariu hè una mistura di residenza è industriale. I pruduzzioni bassine predomene, ma blocchi dilatesu è longhi i stretchici facenu una frontiera di Long Island City, anche u grande accessu à e N u W.

Blissville: Ah Blissville! Malgradu qualchì gran nomu, u vignetu induve si decebre. Hè una zona pocu à sudu di u LIE, vicinu à u Cimiteru di Cavaleria è a Newtown Creek, cun una mistura di pruprietà residenziale, cummerciale è industriale. Blissville hè chjamatu da a mità di u seculu XIX u prugramma Greenpoint Neziah Bliss, è cuntinua li sò forti ligami à Greenpoint, pocu più di u Ponte JM Byrne Memorial in Brooklyn.

Sunnyside : Unu di i meglius quarchi in Queensland, Sunnyside hà longu attrae e famìglie à un abitanti di accadè di qualità, cun accès rapidamente à Manhattan sopra u 7 metri. U tarritoriu uccidintali hè industriale cù magazzini e magli di taxi.

Ravenswood: Duratu da u fiumu East, Ravenswood estende a nord da Queensbridge à Astoria. Hè duminatu da i magazzini è di i Ravenswood Houses, un urbanizazioni publicu di 31 edifiziu, sei è sieti storii altri, casa di più di 4000 persone.

Astoria : Unu di i migliori piazze per vivi in ​​Long Island City, Astoria hà trasfurmatu più u più grande vicinu grecu in NYC à un locu diversificatu, cosmopolitanu, poliglottè, accuglienti à i migrati recenti è mudelli stòrici di Brooklyn. Astoria pussedi boni ristoranti è l'ultimu ghjianu di a biera d'antica scola in New York City. Ditmars è Steinway sò duie stini di Astoria. Spessu i belli è appartamenti in quartieri vicini sò benzatizzati Astoria per piglià in a so reputazione.

Steinway
Steinway hè casa di a Steinway Piano Factory . Nta l'anni 1870 l'area hè stata creata cum'è u paese corporativu di l'impresa pianica. Cumprende a tranquila zona residuale in nord di Ditmars, trà a 31a strata è a Strada di Hazen.

Ditmars: Una altra zona residenziale di Astoria, Ditmars hè u centru di a comunità greca è hè in particulare unitarie è e case di e famigliali nantu à u glorioso Astoria Park.

Native Americans è Storia Colonial

L'aria era in la casa di l'Algonquin, chì parlanu nativistici americani chì navigavanu l'Orizzu fiumu in canoa è chì i stradizioni saranu strati cum'è 20th Street in Astoria.

In u 1640, i colonisées holandeschi, parte di a nova colunia neerlandese, si stabbileru a zona per cultivà u travagliu riccu. William Hallet, Sr, hà ricivutu un cuncedimentu in u 1652 è hà acquistatu terra da l'indigghji americani in u quale hè Astoria. Hè u nomu di Hallet's Cove è Hallet's Point, u promontoriu ghjughjò à u fiumu di l'Oriente. L'agriculu ferma a norma finu à u XIX seculu.

Histoire du Século XIX

Ntô principiu di u 1800, i ricordi New Yorkers vènenu à scappari di l'affullanza di a cità è custruìanu mansioni in l'area di Astoria. Stephen Halsey hà sviluppatu l'area com'è un paese, è chjamatu Astoria, in onore di John Jacob Astor.

In u 1870 i paesi è paisoli di Astoria, Ravenswood, Hunters Point, Steinway, votu per cunsulidari è diventate charter da Long Island City. Vinti anni dopu dopu in u 1898, Long Island City diventò ufficialmenti parti di New York City, cum'è NYC hà allargatu i so cunfini per inclusi u quale hè issa Queens.

U serviziu di trasportu regolari à Manhattan hè stata cumentu in u 1800 è hà sviluppatu in u 1861 quandu u LIRR hà apertu u so terminal in Hunters Point. I cullocchi di trasportu stimanu u sviluppu cummirciali è industriale, è prontu fabbriculi fori in a riera di l'Oriente.

Storicu di u seculu XX

In u principiu di u XXu seculu, Long Island City diventò ancu più accessibile cù l'apertura di u Ponte di Queensboro (1909), u Ponte di Hellgate (1916), è i tarri di u metro. Questi ligami impurtanti trasporti stimulanate più crescita industriale, definisce l'area per u restu di u seculu. Ancu Astoria ùn anu micca scappatu di a trasfurmazioni industriale cum'è e putere chì abbicinò nantu à u banca più sittentante di u fiumu di l'Oriente.

Nta l'anni 1970, u diclinu di a fabricazioni in i Stati Uniti era evidenti in Long Island City. Invece chì ferma un grande indùdiziu industriale in NYC, a ghjeneru recente di LIC cum'è un locu artisticu è culturale iniziatu in 1970 cù l'inaugurazione di u PS1 Art Contemporary Art in una prima scola publicu. Dapoi l'artisti scappavanu i prezzi Manhattan è i prezzi di a Brooklyn anu stabilitu studios per Long Island City.

Contemporain Long Island City

I servizii negozii è più abitanti fugliale, ma creanu sempri l'artisti. A torre di Citibank, custruita in l'anni 1980, hè un simbulu di u cambiamentu di Long Island City, è e torres residenziale a Queens West in Hunters Point traure u celu di alta à stà vicinu vicinu. Ancu ancora in transizzioni, assai di Long Island City hà iniziatu à spedizione industria per un maiori sviluppu cummercializatu è cummerciale.