7 cose chì ùn hà micca sapè à u scocu whisky

U whisky, è in particular Scotch whisky, hè unu di i più alchimiesi cumplicati è sfundate chì pudete pruvate. Per i vechji 20 anni, a pupulazione è l'apprezzamentu di u listinu in u Scozzu, invechjatu è un maltu biancu hè sempri criscenti. Sicondu l'Associazione Scotch Whisky (SWA), l'esportazione di Escocia di u whisky malt singulu u 190% in u dicembre à u 2012.

Ci sò clubs di whisky, magazines di u ventu, spezii di u viscuzzu di u ventu è sapienti di u listinu dispostu à scambià tensi di millaie di dòvuli per fiascalli speziale. È per i viaghjatori, ci hè una bona nutizia chì i distilleries più interessanti d'Escocia sò in i siti nutati per a so bellezza, a natura è a natura.

Ùn avete bisognu à esse un scazzete scoccu aficionat per apprezzà u turismu di u whisky in Escocia. Infatti, quantu aghju avutu a scuparta, visitate una distillaria isulana o duie hè a megli manera di diventà una. Più sapere più, u più apprezzà a cumpagnia di a quimmetta chì faci da fà u regnu di u seculu XVI di a Britagna chjamatu aquae vitae - livanti acqua, i capelli di esse scocchetti chjamati uisge beatha è u restu di noi sapi cum'è whisky (senza una " e "se ti piace).

Eccu un pocu puntu chì aghju pigliatu quandu avè visitatu a distillaria Bowmore nantu à Islay.