A Comunicazione Nonverbal: Sì è No in Bulgaria

In a maiò parte di e cultura occidentali, trasfurmà a so punta è a cutturula sò cumpresu cum'è una esprissioni d'accordu, mentre chì movia da parte à u latu cunveys disappegnu. In ogni modu, sta cumunicazione nonverbalu hè micca universale. Avete da esse attentu à cuddà à dì "sì" è muvìtevi a testa, quandu vulete dì "nè" in Bulgaria , chì questu hè un di i posti induve u significatu di questi gestiti sò l'oppostu.

I Paesi di u Balcani, cum'è l' Albània è a Macedone, seguinu u listessu patruni di a priorità chì Bulgaria.

Ùn hè micca solu chjaru secondu chì stu mètudu di a cumunicazione nonverbalica evolvìu di manera diversa in Bulgaria quellu in altre parte di u mondu. Ci hè un qualchì regnu tradiziunale di regali, un di quale hè abbastanza brutale chì offre uni pochi tiurii.

Storia Prussiana di Bulgaria

Quandu cunsidereghja cumu è per quale parechji di i costi di Bulgaria vènenu esse, hè impurtante per ricurdà quantu significativu l'occupazione otomana era per a Bulgària è i so vicini balcani. Un paese chì esistia finu à u seculu VII, a Bulgara si hè ghjuntu sottu u regnu Ottumanu durante 500 anni, chì finita dopu à u turnu di u XX sèculu. Mentre ch'ella hè a demucrazia parlamentaria oghje, è parte di l'Unione Europea, Bulgària hè unu di e nazioni membri in u Bloccu orientali di l'Unioni Soviètica finu à u 1989.

L'occupazione ottumana era un periodu tumultuu in a storia di Bulgaria, chì rese resulte à migghiara di morti è moltu cunghjettu religiosu. Questa tensione tra i turchi otomi è i bulgariiani hè a surgente di e duie teori rigalu per i cumandamenti di bastaghja bulgara.

L'Imperu Ottumanu è a Cabeza Nod

Questu cunse hè cunsideratu qualcosa di un mitu naziunali, chì datanu quandu e nazioni balcani eranu parte di l'Imperu Ottumanu.

Quandu e forze ottumane capture pienghjanu i bughjudi ortodoxos è pruvate à pricate di rinunzià e so credenze riliggiusi cù e spade à i so gule fini, i bulgiani astenicavanu i so capelli è sopravati contru i pali di spada, è s'ammolanu.

Cusì a culpizza di ghjustizia è diventata un gestu sfavillanti di "non" à l'occupazioni di u paese, invece di cunvertisce in una religione diversa.

Un'altra versione di sangue di i manifistazioni di l'Imperu Ottumanu suggerisce chì a cambiamentu di capitale hè stata fatta cum'è una manera di cunfundassi l'occupatori turchi, perchè "sì" si pareva "no" è vice versa.

Bulgarian Modu è Nodding

Qualunque sia a regiunale, l'usu di corse cun "nuddu" è muviva di l'uppurtunità per "sì" persiste in Bulgaria à l'ora oghje. In ogni casu, a maiò parte di i bannini sunnu cunsigli chì i so customizati varia d'altri culturi. Sì una bughjone bellu chì sapi o ella hè parlendu cun un furasteru, ellu puderebbe aghjà à u visitore annullendu i mo movimenti.

Sì avete visitatu u Bulariu è ùn avete micca un forte capiscu di a lingua parlata, pudete bisognu di utilizà gestiti in u ghjustu da cumunicà prima. Solu esse sicuru chì hè chjarificatu quellu gruppu di normi u búlgaro quandu chjamanu cù l'usu (e quali creanu chì si trova) in a transazione di u ghjornu. Ùn vulete accunsentì à qualcosa chì vulete ricusà.

In Bulgaru, "da" (да) significa "si" è "ne" (не) significa nimu. Quandu in dubbitu, utilizate questi frasi d'alcuni ricordati per assicurà chì sia accertata chjaramente.