A Concierge Italiana: Prughjettu Tour

A Concierge Italiana hè unu di i opera di tour di u paese di u paese è i pianificatore di viaghju. Hè un specie in i itinerarii persunalizati in Italia, una passioni per u dirittore Joyce Falcone

Falcone hè stata in affari di più di duie decenni, guadagnatu u ricunniscenza di u industria in u caminu. Fù i so accolati prestigiosi: parechji anni com'è Conde Nast Travaglieranu Italia Specialista è un Agentu di Passaggiu + Aghjettu di A-List.

Cunquiottu annunziu per annunzià cù Falcone nantu à a so fondu, motivazione è a visione di a Salute Italiana.

Q: Quandu l'apparezza in Italia hè capita?

A: Sempre avia un intensu amuri per a cultura italiana. Hè infondatu in mè da u mo babbu. Tutti quattru da i mo aviani eranu immigrati italiani chì vènenu i Stati Uniti in i 1900. Iu grown up hearing colloquial Italian spoken around the house. Chì inspirava una curiosità in mè. Iuiu a l'scola in Siena, chì aumentava u mo interessu. Hè u tipicu junior year abroad.

Q: Quandu avete decisu di entre u cummerciale di viaghju?

A: In u principiu di u 1990, aghju invogliu in viaghju à una guerra. Eru in un travagliu chì ùn aghju micca. Aghju aghju fattu un aghjunghje per un guida turisticu per i Caminetti Paisi. Aghju appreuu pè a pusizione, ùn sapendu esattamente ciò chì l'appià. Una settima dopu, mi dumandinu di andà à Vermont per entrevista.

Aviu tenite un bigliettu à l'Argentina à l'ora. Aviamu avutu pruggettu di marchjà quì da parechji mesi. Vogliu in Vermont invece è entrevista cù i Walkers.

Emu accuminciatu cun elli in Italia un pocu tempu dopu.

Curiosamente, travagliava in Aspen in una zona di l'esqui chì solu hà avutu u travagliu di l'invernu è di l'estiu. L'oppurtunità di esse una guida turisticu durante a primavera è a caduta era un modu per passà l'annu.

Q: Chì significò stu primu travagliu in Italia?

A: Per dui anni, aghju scurtatu gruppi di americani.

Ten gruppi per annu. Eru una guidenza di caminari in tutta a Toscana, in u distrettu di u Lagu di Livia in Sicilia. Hè veramente expanditu a mio prufundità di a cunniscenza è l'aghju.

Dopu avè persu entrevista cun quarchi cumpagnii basati in San Francisco, cum'è Spedizioni Geografi, Backroads e Travel Wilderness. I travagliatu cù Desideru Camini chì viaghja grandu gruppi. In seguitu hà travagliatu cù Smithsonian Study Tours è hà cullatu in u prughjettu di u tour. Aghju aiutatu à creà novi itinerarii.

Q: Hè bisognu chì hà avutu aiutu chì stabilisci a vostra propia cumpagnia.

A: Hà fattu in a so cumpagnia. Aghju cuminciatu u disignu l'itinerarii di u gruppu in 1999. Emu a vendite direttamente à i cunsumatori utilizendu una lista di piccula clientella. Da quessa hà sviluppatu è criscenu. Aghju fattu tuttu ciò ch'ella pudia pudè fattu cunnosce. U mercatu di Internet, presentazione in l'agenzii, punti di pezzi pulitichi in pragu di pocu gruppu.

Q: Qualessu tipu di marketing chì vo site?

A: Avemu blog. Avemu in Twiter è Instagram. Hè impurtante d'acquistà assai visuales fora cun un destinazione cum'è l'Italia. Aghju rededatu u nostru situ è ​​chì hà aiutatu assai. Avemu ancu usatu Google Adwords, in cumbinazioni cù altri strumenti.

Una parte di u nostru attività hè ripetuta clientella è referenze. Facemu un annullariu tutti i mesi chì si passanu à parechje persone.

Q: Quantu hè a vostra città in quantu u persunale?

A: Aghju qualcunu chì si spiega è di vultà in Italia per noi. Spends a mità di l'annu quì. Hè una Costa Amalfitale è Specialista Campagna. E aghju avutu qualchissia altru chì faci a funzione per mè.

Sugnu da 5:00 o 5:30 trattendu cù i nostri contacti in Italia è di scambià messagi. Aghjustassi allora u so tempu. Aiutà à esse bilingue.

In questu business, duvete esse dedicatu è amassi ciò chì fate. Fate micca nè mater chì anu l'ecunumia o qualchissia chì l'altri operatori facenu.

Q: U vostru patrimoniu in Italia vole ancu ghjucà un grande rolu in u vostru successu.

A: A parte di l'aligria per mè hè di pudè esse l'espressioni è cumprende a perspettiva di l'italiani. Puderaghju aduprà sta perspettiva cù i nostri clienti perchè aghju sviluppatu relazioni cù tanti vinditori in Italia,

Tuttu u paese travaglia nantu à relazioni personalizzati. I go over and meet everyone to make sure they know me. Questu si forma un fundazione di cunfidanza. Fate tutte e cose è cumunicà cun elli in a so lingua.

Q: Vi cunzidira un agenti di viaghju o un tour operatore?

A: Ùn aghju micca struitu un agentu. Mi apprezzu u ghjornu caminendu u paese è avete inventatu a parti di l'uffiziu. Invece i cunsigliu un operatore turistu boutique. Vindemu pakicci à i clienti è l'agenzii per vende à i clienti direttamente.

Una cosa chì ci face diverse hè chì ùn vemu micca i prudutti di l'altre cumpagnia. Aghju disinatu tutti cù pruduttori è guidati turistiche chì sapemu da persona.

Q: Is that personal touch one of your major points of distinction?

A: Piglià veramente u tempu per ved ever aspect di i viaghji chì avemu intruduciutu. Questu significa chì passa per tutti l'alberghi, videndu ciò chì si trovanu i letti, piglià tutte e tour. Sapemu ciò chì e strade sò cum'è in parechji parte di u paese. Pudemu dinuncià u tipu di dati chì e persone voli. È questi ghjorni persone anu cercatu assai più ca un giru genericu. Vuleri quarchi memorable when they travel.

Vi fàscenu i sfarenti cheesemakers, andemu in cantine nantu à a righjoni. Hè quelli tipi di trovi chì ci anu usatu. E cose chì a persone persone.

Q: Qualessu tipu di creazione sò avè avè travagliatu in stu mumentu?

A: In l'ultimi anni avemu vistu un ascendante cunfortu 25-30 percentu annu. Hè stata una tendenza rimbucatu reale in u più prestu. Sò veramente listesse per quessa.

Q: Questu tendenzi di viaghju vi vede per Italia?

A: A Costa Amalfitale hè un vende cum'è noi, avemu tante parechje per questa zona. Hè assai tanti offerta. Dopu quarchi ura pò esse in Capri , Pompeii, Herculaneu, Sorrentu , Positano, Ravello è più.

Avemu ancu ottene parechji luna di miele.

Una altra tendenza hè chì a persone vole vacanze activu. Per questu quì ùn dì micca solu un bus ride. Vulenu sperienze un pocu di tuttu, da u ciclistu à andà. A maiò parte di a ghjente ùn vole micca assai storia inclusa. Ma ùn vulianu una mansa di manciari è vinu. Vulenu tuttu è tutte e cose di e cose, cum'è l'occasioni di impegnà un sportu di fantasia per un ghjornu.

Q: Cosa cunsigliu chì avete qualchissia per qualcosa chì guaria un viaghju in Italia?

A: Ricordu chì l'Italia hè spargugliale è avete bisognu di moltu di tempu di guidà assai di l'annu. Pò esse difficiule di vene camere, s'ellu aspetta troppu longu. Avemu cù hotel boutique. Un qualche sò menu di 35 camere. A mo filosufia hè stata a fonte è prumove i picculi hotele boutique sottu 50 palazzi. A maiò parte di i nostri clienti sò in u mercatu di lussu, anu cercatu quattru è e propietari di cinque stelle. Ùn aghju tombatu da i filieri americani per a maiò parti è pruvate d'accede cù i prugetti italiani più chjuche.

Eccu sò e prupietà chì u mondu sanu ti piace. Hè grandu caratteru è integraiu architecturale. Vulete riservà almenu cinque sorte. In oltre ùn trovi chì sò oghji esse aghjustati o solu sò suites left.

Invernu ponu avè una finestra più curta. Un mese da fora pò ancu esse ok. Quandu si freti chè vo site una cosa più faciule à truvà ghjunghjenu hotele. Ma ricurdativi chì assai oghji acchjianu durante l'inguernu, soprattuttu s'ellu hè vicinu à un lavu.

Q: Quale tipu di cose avete bisognu di sapè prima di piani un itinerariu?

A: Avemu bisognu di sapè chì i clienti sò stati primi è qualchissimu tipu di viaghju chì cercanu in qualità di qualità. Ùn ci hè micca bisognu di esse spiegatu in valore di dolore. Ma hè impurtante cunnosce i tipi di viaghji di viaghju chì anu pussutu è ciò ch'elli sò adatti.

Per esempiu, quantu tempu libbratu duve? Quantu prestu questu tenenu? Hè u so primu viaghju in Italia o a so dicè viaghju?

Inoltre, si puderanu vendu à noi cun un budgetu chì aiuta. S'è avemu travagliatu cù un agentu chì ùn parlerà micca direttamente à u cliente. L'agenze ùn ci ponu più infurmazioni quantu pussibuli nantu à i clienti, i so età, i livelli di fitness, è simili. Vulendu suggerisce l'attività bona.

Q: Quandu hè a più bona volta per visità l'Italia?
A: Qualchidunu di i migliori di u viaghju di u viaghju di u 15 di ghjornu. Tutte e scola ùn sò micca scatti, perchè ùn avete micca una affluenza di famiglie chì piglià assai spaziu. Aghja à a mità di maghju à a prima simana di ghjugnu hè un pezzu bè. Inutili, a caduta hè un bonu tempu. Hè veru fabulosa. Avete vinu granni vinu da a mità di Settembre à u fini di Ottobre. Hè una di e prime volte per esse in Europa.

Q: Chì sò qualchì di i vostri itinerarii più frequenti?

A: Disinziamu moduli mini-viaghju chì ponu esse cumminati nzemi. Una maghjina postu hè trè ghjorni in a Tuscana occidentali. Visitemu u Teatru di Silence, in Lajatico, Toscane. Hè a cità nativa di Andrea Bocelli. Accuminciò u teatru, chì ghjè un amphitheatre di aérobicu, per fà u cummerciu in a so cità di casa.

Trovu ghjunti trà bellezza in tuttu u paese. I posti chì tornanu centu anni chì anu sempre u vechju chinu. Ma, ci hè una nova Italia d'alta tecnulugia chì sò bè. In pocu in ogni cità, vede rienvisioni chì aghjunghje vechta struttura architetturistica cù novi aspetti di u tecnulugia d'alta tecnulugia.

Q: Chì viaghju di train. Hè veramente un passu longu in l'ultimi anni, certu?

A: Sì, hè assai piacevule. L'Italu è l'Eurostar i treni d'alta velocità hà purtatu u paese più vicinu à u visitore. Per quelli viaghjatori chì vanu a logistica insegna, sò una scelta bona nantu à a scelta. Hè una risata per visità e trè arti cità cù trene. Florencia o Veneza pò esse fatta cum'è un viaghju di ghjornu o un spider trip assai faciule.

Per i viaghji di primu tempu, avemu un itinerariu à e trè arti cità è forsi un ghjornu o dui in u campu toscane. Ogni agenti pudemu vende.

Per più destinazioni unica cum'è Puglia o Sicile , hè più forte per un agentu per vende s'ellu ùn avè fattu u viaghju propiu. Hè bisognu di esse cunniscenze persunale per embellishà cù e dettagli.