Meroë Piramidi, Sudan: A vostra guida à una maravigia scurdata

L' antichi piramidi antichi d'Eggitu sò famose in u mondu, è sò in sensu unu di i più buscati per i visitori overseas in Africa. A Grana piramide di Giza, per esempiu, hè ricunnisciuta com una di e sette maraviglii di u Mondu Antico è resta una di l'attrazioni turistiche maiori di l'Eggittu. In i paraguni, i piaghjevani di Meroë di Sudan sò pocu cunogenu; e anchi, sò menu dispiacuti, più numerosi è carcu di storia fascinante.

Situatu circa 62 miles / 100 chilometri à u nordu di Khartoum vicinu à e ciumi di u fiumu Nilu , Meroë hè casa di casi 200 piramidi. Si custruìu da vasti blocchi di arenisca in u stilnu Nubianu, i piramidi si sò assai distinti à i so contrapartiti eggiani, cù basi più chjucchi è più crescente. In ogni casu, sò stati custruiti per u listessu propiu - per serve com'è u locu di funerali è a dichjarazione di u putere, in questu casu per i re e revinni di l'anticu Regnu Meroìticu.

Storia incredible

Cumpostu trà 2.700 è 2.300 anni fà, i piramidi Meroë sò una relazione di u Regnu Meroìticu, cunnisciutu ancu u Regnu di Kush. I rè è i riginesi di stu pirìudu dumande entre 800 aC è 350 dC, è hà influinzatu annantu à una vastissima zona chì includia a maiò parte di u Delta del Nilu è righjose finu à u sud di Khartoum. Duranti stu tempu, l'antica cità di Meroë servìtu comu u centru amministrativu miridiunali di u regnu è più tardi cum'è a so capitale.

U più anticu di i piramidi di Meroë hè anticipatu da quelli in Eggittu da quasi 2 000 anni, è com'è esse assai accettatu chì l'anziani fu inspirati da questu. Infatti, a cultura primitiva mudelica hè influinzata da quella di l'Antigianu Eggittu, è prumessa chì l'artiggiani egiziani anu cumissioni per aiutà à custruisce e piramidi in Meroë.

In ogni casu, e diffirenzi estetichi trà e piramidi in i dui locu indicanu chì i Nubiani anu avutu ancu u so propiu stili distinti.

E Pirmidi Hoxe

Mentre chì e furmazioni attraversati in i piramidi mosciate chì a reale meroìticu foru ammuntuati è ammucciati cù una ricchezza di tesori chì si trovanu biriziani, armi, mobili è ceramica, i piramidi in Meroë sò nuvamenti di tali ornamenti. A più parte di u tesoru di i tombi era sacchighjatu da i cuccubbi gravii in i tempi antichi, mentre chì l'archeologi senza scrupulous è l'espluratori di i 19u è 20 seculi rempljunaru quellu chì hè stata in una seria di scavi.

A più notori, un espluratore Italianu è u tesoru di cacciatore chjamatu Giuseppe Ferlini hà causatu dannu irreparable à i piramidi in u 1834. Trasi senti di i stashi di oru è l'oru ancu chì u rumore di esserà chjucu in quarresi di i tombi, utilizza l'explosivi per sopra e sopra à parechji piramidi è à nivulanu l'altri à a terra. In u cartulare, crede chì vandalizò più di 40 piramidi differenti, dopu vendi a so ricerca à i musei in Germania.

Malgradu u so trattamentu curretta, molti di i piramidi di Meroë sò sempri stand, anche parechji aparicenu decapitatu com'è u risultatu di l'sforzi di Ferlini.

Altri si sò ricruttini, è dà una maraviglia insight à cumu si devu guardianu annantu à u pianu di u regnu Meroìticu.

Cumu ellu

Eppuru u Meroë Piramidi sò sensu induve situate fora di a strada battezza, hè pussibule di visità da ellu stessu. Quelli chì sò cù un vechju pò mancu appena duie - da Khartoum, u viaghju dura pocu 3.5 ore. Quelli chì sò dipendenu in u trasportu publicu pò truvà u viaghju più difficili, in ogni modu. A modu più affidatu di pianu di un viaghju hè di piglià u busu da Khartoum à a chjesa di Shendi, poi ghjustu nantu à un taxi per i 47 km / 30 chilometri à Meroë.

Ufficialamenti, i visitori avè bisognu di ottene un permessu per visità e piramidi, chì pò cumprà da u Museo Nazionale di Khartoum. In ogni modu, i rapporti anecdotarii di altri viaghjatori dirivanu chì i permessi sò raramente verificati, è si pò cumprà da l'arribata si ne necessariu.

Ùn ci hè micca cafè o vapore, perchè è sicuru d'aghjunghjite e bè d'acqua. Oltremente, parechji operatori turistici facenu facilità a vita per offre un itinerariu scentificatu tutale chì incorpori visita di u Meroë Piramidi. L 'itinerarii recomandati includenu Tour tour d'Encounter Travel Tours; Meroë & The Pharaohs of Kush, tour de Corinthian Travel.

Staying Safe

Viaghjà cù un tourista turisticu hè ancu u megliu modu per assicurà a vostra salvezza. A l'epica di scrivite (ghjinnaghju 2018), a situazione pulitica in Sudan ponenu l'alivi di u paese insegenu per i viaggi turistici. U Dipartimentu di Statu di l'EE.SI. hè issuatu un cunsigliu di viaghju di u Livellu 3 per via di u terrurismu è l'disturbazione civili, è ricumanda chì i viaghjatori evitenà a regione di Darfur è u Nilu u Nilu in meridianu. Mentre chì i Meroë Piramidi sò situati in u Statu di u fiumu di u Nilu Micu più sicariu, hè una bona idea di verificà l'ultimi avisi di viaghju per annunzià un viaghju à Sudan.

Questu articulu hè aghjurnatu è riimpiutu in parti di Jessica Macdonald u 11 di jinnaru 2018.