Bahamas Gay Pride - Freeport Gay Pride

Celebrazione Gay Pride in Bahamas

Eppuru chì spessu prutteni di parte di u Caraibicu, u Bahamas hè un arcipelagu cumposta di quasi 700 isula chì sò situati in l'Oceanu Atlanta, menu di 70 chilometri est di a costa Florida. A cità di Freeport (27.000 population), chì hè nantu à l'Isula Grand Bahama, hè statu u locu prugramatu per una festa di l'Orgogio Gay di Bahamas in settembre di u 2014, hè lucinale est di West Palm Beach . Sfortunatament, dopu chì i organizatori ricuviani minati di morte, l'avvenimentu hè statu annullatu, è ùn sò nant'à u pienu di prumove l'avvenimentu, ma ùn si puderebbenu imagine un tempu in l'avvene chì ùn hè micca pocu distanti chì i Bahamas puderanu esse pussuti un Gay Festa d'orgogliu senza una retazione negra, bigotica.

L'inaugurazione Bahamas Gay Pride, cunnisciutu cum'è Freedom Weekend Pride in Paradise, era stata ppianuata per esse postu nantu à u Weekend Labor Day, da u venneri, u 29 d'Agostu, à u luni, u 1 di sittembri in u Viva Wyndham Fortuna Beach, chì era ancu offre un packed pride speciale chì includeu trasportu aereu è terrestru. A Viva Wyndham hè stata una di sti paesi di u paese di l'isula di u megliu di l'ùltima LGBT è vale degnu di qualunqui cunzidiri si vi planificà un viaghju quì.

Ci era parechje fugliali cun l'amuri Pride è ghjunti prediletti per u findi, cumpresu un Parti White, Partitu di Spuma, Parti Platja, Parti pijama, un cruise per barche Pride, è dui persone d'arrabbià. L'avvene era esse organizatu da SASH Bahamas, una associazione non lucrativa cun una missione per aiutà à ghjunghjenu a diffusione di i STD è HIV per "dirigenu i cumpurtamenti è attitudini in Bahamas".

Cum'ellu fussi u casu cù parechje altre nazioni isulane in questa parte di u mondu, l'omosessuali anu ricivutu trattamentu maleficu, storicamente, in a Bahamas - hè una nazione pocu cunzura in quantu à tematiche sociale, è parechje incidentati di a discriminazione è ancu a viulenza contr'à i lesbiani è l'omosessuale sò stati posti annantu à l'anni.

Ùn hè micca stupidu chì l'annunziu di una festa di l'orgugliosi in u paese riceve una bona rete di rivoluzione. Per d 'altra banda, hè stata abbastanza di prugressu, cù relazione consensuale di u mondu sessu chì sò legalizati in u 1991, è o menu raporti lucali LGBT permessi di serve in l'espanzioni armati Bahamas.

A nazione hà sempre aduprà un modu per andà, ma ùn ci hè nisuna lee di antidiskriminazione in u locu, è ùn sò parechje persone è legale ricunnisciute.

Bahamas Gay Resources

Dognu dettu u spruce, se à quì in tempu dirittu difficultu, i gays tratti è i lesbiani anu ricivutu in Bahamas, u paese ùn hà micca un granulamentu di ricerca in linea è stampatu chì dettu cunsiglii gay-friendly. Hè sperendu chì sta prima Bahamas Gay Pride averia aiutà u ballu rotanti, è forsi eventualmente, se un novu avvenimentu hè chjucatu, e cose cuntenenu per trasfurmà in una strada più larga è d'accetta. Un articulu assai utile in u paese pare à GlobalGayz.com, scrivi manera chì e cumunità LGBT hà trattatu in Bahamas annantu à l'anni. Un recursu online politicu è suciale assai utile hè Bahamas LGBT Equity Advocates, un gruppu di sindacancia lucrativa basatu in Nassau. Per l'informazione turistica generale nantu à Freeport è Grand Bahama, visitate l'Isuli ufficiali di u Bahamas turismu di u Grand Bahama Island. È ancu esse sicuru di verificà a sana di Guida di Viaghju di u Guvernu di Margot Weiss, in a sana di u viaghju caratteristicu di u Meditarraniu.