A Creepy City of the Dead di Glasgow

U Creepiest Place in Escocia ùn hè micca Loch Ness

Quandu pensate di i spugliate spavintusi in Escocia, u primu chì si tratta dinò in mente hè Loch Ness. Questa seria una presenza imprecisa per una variità di razze, è u fattu chì Nessie ùn hè micca esse unu d'elli.

In fattu, Loch Ness hè assicuramente bella, particularmente in ghjorni sole, quandu u celu blu contrarizza l'abject blackness di l'acqua. A cosa più scurdata chì pudete vede in Loch Ness hè u numeru di i turisti chì cippulugianu, o i prezzi di assai di i risturanti è di pensioni vicinu, in particulare durante i mesi di l'estate.

Per esse sicura, l'attrazione crescente in Escocia hè una chì si trova in u centru di a cità più grande. Hè disputablè una cità in è di ellu stessu, bè, se ti succeranu à esse mortu.

A Storia di a Necropolis di Glasgow

Cumu avè cuminciate à andà in Oriente da a Catedrale icònica di Glasgow, a Necropolisete s'assumiglia à un cimiteru ordinariu-una grande, ma nunda particulari particularmente. A so creepiness è u grandu minùsculu, a storia di a Necropolis hè in particulare alloghja.

Specificamenti, a Necropoli data di l'era vitturiana, cun a custruzzione di u cimiteru di Parigi Père Lachaise, chì a apertura pressurita l'autori britànnici in a custruzzione di più cimiteri, è in sibbiri i persone per elli. Chì, vi pudete discutà, hè stupente è in sè stessu.

Residenti notabili di a Necropolis di Glasgow

U prufittu u cimiteru hà fattu. Mentre ùn anu pricate exacte sò dispunibuli, anzi di cennii modelli moderni, u cimitèru era cumpletu dapoi 1851, solu 19 anni dopu apertu.

Parechji di l'arradicati chì cumpienu sta cità notoria di i morti sò in notabile è di elli.

U monumentu più ospiti, una cullizzioni dòrica di 12 piedi nantu à u cima di u muntagnolu commémorate John Knox, u fundatore di u Presbyterianismu Escozzu. Particularità famigliali eccettu, a Necropolis alsou cuntene memoriale à i suldati chì anu ricivutu a Victoria Cross, veterani di a Guerra Coreana, è ancu una generale per i zitelli morti.

Ùn hè micca qualcunu di i residenti (pudete dì chì annantu à i pòpulu?) Di u cimiteru chì sò famusi. Architetti celebrati cum'è Alexander Thompson, John Bryce è David Hamilton, cunzidenu Glasgow di "u babbu di l'architettura", disinni tombi in a Necropolis.

A visite a Necropolis di Glasgow

Comu chjamatu annantu à l'introazione à stu articulu, a Necropolisu hè ghjustu in u core di Glasgow. Quandu si avvicinà a Glasgow Cathedral, chì hè probabilmente l'attrazione più notraversu in a cità, a Necropolisi si trova pocu à pocu pressu, hè menu di un passatu di cinque minuti.

Comu a Cattidrali, a Necropolis hè liberu di ingressà è ùn nè micca bisognu di qualchì muzzina. In più di e lontenichi lontichi è a creepiness generale, a Necropolis ofrece boni veduti di u restu di Glasgow. I dui attraziu s'accutanu ancu cù tematichi: A cattidrali hè gòtica, è hà custruitu nantu à una versione medievale più meditatissima, cusì visitate e trè d'queste postu permette à vede una larga intrata di a storia architetturistica di Glasgow.

Inoltre, quandu qualchissia di l'altri attraversu di a cità ùn sò micca bè sbattendu sottu a ciele di ciumi tipicu di a cità, a Necropolis veramente brilleghja sottu à elli, com'è paradossuale quantu pò esse.