A Galleria di u Girmania di Berlinu

U muru di Berlinu, una Piece d'art

A Galera di u livante di u lugubriu (in qualchì tempu scurciato à a ESG) in Berlinu hè a più larga di a seccione di u muru di u Berlin icònicu. Unu di l'attrazioni turistichi maiori di a cità , hè issa memoriale di a libertà cù i cuntributi artisti di artisti di strada internazionali ricunnisciuti in u mondu.

À 1.3 kilometres (quasi un chilometru) à longa, questa hè una di i più grandi di galerie aperta in u mondu. Ma hè statu questu instrumentale in a divizia di l'Orienti da u West Berlin.

Impressu nantu à a storia di a Galeria East Side di Berlinu è cumu avete averà a vostra visita.

Storia di a Galeria Orientali

Dopu chì u muru hà pricisatu in u 1989, cintinara di artisti di tutte e mondu venenu à Berlinu per trasfurmà a mutazione in un pezzu d'arti. Coperri u latinu di l'antica fruntiera chì era statu intouchabble finu à quì. Ci sò più di 100 pittura nantu à 118 artisti di 21 stati differenti, chjamati Kunstmeile (art mile).

In ogni casu, u legatu di u muru hè distanti da un intouchate. Sfurtunatamente, e grande seccione di u muru hannu statu danatu da l'erosione, u graffiti, è i cacciaturi trofè chì anu chip off small pieces to bring home as a souvenir. Per piacè, ùn fate micca quellu .

In u lugliu di u 2006, una piccula parti di u muru hè stata cambiata per offre accessu à u Spree River per u stadiu di u novu monster, O2 World, chì accodava di tuttu da Madonna à l' Eisbären , u gruppu di hockey di Berlin. Una altra sección hè stata eliminata in marzu di 2013 per fà modu per appartamenti di luxe.

Unipochi di u travagliu artisti anu distruttu senza avvisu è u cunsumismu è a gentrificazione toccu stu munumentu impurtante classificatu a cumunità. E manifistazioni pacìbuli (incluída l'apparenza di l'unu è solu David Hasselhof) riturnaru u travagliu, ma a sizzioni hè stata eventualmente eliminata.

Oghje, u muru hè sempre un attraente di striscia tra Ostbahnhof (Stazione Train Station) è l'stesu Oberbaumbrücke chì manca à u fiume Spree . Per u 20 anniversariu di a cascata di u Muro di Berlino in u 2009, i pittori più amatu hè stati restaurati è priservatu è sti travaglii sò sempre tocchi periculu.

I traghetti curati ùn permettenu un accessu mejoru à u fiumu è sta strada di u fiumu hè diventatu un incontru idilicu incù stanzi di furnitu è ​​souvenir è assai pezzi d'erba di prossime per pattà. U spalle di a bola hè ancu adurata cù amatuer graffiti chì prova l'arte di a via hè vivu è bè in Berlinu. Questu hè ancu u locu di un pirate di u pirate temàticu è di a ristorante, invece di a Hostelboat d'Eastern Comfort.

Studi di a Galeria Orientali

I murali riflessu a turbulente storia tudisca, è assai pòrtanu i slogani di a pace è a speranza. I cartoni brillanti di Thierry Noir sò diventati simbulu di a cità è ponu esse riplicate in numerosi souvenirs .

Un'altra icònica pittura hè " Der Bruderkuss " (Fratellu petru), o "Mi Diu, aiuta per sopravvive stu amore mortu" da Dmitri Vrubel. A mostra u bussu fraternu trà l'ex-dirigenti suvièticu Leonid Brezhnev è u Primu Ministru d'Italia orientali Eric Honecker.

Un altru piacè di giuvanotta hè Birgit Kinder's "Pruvate u restu" chì mostra un Trabi d' alemanu orientale scappatu sopra à u Muro.

Tips per a vostra visita à a Galeria Orientali

Accogliu a vostra tour da a Galeria East Side in Ostbahnhof è cammina cù u muru finu à ottene u ponte, Oberbaumbrücke. U Stazione di Metro di Warschauer situatu à u nordu di quì è hè una altra opción per induve cumencia a vostra tour.

Address: Mühlenstrasse 45-80, Berlin - Friedrichshain
Cumu acquistà: Ostbahnhof (linea S5, S7, S9, S75) o Warschauer (U1, S5, S7, S75)
Cuntu: Gratis