A parolla greca è a tradizione di "Kefi"

Kefi (ancu chjamatu ghjustu kephi) hè stata scritta da parechji grechi chì significanu l'spiritu di gioia, passione, entusiasmu, spiritu, emozioni forti, o frenesie. Kefi adopta assai formi è hè generale, ma micca sempre, assuciatu cù l'espressione di emozioni pusitivi o divertenti.

U costumbre di i platti smashing hè cunsideratu una espressione di kefi quannu l'ànima è u corpu sò intruppessi cun una esubitu chì devi truvà un outlet, è cusì hè ballu cù un vetru di acqua equilibratu nantu à a testa.

Duranti l'annu, i citadini di Grezia anu adduzzu una quantità d'espressioni è sfarenti diffusione di questa parolla pocu populari.

Ch'ella sia assicurati o micca, assai turistere à a Grecia anu circà u so propiu spiritu di kefi, chì pò esse truvatu in una spiaggia amatori o in una taverna greca. Sè vo site di pianificà un viaghju in Grecia, questu annu, ùn anu a paura di infettà cun "u spiritu di Grecia", u cuncettu casi indefinibile di kefi durante a vostra sughjettu.

Usi di Kefi in Cultura Greca

In i tempi antichi, i maenadi frenzii (matrons) seguenti Dionisiu pò esse cunsideratu d'eserciziunà una versione più sangue di questu cuncettu di passione abbassante è entusiasmu. In i tempi muderni, pudaria pinsate di l'emblematicu imaghjini di Zorba chì balla nantu à a spiaggia in Creta in a film "Zorba u grecu", ancu ancu ciò chì porta una diminuzione di duluri.

U fattu hè, qualchì grecu dicenu chì kefi ùn hè micca solu qualcosa chì sperete in tempu di felicità, ma hè una energia chì mantene ancu quandu e cose sò duros.

Dancing in the rain, per parlà. Hè una idea culturale incubata per esse positiva, è puderebbe sse in casu in a cunvegazione quandu l'amichi sò prestu pè saldà ballà o solu avianu un veru ghjornu grandi à u travagliu.

Mentri kefi pò esse traduzzione a "fun" o "jovialità", assai persone grechi cunfurmanu à kefi à esse unicu caracterìficu grecu, un elementu magicu d'esse in Grecia, diventendu a cultura è diventendi cum'è nimu in u mondu pò .

Altru Common Words Greco Sparte Fun

Mentri kefi hè l'essenza di divertisce in Grecia, ci sò parechje altre persone è frasi populari chì i citadini siciliani usanu per parlà di e so attività favurita. Questu relatatu à u kefi, a parulla meraki hè una altru palatina tradutta di traduzzione per ciò chì si fa è i beneficii chì l'alegria hà in u vostru travagliu di travagliu.

Per d 'altra banda, paratzatha hè utilizzatu per riferite à e persone chì viaghjate, chì ghjè un altru modu chì parechji grechi l'anu divertitu quandu ùn sò micca esse ballati o fustigazione in u so tempu fora. In u risultatu, truverete assai posti d'esse aperti è i spazi pubblici in i citadi grechi populari in Atene o Miconos. Pudete ancu riferisce à e persone chì siegenu à queste stallazioni com'è " aragma ", chì hè una parola slang greca chì significheghjani a cosa chì "chilling" o "hanging out" in America.

Vulete ancu vulete sapè qualcunu saluti grechi prima di pruvà, è a più impurtante di queste hè yia sou , chì significa "bona salute" è si usa un modu informale per esse "hello". Quandu avete prontu à sparse ancu, pudete dì un " filia " amici chì significa "braccia" è hè utilizzatu com'è modu di dicinu addiu in Grecia.