Kingsley Holgate

A Moderna Day African Explorer

Kingsley Holgate hè un ghjornu mudernu Africanu Explorer in a tradizione di i primi acupunure Victorian. In l'ùrtima decennata hà cumportatu parechje expedizioni in u cuntinente viaghjate per pede, canoa, bicicletta, raffia inflatable, dhow è Land Rover. Hè trattatu di banditi, fauna salvatica periculosa è parechje battelli di malaria per seguità à i passi di u so eroi David Livingstone. Cù a so porta di a marca, grisgiu grey grisa, Kingsley hè sparatu in fotograficu cù un calabash Zulu traditu chì si sceta cun l'acqua per inaugurà ogni viaghju.

U calabash hè stata fatta nantu à l'avventura è a riescita successu, l'acqua hè spartu in un ritu raligratu.

L'Expedizioni di Kingsley Holgate

Cape Town à Cairo

Una di l'avventura maiò di Kingsley era un epicu di a Cape Town à u Cairo. Un viaghju chì hè difficiule solu per a tarra, ma Kingsley hà decisu di fà u viaghju cù barche à inflate nantu à i navigazioni interni. Kingsley rende di sta viaghju:

"Emu cumpostu u calabash in una forza di deci gale off Cape Point, hà avutu u nostru modu in tutte e fossi di a Costa Sudafrica: ghjorni, settimane è mesi seguità comu avemu chjamatu i nostri barche QE 2 è" Bathtub "in stranguli è stradi navigabbli in Africa. L'Okavango, u Zambesi da a fruntiera angolana à u Mari, u fiumu Shire, Laghi Malombe, Malawi, Rukwa, Tanganica, Eduardu, George, Albert è Victoria. In u Serengeti seguitonu a migrazione più grande di a fauna in u mondu. prisenti e Jon, i medici anu apprezzatu per riggistà un ingridimentu di quinina da un arbre, avemu assicutatu più d'una volta, è prestu hà aprì à sordi è cume assai. Crocs è hippos eranu i nostri cumpagnie constanti.

U Zambesi in u Passstep di Livingstone

Kingsley attraversu ancu u cuntinenti in i passi di Livingstone è Stanley cù i barche à inflatori per navigà u fiume crocodile infested Zambezi. Eccu un pezzu di l'spidizioni Zambezi:

"Pigliò una settimana di negoziate è avè u Capità Morganu cù l'UNITA prima ch'elli ci permettenu u fiumu in Angola. Emu smashed a gear box in i rapidi è seguitò currenti cù una sola barca. Fu arrossatu da UNITA, Gill e Ross sò stati abbandunati cù a barca, l'ora di interrogatori è finalmente liberatu perchè noi chì ti piace à voi è ùn avete mai in folla "dissenu. Un helicoptru di l'ONU ci ritrova nantu à u fiumu. Avianu intesu dì chì era mortu. Gill impugnatu ogni offre, cù una marca nantu à u pontone, 56 cascate, rapide, trappoli, arbuli à culori, rochie è logs.

Capricorne Adventure

In u 2003 Kinglsey hà decisu di piglià a so famiglia in u mondu nantu à u tròpicu di Capricornu. In i so parolle ...

"Dopu intru u crucifissivu di a linia di ferruviu tra Maputo è Zimbabwe vicinu à Combumune, una stazione nantu à a linea chì a tradizione di i fiori e di u carbonu avia stennutu una simana per un trenu, attruvanu di passà u Limpopo da Land Rover, solu avè a ghjustizia di l'embiu. in bicicletta è i tubi di gussera inflatable ".

Raindrille Africane Expedition (ghjugnu 2005)

L'ultima spedizione di Kingsley Holgate hè una aventura umanitarii. U so squadra navicà in i muderni tradiziunali à longu a costa est di l'Africa da u Mozambique à a fruntiera di u Kenya / Somalia. In u viaghju distribuzenu moschizette imbottitatu in l'annullamentu di l'insetti è ancu altri prodotti anti-malarii.

A malària hè l'assassinu più grande di l'Africa è una reta moschja simplice vaju finu à una vita salvata. Kingsley usa un cumandante di lingua swahili in i dhows è un cunvoyu di Land Rovers chì porta i mosche di seguità cumu megliu puderanu. U calabash hè longu per u ride è avemu da cuntrollà cù ellu finu à chì u viaghju hè cumpletu.

Eccu l'ultime novu di Kingsley à u tempu di scrittura (settembre di u 2005):

"Avà par ciò chì avemu qualchì volta hè risicatu a vita per salvà a vita - rimbugghinu una di e Landys, però hà retrou nantu à e so roti è hè bella - Trisci da i membri di l'expedizioni cum'è mè sò stati cun di malaria - Ulceri tropichi sò Ordine di u ghjornu - Ci hè parechji ghjorni chì a navigazione hè un pocu scary è, postu di sicuru, Bruce hà rinunziatu di pruvà à salvà un mutore fora borda, hà riabilitatu bè è avemu a mancavanu à ellu è di sicuru, aspittà d'uniu cun noi una volta. In più di questu, hè una grande avventura è uttene à pena!

Per più di Kingsley Holgate ...