Una breve guida per l'epichi di u Tarantula di l'Africa

Se planeanu un viaghju à l'Africa , u tempu hè spessu un fattore impurtante. In l'emisferu nordu, u clima hè generale stabilitu da quattrucentu stagione: primavera, estate, caduta è inverno. In parechji paesi africani, in ogni casu, ci sò solu duie stagioni distinti: a staghje è a staghje secca. Ogni cunterna e so propri caratteristiche, è sapendu ciò chì sò ghjè una parte fundamentali di riesce u vostru vacanze.

A più bona volta per Viaghju

U megliu per u viaghju dipende di ciò chì vulete da a vostra avventura africana. In generale, u più bonu tempu per andà in safari hè in u tempu in staghjunatu, quandu l'acqua hè scarsu è l'animali sò obligati à congreghjunghje intornu à i pochi fonte di l'acqua di l'essenziali, facenu più faciuli à vultà. L'erba hè più bassu, chì face una visibilità ottima; è e strade di e stradunettu sò facilmente navigati, aumentu e vostre chjassi d'un salvaticu riescita . In più di l'incomodità di quacchi occasione mullizzu, i vittimi di staggiuni chjappi sò espertu d'altu umidità è in occasione inundazioni.

In ogni casu, sicondu u vostru destinazione, a staghjoni secca anu da i so propii poutendi, chì varienu da u caldu intensu à seca severa. Spessu, l'epica di ghjuchjata hè u tempu più scenicu per visità i piovuli salvatichi di l'Africa, cum'è pruduce i fiori fiori è fracicate di raspberry per turnà verde. In parechji di i paesi di u cuntinente, l'ora di staghjoni coincide ancu cun a prima volta di l'annu per vede animali giovani è una varietà grandore di i pani .

I raghji sò spessu curtmethi è bruttuli, cù assai sull'acqua in tra. Per quelli chì sò nantu à un urdettu, l'alloghju è i viaghji sò spessu a pagu in questa ora di l'annu.

Tempi Sevi e Chiochi: Àfrica di u Nord

Part di l'hemisferu nordu, staghjunali di l'Africa di u Nordu anu migliu per i vittimi Occidentali. Ancu s'ellu ùn hè micca una staghjone chiuvuta in quantu, l'epica di l'annu incù a più prucipienti coincide cù u nordu di l'Africa di u Nordu.

Da settembre à marzu, e custieri sò vede a maiò chiavi, mentri assai destinazioni internani sò sicundutu per a so vicinanza di u Desert di u Sahara. Questu hè un bonu tempu per quelli chì aspittàvanu a visità e tombi è monumenti di l' Eggittu scorching, o per piglià un safari di camellu in u Sahara.

I mesi d'istati (ghjugnu à sittembri) sò a staghje secca di u Nordafrica, è sò carattarizati da quasi nisuna precipitazioni è e altri tempi di u celu. In a capitale Maroccu di Marrakesch , per esempiu, a tampiratura freti di u 104 ° F / 40 ° C. L'altitudine altìssima o a breeze custiera hè necessaria di fà u sopra sopra sopra ghjustu, perchè e platea o muntagna sò a megliu opzione per i visitori di l'estiu. A piscine o l'acuratezza hè una bisognu di u circonu.

More About: Meteo in Marocco l Meteo in Egittu

Tempi Sevi e Chiochi: Africa Estu

A staghje secca di l'Africa orientale dura da lugliu à sittembri, quandu u tempu hè definitu da ghjorni assulitivi e chjudi. Questu hè u megliu tempu per visità destinazioni famigliale di u safari, cum'è u Serengeti è u Maasai Mara , anche ottene opportunità di cunnessione di u ghjocu fate ancu u tempu più caru. Questu hè l'inguernu à l'emisferu miridiunali, è com'è tempurale hè più frescu ca l'altri tempi di l'annu, facendu per i ghjorni bjosi è i noches chilly.

U Tanzania sittintriunali è u Kenya anu sperienze staghjoni chiuvuli: una tempura chiuva di a staghjoni duoppu d'aprili à ghjugnu, è una staghje spiegata sporadica di ottu à decembre. I destinazione di u safari sò più verdi è menu dispiacuti duranti sti periodi, mentre chì u costu di u viaghju dipende significativamente. Da aprili à ghjugnu in particular, i visitori evitari l'uccidintali (chì hè tuttadu è umidi), è i bomi di Rwanda è l' Uganda (chì spiranza di e torrenza di e inundazioni freti).

Ogni stagione furnisce l'opportunità per vede parechji aspetti di a migrazione famigliali di u fiumu di l'Africa orientale .

More about: Meteo in Kenya l Meteo in Tanzania

Tempu E Piova Chjave: Corno di l'Africa

U clima in u Corno di l'Africa (includendu Somalia, Etiòpia, Eritrea è Djibouti) hè carattarizatu da a geugrafica muntosa di a regione è ùn pò micca esse diticciutu.

A maiò parte di Etiòpia, per esempiu, hè sottumessu à sente stagioni chjosi: una curta chì dura da farraghju à aprili, è una più longa chì dura da mità di ghjugnu à a mese di settembre. In ogni casu, certe locali di u paese (specificamente u Desert Danakil in u Nordu) raramente vede nudda scuria in tuttu.

A Rain in Somalia è Djibouti hè limitata è irregulari, ancu duranti a stagione di munzone di l'Africa orientale. L'eccezzioni a questa regula hè a regione muntosa di u Nordu di Somalia, induve e chiuvuli fugliali pò fallenu duranti i muvimi maldi (aprili à maghju è d'uttrovi à nuvembre). A diversità di u clima in a Corno di l'Àfrica significa chì hè megliu per prugà u vostru viaghju in cunfurmità cù i mudelli di u clima.

More about: Meteo in Etiòpia

Tempi Sevi e Chiochi: Àfrica Meridionale

Per a maiò parte di l'Africa Centrale , l'staghjoni secca coincide cù l'inguernu internu di u hemisferiu miridiale, chì normalment dura da aprili à uttrovi. Duranti stu tempu, a pluciana hè limitata, mentri u tempu hè spessu soleil è frescu. Questu hè u megliu tempu per andà in safari (ma quelli chì sò cunzidiennu un safari di campighjà deve esse cunsigli chì noci pò friddu). In reghjuntu, in a pruvincia di u Sud d'Africa di u Capu Centrale, l'invernu hè in veramente a stagione morta.

In altre parte di a regione, u staghjoni chiuva andà da nuvembre à marzu, chì ghjè ancu a più questa è più umita di l'annu. E chiuvuti duranti sta crescita di l'annu cercarminu qualchi di i campi di safari più remoti, ma autri oltri esposti (cum'è u Delta d' Okavango di Botswana) sò trasformati in un paradisu exuberante di birder. Malgradu i bughjetti torrente di regula, da nuvembre à marzu seguitu a staghjone maiò in Sudafrica, induve i platti sò megliu in questa ora di l'annu.

More about: Meteo in Sudafrica

Tempi Sevi e Chiochi: Àfrica Afrique

In generale, nuvembre à aprili hè a staghula secca in Africa occidentale . Ancu l'umidità hè sopra à l'annu (in particulari à a costa), ci sò menu moschei durante a staghje secca è a maiò parte di e camini senza paveste sò passati. U tempu sicuru facia u tempu ottimu di visità per spugna. in particulare quantu i breeze oceanii di u mari, aiutanu à mantene i temperatures sopravienta. In ogni casu, i viaggiaturi anu detatu di u danu , un ventu di u ventu seccu è polvorientu chì chjude in u Desertu di u Sahara in questa ora di l'annu.

I spazii miridiunali di l'Africa Occidentale sò dui stagioni chiuchii, una durata da a fine d'aprili à a mità di lugliu, è l'altru, un incontru à settembre à uttrovi. In u nordu chì ùn hè menu pruvvisi, ùn hè sola una staghjone di chioppi, chì dura da ghjugnu à settembre. I raghji sò normalment brevi e pesche, raramente dura più di pocu di tempu. Questu hè u megliu tempu per visità paese sfondate in Paese cum'è a Mali (induve e crescita a temperatura altima cum'è 120 ° F / 49 ° C), cum'è i chiuvuli aiutanu à fà u calore più manciabbli.

More about: Meteo in Ghana