Guida di Marrakech

Quandu sia, ciò chì vede, où dormirà è più

Situatu à u pede di e muntagne Atlas, a cità imperiale di Marrakech hè grande, sorigghenu, minatu è intristu. Ma Marrakech hè ancu fascinante, chjesa di a storia, u centru culturale di Maroccu è bella. Se ti piace un assaltu di ogni ghjornu in tutti i vostri sensi, avete da divertevi assai. Quandu i più notizii popoli includenu numerosi riferimenti à "tranquillità" è "pace" cum'è i giardini di Majorelle o di i giardini nantu à i Tombi Saadiani chì sapete chì site in una interessante experiencia.

Sì troviu un pocu appughjanti dopu avè una guidata ufficiale à piglià à voi.

Ci hè tanti cosi per vede, avete da passà almenu 3 ghjorni in Marrakech. Se pudete affordà, vi cunvene una dimora in un Riad, per quandu torni d'un ghjornu frettu in u venditore di carpette, ghjucatori di malaglaseri è spaghetti rughjoni, pudete rilassate è possa una tazza di tè in mint in un bonu patio tranquilo.

Questa guidata à Marrakech vi pò aiutà à calculà u megliu tempu per andà; i megliu per vede; cumu per arrivare à Marrakech è cumu per ghjunti; è duv'è stà.

Quandu si in Vai a Marrakech

Hè megliu di pruvà à esse u caldu di u veranu è di l'affullanze, è visitate a Marrakech in i mesi più freschi trà settembre è da maghju. Ma qualchì eventuali anniversariu successu in l'estiu chì ùn voi micca vugliutu di miss.

Invernale in Marrakech
Da a mità di ghjinnaghju à a mità di ferraghju duie soldu neve in neve in a muntagna d'Atlas per accodà es esqui di . L' allioni di l'Oukaimden hè di menu di 50 millas di Marrakech. Ci sò parechji ski lifts è s'ellu ùn sò micca travagliate pudete piglià sempre un saccu à i piani. Se ùn ci ne và micca nè neve, i vede sò sempre spettaculari è vale a pena u viaghju.

A voir à Marrakech

Djemma el Fna
U Djemma el Fna hè veramente u core di Marrakech. Hè un grande quatratu cintrali in a cità vechja (Medina) è in u ghjornu hè un locu perfettu per piglià un zuccaratu di aranciu è un pocu di dati. À a fine di u dopu dopu, u Djemma el Fna trasforma in un paradisu per l'animatore - sè ùn sò in corpuscule, malabruzzione, musica è questa sorte di cosa. I posti di bocadie sò rimpiazzati cù posti chì offre u tarifu sustinibili è a piazza si vende cun entretenimentu chì ùn hà micca cambiatu in tantu da l'epica medievale.

U Djemma el Fna hè circuncheghjatu da a cafe è sopra à a quadra, perchè ùn puderebbe rilassate è vede u mondu si passanu s'ellu si manghja di ghjucà e ghjente quì sottu. Sò pronti per esse dumandatu di soldi quandu si pigghianu ritratti di l'artisti daveru è fà per vede u divertimentu.

Souqs
I souqs sò basculamenti i mercetti sicchi chì vende tuttu da i pollastini à l'artisgiani d'alta qualità. I souculi di Marrakech sò cunsiderate essendu unu di i migliori in Marocco, perchè se ti piace shopping è negoziate vi diventanu tremendu. Ancu s'ellu ùn piace micca shopping, i souqs sò una sperienza culturale chì ùn volenu micca fà vede. Souqs sò divizi in zoni chjassi chì si spicializanu in un certu bonu o cumerciu. I travagliaturi di metalli ci anu u so picculu buttreghje aghju raggruppatu, cumu facenu i sazie, butchers, ghjudiziati, tinturi di lana, spécialistes, vendeite di carpete è cusì.

I souqs hè situatu à nordu di u Djemma el Fna è truvà u vostru modu in i strade alle corsi pò esse un pocu cuntrughju. I guardi sò assai in Marrakech, perchè sempre pudete aduprà l'esse servizii, ma per perdisce in u caò hè ancu parti di a diversione. Spessu hè più interessante per apprezzà à i souqs induve i prudutti induve sò prudutrate cum'è per esse tombatu à una altra buttrega di carpista da a vostra guida. S'è vo avete persu, sèrviri dumanderete direzzione di ritornu à u Djemma el Fna.

Majorelle Gardens è u Museu di Arte Islamic
In u 1920, i artisti Francesi Jacques è Louis Majorelle hà criatu un giardinu stupidu in u mezu di a nova cità di Marrakech. I giardini di Majorelle sò chini di culore, i pianti di tutti i forma è di e tene, fiori, stati di pezzi, è forsi l'aspettu più piacevule, tranquillità. U dilettante Yves Saint Laurent prupone oghji i ghjorni è hè ancu custruitu una casa nantu à a prupietà. U custituitu chì si mette a maiò parte di l'attinzioni, però, hè l'urugginale culore celeste è amarulu chì Marjorelles utilizzava com'è u so studiu è chì oghje u museu d'Arte islamicu . Stu museu chjuca includenu certi boni exempli di l'arti tribali maroccani, tapiti, ghjuvedi è ceramica. I giorni è u museu sò aperti ghjornu cù un pranzu di pranzu di 2 ore da 12-2pm.

Tombs Saadian
A dinastia sardegna rulò assai di u Maroccu meridionale durante i seculu XVI è 17 secolo. Sultan Ahmed al-Mansour hà criatu sti tombi per ellu è a so famiglia in a fini di u seculu XVI, 66 d'elli sò inturniati quì. Li tombi eranu stati cunfittiti da chè strughjenu in u 17u seculu è sò riunificati in u 1917. In cunseguenza, sò fermamente priservati è l'intricatu mosaicu hè impurtante. Invece di stà in u cori di a vecchia cità fretu (medina) i tombi sò circundati da un bonu giardinu tranquillo. I sacerdote sò aperti ghjornu, solu da u marti. Hè ricivutu accede in tempi è evite i gruppi di tour.

The Ramparts di Marrakech
I mursu di a Medina hanu statu persistatu da u 13 ° sèculu è fà per un maravigghiu early morning stroll. Ogni porta hè un travagliu d'arti in elli è i muri run per doce milla. A porta di Bab ed-Debbagh hè u puntu d 'ingaghjamentu per i curatiele è furnisce una excelente opportunità di foto cume di culori viventi da i tinte utilizati. Hè un pocu smelly though.

Palais Dar Si Said (Museo d 'Arte Maroccu)
Un palazzu è un museu in una vera chì valore a visita. U palazzu è opulente è beddu in u stessu cù un patio in chjucu duv'ellu pudete rilassate è piglià qualchi imagini. U manifestazioni di u museu sò ben disposti e includenu ghjuvelli, costumi, ceramichi, daggers è altri artifacti. U museu hè apertu ghjornu cù un paru di ghjornu à u lunch.

Ali ben Youssef Medersa è Mosque
A Medersa hè stata custruita in u XVIe seculu da i Saadiani è puderia eserciziunà finu à 900 studienti religiosi. L'architettura hè bella cunzumu è pudete esplorà i stanzuni chì i studienti usavanu per vive. A mezquita hè vicinu à u Medersa.

U palazzu di u Bahia
Stu palazzu hè un maravigliu esempiu di u megliu di l'architettura marocaina. Ci sò molti dettalli, archi, lumi, gravure è ciò chì hè più, era custruitu cum'è residenza d'un harem, chì face più interessante. U palazzu hè apertu ghjornu cù un paese pè l'lunche ancu s'ellu ci hè chjusu quandu a visita di a famiglia reale.

Per arrivà à Marrakech

Aria
Marrakech hà un aeroportu internaziunale cù i trasporti diretti diretti da l'Londra è di Parigi è di molti charter di volti arrivanu da tutta l'Europa. Se vi vanu di i Stati Uniti, u Canada, l'Asia o in altrò, avete da cambià avà à Casablanca . L'aéroportu hè solu quarchi à 4 chilometri (15 minuti) da a cità è autobus, è ancu comi taxis, opera in tuttu u ghjornu. Aduprate una tarifa di taxi prima di vultà. L'imprese di i biglietti di caravane sò riprisentate à l'aeroportu.

U Trenu
Treni tramandati regularmente tra Marrakech è Casablanca . U viaghju dura à 3 ore. Se vulete andà à Fez, Tangier o Meknes, pudete piglià u trenu per Rabat (4 ori di Marrakech). Ci hè ancu un trenu per una uttine trà Tanger è Marrakech. Hè megliu per piglià un taxi à l'estazione di treni in Marrakech perchè hè questu quì vicinu à a cità vechja (se quì hè duv'è vo duvite).

In autobus
Ci sò trè cumpagnie nazionale di l'autobus chì opere entre Marrakeschie è a maiò parte di i cità è cità in Marocu. Sò Supratouri, CTM è SATAS. Sicondu cumpresi in viaghjatori recurrenti in VirtualTourist.com SATAS ùn hè micca una bona reputazione. I buses di longu distrughju sò còmpiu è di solitu sò aerei climatizzati. Pudete cumprà u vostru bigliettu in u busu. I Busti Supraturi sò voi si viaghjanu in viaghju da u trenu postu chì si firmanu in l'estazione di Marrakech. L'autri cumpagnie d'autobus sò ghjunti è partendu da a longa distanza busu locu vicinu à Bab Doukkala, un passatu di 20 minuti da Jema el-Fna.

Per andà in Marrakech

A più bella manera di veda Marrakech hè à pedi in particulari in a Medina. Ma hè una cità sizable è averete bisognu di vulete usà un pocu di e seguenti opcions:

Dove avà in Marrakech

Riads
Unu di l'acommodazioni più preziati di Marrakech hè un Riad , una casa maroccanica tradiziunale situata in a Medina (antica cità). Tutti i riadi anu un patiu cintrali chì spessu saranu una fontana, un ristorante o una piscina. Arcuni riadi anu ancu e terrazze in terrazza induve pudete sdru l'ellu è cullà nantu à a cità. Una lista cumplessa di riadi in Marrakesh, è i fotografichi è i prezzi sò nantu à u situ web di Riad Marrakech. Riadi sò micca caru, vedi l'Maison Mnabha, Dar Mouassine è l'Hotel Sherazade duv'è pudete stà stilu, ma paganu menu di $ 100 per un doppiu.

Ci hè dui Riadi in Marrakech di nota:

Hotel
Marrakech hà assai alberghi di lussu dispunibule, cumpresa a famosa La Mamounia , featured in a film Sex and the City 2 è chì Winston Churchill hà scrittu "u locu più bellu in u mondu". Ci sò ancu parechji hoteliste di catena populari com Le Meridien è Sofitel. Quessi alberghi sò spessu affissate in i storichi storichi è repertoriu u caricu è u stilu Maroccu.

Hotel abitanti hè ancu abbundante è Bootsnall hà una lista decente di i hotels chì varienu di $ 45- $ 100 per notte. Siccomu quelli di i budget hotels di più biminetti ùn anu micca siti o facilità di prenotazione online devenu avè avutu un guidanu guidanu, cum'è u Lonely Planet è seguitate i so cunsiglii. A più acquistazione di cuntribuzione hè situata à u sudu di u Djemaa el Fna.